سفارش تبلیغ
صبا ویژن
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آخرین مطالب
لینکستان
امکانات جانبی

ابزارهای کاربردی

لوگوی دوستان ما
پاورپوینت جنگ نرم
 
سلام به شما بازدید کننده گرامی،دعوت میکنم حتما از آرشیو پر محتوای وبسایت اتصارالحسین(ع)نوشهر دیدن فرمایید

 تبلیغات وبسایت........................  تبلیغات وبسایت

برای ورود به صفحه اصلی وبسایت انصارالحسین (ع) نوشهر ، اینجا را کلیک نمایید.

 

قاتل سریالی نوشهر در پای میز محاکمه...

خانواده مقتولان در انتظار اعدام قاتل...

عامل جنایت سریالی زنان در شمال کشور با صدور کیفرخواست به اتهام 4 قتل و سرقت به زودی در دادگاه کیفری استان مازندران محاکمه می شود.

 

این متهم 27ساله که مسعود نام دارد متولد کرمانشاه و ساکن یکی از روستاههای حومه شرق نوشهر ابتدا فقط به کشتن دو خواهر متهم بود اما با ادامه یافتن تحقیقات، سومین جنایت را نیز گردن گرفت پس از آن مشخص شد دو زن دیگر نیز با شیوه‌ای مشابه از پای درآمده‌اند. به همین دلیل اتهام مسعود به 5 قتل افزایش یافت تا این که در نهایت فاش شد او 4 نفر را قربانی کرده است.

 

 در تاریخ 24بهمن سال 89، جسد زن جوان تقریبا 25ساله ای در شهرستان آبیک واقع در استان قزوین کشف شد که بر اثر شلیک گلوله به ناحیه سر به قتل رسیده بود.تلاش ماموران برای شناسایی هویت مقتول و قاتل ادامه داشت تا این که در 12 اردیبهشت سال گذشته، جسد زن دیگری تقریبا 30ساله که براساس اعلام پزشکی قانونی او نیز بر اثر شلیک گلوله از سلاحی کمری  با کالیبر 32 به ناحیه سر به قتل رسیده بود در حوالی محل کشف جسد اول، یافت شد.

قاتل سریالی نوشهر در پای میز محاکمه - خانواده مقتولان در انتظار اعدام قاتل...

پس از آن در روز هشتم‌تیر سال 90، جسد دو زن جوان که از نظر چهره به یکدیگر شباهت زیادی داشتند، در  حاشیه پارک جنگلی سیسنگان واقع در شهرستان نوشهر کشف شد؛ این بار نیز هر دو مقتول از ناحیه سر مورد اصابت گلوله قرار گرفته بودند.

تحقیقات برای شناسایی هویت اصلی مقتولان از سوی کارآگاهان جنایی پلیس آگاهی نوشهر به سرپرستی سروان منوچهر جعفر نژاد  ادامه داشت تا این که دو روز بعد مردی میانسال  با مراجعه به پلیس آگاهی نوشهر از مفقود شدن مشکوک  دو دخترش به نام‌های «نرجس» و «نسترن»  رجب پور که تنها فرزندانش بودند خبر داد و  در ادامه با شگردهای تخصصی مشخص شد این دو همان مقتولان جنگل سی سنگان هستند.

کارآگاهان  جنایی دریافتند این دو خواهر چالوسی که هر دو مطلقه بودند  و در فروشگاه مانتو فروشی در یکی ار پاساژ های تجاری  معروف چالوس فعالیت می کردند با فردی به نام «مسعود- پ» و همسرش «مهدخت»  ((زن دایی سابق مقتولان )) ارتباط داشتند.

ماموران پلیس پس از اعزام به محل زندگی مسعود دریافتند او به تهران گریخته است؛ بنابراین همسرش مهدخت دستگیر و برای تحقیقات بیشتر به اداره آگاهی نوشهر منتقل شد.

مهدخت که همسر دوم متهم  است  و از شخصیت اجتماعی مناسبی نیز برخوردار نبود در بازجویی‌های فنی  به افسر پرونده ستوان سوم نقوی اظهار داشت  : همسرش مسعود با او در ارتباط است ؛ به این ترتیب ماموران انتظامی نوشهر با دریافت نیابت قضایی  به کرج اعزام شدند. در ادامه با راهنمایی های پلیسی مهدخت در یک ملاقات صوری  در یکی از خیابانهای کرج با مسعود حاضر می شود که سریعا با همکاری ماموران آگاهی  استان تهران  متهم در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه هنگامی که قصد داشت به نزد همسرش برود دستگیر شد.

قاتل سریالی نوشهر در پای میز محاکمه - خانواده مقتولان در انتظار اعدام قاتل...

