سفارش تبلیغ
صبا ویژن
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آخرین مطالب
لینکستان
امکانات جانبی

ابزارهای کاربردی

لوگوی دوستان ما
پاورپوینت جنگ نرم
 
سلام به شما بازدید کننده گرامی،دعوت میکنم حتما از آرشیو پر محتوای وبسایت اتصارالحسین(ع)نوشهر دیدن فرمایید

 تبلیغات وبسایت........................  تبلیغات وبسایت

برای ورود به صفحه اصلی وبسایت انصارالحسین (ع) نوشهر ، اینجا را کلیک نمایید.

هم‌زمان با فرارسیدن ماه مبارک شعبان، شیعیان سال عاج در طرح ختم 15 میلیون صلوات برای تعجیل در فرج حضرت ولی‌عصر(عجل الله تعالی فرجه) تا نیمه شعبان مشارکت می‌کنند.

سایت انجمن الغدیر ساحل عاج روز جمعه، دوم تیرماه، در فراخوانی اعلام کرد: این طرح به مناسبت سالروز ولادت امام حسین(علیه السلام)، امام سجاد(علیه السلام) و حضرت ابوالفضل عباس(علیه السلام) از روز جمعه، دوم تیرماه، آغاز شده است و تا 15 این ماه، همزمان با سالروز ولادت حضرت مهدی موعود(عجل الله تعالی فرجه)، منجی بشریت و ناشر عدل در جهان ادامه دارد.


این طرح با هدف عمل به روایتی که از حضرت محمد(صلی الله علیه و آله) درباره فرج حضرت مهدی(عجل الله تعالی فرجه) «بهترین عبادت انتظار فرج است و بهترین کار امت من انتظار فرج است»، نقل شده، در حال برگزاری است؛ بنابراین انتظار باید با پرداختن به کارهای نیک، زمینه‌سازی عملی مناسب، ارتباط قلبی و کثرت ذکر و دعا برای ولی‌عصر(عجل الله تعالی فرجه) توأم باشد.


بنا بر این گزارش، شیعیان ساحل‌ عاج می‌توانند در راستای تعجیل در فرج امام زمان(عجل الله تعالی فرجه) از طریق سایت انجمن الغدیر در این ویژه‌برنامه به طور فعالانه شرکت کنند و با مسئولان اجرای این طرح نیز در ارتباط باشند.


منبع: شیعه آنلاین

 




:: برچسب‌ها: مشارکت, شیعیان, ساحل ,عاج ,در ,طرح ,ختم ,میلیون صلوات,
نویسنده : مهدی قاسمی
در تاریخ : جمعه 91/4/9
 
لینک دوستان ما
نویسندگان
آرشیو مطالب
تبلیغات
سایت های مفید