سفارش تبلیغ
صبا ویژن
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آخرین مطالب
لینکستان
امکانات جانبی

ابزارهای کاربردی

لوگوی دوستان ما
پاورپوینت جنگ نرم
 
سلام به شما بازدید کننده گرامی،دعوت میکنم حتما از آرشیو پر محتوای وبسایت اتصارالحسین(ع)نوشهر دیدن فرمایید

 تبلیغات وبسایت........................  تبلیغات وبسایت

برای ورود به صفحه اصلی وبسایت انصارالحسین (ع) نوشهر ، اینجا را کلیک نمایید.

:: عوامل مختلفی در بالا بردن رتبه و پیج رنک یک وبسایت موثر هستند که یکی از مهمترین اونها داشتن تعداد backlink های بالا از سایتهایی با رتبه بالا هست . اگر به دنبال امروز منبعی رو به شما معرفی می کنم که با عضویت رایگان در اون می تونید لینک سایتتون رو در بیش از 500 سایت دیگه قرار بدید و تعداد backlink هاتون رو افزایش بدید !

:: Backlink همون لینکهایی هستند که دیگر سایت ها به شما داده اند .

اگر شما هم به دنبال افزایش رتبه و pagerank گوگل سایت خود به صورت کاملا رایگان هستید همین الان یه نگاهی به ابزار Backlink که به صورت کاملا رایگان هست بیاندازید .

من خودم این ابزار رو تست کردم و واقعا از نتیجه ی اون راضی بودم . در کمتر از 10 دقیقه لینکم رو در بیش از 470 صفحه ثبت کرد ! فکر نمی کردم که ابزار رایگانی به این خوبی برای اینکار وجود داشته باشه .


از لینک زیر می تونید وارد این سایت بشید:

کافیه پس از عضویت و ورود به سایت این ابزار، روی دکمه ی Create Backlinks کلیک کرده و چند دقیقه ای منتظر بمونید تا لینک های شما در سایت های دیگر ثبت شود و در نهایت نتیجه ی ثبت لینک شما نمایش داده شود !

این روش از طریق افزایش تعداد بک لینک ها منجر به افزایش رتبه و چیج رنک گوگل شما میشه . البته با خرید اکانت premium به قیمت 47 دلار می تونید لینکتون رو در بیش از 2000 سایت دیگه ثبت کنید .




:: برچسب‌ها: ثبت رایگان, لینک شما ,در بیش از 500 سایت ,و افزایش رتبه, و pager
نویسنده : مهدی قاسمی
در تاریخ : چهارشنبه 91/3/24
 
لینک دوستان ما
نویسندگان
آرشیو مطالب
تبلیغات
سایت های مفید