مسعود که سابقه کلاهبرداری و خرید و فروش و جابجایی مشروبات الکلی در سوابق کیفری اش داشته و به چند زبان زنده دنیا نیز تسلط داشت در بازجویی‌های تخصصی به قتل دو خواهر چالوسی اعتراف کرد و اظهار داشت، از طریق همسرش با «نرجس» و «نسترن» آشنا شد و روز حادثه به محل کارشان رفت و به بهانه‌ای آن ها را سوار خودرو‌اش  (( پژو پرشیای سفید رنگ رینگ اسپرت )) کرد. سپس در بین راه با استفاده از آبمیوه دو خواهر را بیهوش و به پارک سیسنگان منتقل و پس از آنکه مقتولان را از خودرو پیاده کرد و آن ها را به قتل رساند و طلاهایشان را به سرقت برد به تهران گریخت.

در ادامه از  منزل استیجاری وخودرو ی متهم، مدارکی از زن جوانی به هویت « مژگان - مطلقه -اهل  تهران » به دست آمد و معلوم شد این زن  به دلیل بیماری تنفسی  داشت بنا بر دستور پزشک  معالجش جهت استراحت و زندگی در شمال مدتی بود که در شهرستان چالوس  خانه ای را رهن و به صورت تنها زندگی می‌کرد و چندی پیش ناگهانی مفقود شده بود؛ بنابراین تحقیقات از مسعود در خصوص این زن آغاز شد.

مسعود در بازجویی به قتل مژگان نیز اعتراف کرد و اظهار داشت که با او به بهانه ازدواج، طرح دوستی ریخت و پس از جلب اعتمادش، او را به تهران کشاند و در بین راه، در حوالی سد کرج پس از خوراندن آبمیوه مسموم با ضربات چاقو او را به قتل رساند و اموالش را به سرقت برد.

این اعتراف‌ها در حالی ثبت شد که ماموران پلیس از کشف جسدی در حوالی سد کرج خبری دریافت نکرده بودند و از طرف دیگر شیوه قتل دو خواهر همانند قتل دو زن جوانی بود که اجسادشان در آبیک قزوین کشف شده بود.

بنابراین این فرضیه قوت بیشتری یافت که قاتل در قتل‌های اخیر نیز دست داشته باشد و فقط برای رد گم کردن، قتل در حوالی سد کرج را مطرح کرده است.کارآگاهان در ادامه تحقیقات دریافتند مژگان هویت مقتولی است که جسدش در 12اردیبهشت امسال در قزوین کشف شد.


 قاتل سریالی نوشهر در پای میز محاکمه - خانواده مقتولان در انتظار اعدام قاتل...




در نهایت متهم از قتل مژگان و زنی دیگر به نام فاطمه  اهل یکی از استانهای شرقی پرده برداشت.

 او انگیزه خود را از قتل مژگان سرپوش گذاشتن بر ارتباطش با این زن اعلام کرد و توضیح داد مژگان بارها او را تهدید کرده بود که اگر ترکش کند همسرش مهدخت را در جریان این ارتباط قرار خواهد داد.

متهم درباره نحوه قتل چهارم نیز اظهار داشت، زمانی‌که در منزل استیجاری در هشتگرد ساکن بود هنگام تخلیه خانه با فاطمه که مستاجر جدید بود، آشنا شد و با او طرح دوستی ریخت و در روز حادثه او را به محل قتل کشاند و با شلیک گلوله به زندگی فاطمه نیز پایان داد و سپس اموال و طلاهایش را به سرقت برد.

مرد جنایتکار در ادامه به بازسازی صحنه چهار جنایت خود پرداخت .

اولیای دم 4 مقتول هم با مراجعه به دادسرا ی نوشهر برای قاتل تقاضای قصاص کردند.


با تکمیل تحقیقات در دادسرا بازپرس متهم را در 4 جنایت مجرم شناخت. با تایید قرار مجرمیت از سوی قاضی  کیومرث حمزه صورتی- دادستان عمومی و انقلاب  نوشهر- پرونده مسعود و همسرش  مهدخت با صدور کیفرخواست به دادگاه کیفری استان مازندران فرستاده شد و قرار است به زودی جلسه محاکمه متهمان در ساری مرکز استان  برگزار شود.








:: برچسب‌ها: آشنایی با نوشهر,تاریخچه نوشهر,شهر بندری نوشهر,عکس نوشهر,اخبار نو
نویسنده : مهدی قاسمی
در تاریخ : شنبه 91/2/30
 
لینک دوستان ما
نویسندگان
آرشیو مطالب
تبلیغات
سایت های مفید