سفارش تبلیغ
صبا ویژن
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آخرین مطالب
لینکستان
امکانات جانبی

ابزارهای کاربردی

لوگوی دوستان ما
پاورپوینت جنگ نرم
 
سلام به شما بازدید کننده گرامی،دعوت میکنم حتما از آرشیو پر محتوای وبسایت اتصارالحسین(ع)نوشهر دیدن فرمایید

 تبلیغات وبسایت........................  تبلیغات وبسایت

برای ورود به صفحه اصلی وبسایت انصارالحسین (ع) نوشهر ، اینجا را کلیک نمایید.

نسبت به نگهداری از رمز ورودی خود دقت بیشتری را مبذول داشته و در صورتیکه این اطلاعات را در اختیار دیگران قرار دادند سریعاً نسبت به تغییر آنها اقدام نمایند .
پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا: رئیس پلیس فتا استان بوشهر گفت: پیرو شکایت فردی مبنی بر تهدید به انتشار اطلاعات خصوصی ، مأمورین بلافاصله اقدامات خود را آغاز نمودند .بنا بر اظهارات شاکیه، وی عضو یکی از شبکه‌های اجتماعی میباشد و فردی با رمز ورود وی را هک نموده و از طریق آن در حال ایجاد مزاحمت و اقدامات سوء علیه دیگران میباشد و با درج الفاظ رکیک و زشت نسبت به شاکیه ، وی را تهدید با افشای مسائل خصوصی و خانوادگی در اینترنت نموده است.
لذا طی بررسیهای فنی و تخصصی صورت گرفته توسط کارشناسان ، نهایتاً دو متهم که از اقوام شاکیه بودند شناسایی و دستگیر شدند. متهمین پس از رویت شواهد و مدارک موجود به جرم خود اعتراف و انگیزه خود را از این اقدامات اختلاف خانوادگی عنوان و با توجه به اینکه ID و رمز شاکیه توسط متهمین ایجاد و در اختیار وی قرار داده شده بود و کماکان از رمز اولیه آن استفاده میگردید و آنان بدون هیچ مشکلی به صفحه وی دسترسی داشتند.
پلیس فتا هشدار داد: نسبت به نگهداری از رمز ورودی خود دقت بیشتری را مبذول داشته و در صورتیکه این اطلاعات را در اختیار دیگران قرار دادند سریعاً نسبت به تغییر آنها اقدام نمایند .
هک و دسترسی غیر مجاز به ایمیل و صفحات شخصی افراد و دیگر وب‌سایت‌ها جرم تلقی شده و بنا بر قانون با این افراد برخوردی قاطع خواهد شد.




:: برچسب‌ها: عدم ,تغییر, رمز ,عبور, عامل, هک ,و, تهدید,
نویسنده : مهدی قاسمی
در تاریخ : دوشنبه 91/4/5
 
لینک دوستان ما
نویسندگان
آرشیو مطالب
تبلیغات
سایت های مفید