سفارش تبلیغ
صبا ویژن
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آخرین مطالب
لینکستان
امکانات جانبی

ابزارهای کاربردی

لوگوی دوستان ما
پاورپوینت جنگ نرم
 
سلام به شما بازدید کننده گرامی،دعوت میکنم حتما از آرشیو پر محتوای وبسایت اتصارالحسین(ع)نوشهر دیدن فرمایید

 تبلیغات وبسایت........................  تبلیغات وبسایت

برای ورود به صفحه اصلی وبسایت انصارالحسین (ع) نوشهر ، اینجا را کلیک نمایید.

(بسم الله الرحمن الرحیم)

نشریه صبح صادق در شماره اخیر خود بخشی را به معرفی مراسم شیطان پرستان اختصاص داده است. در این نشریه بخشی از مراسم شیطان پرستان چنین توصیف شده است:

http://jc313.ir/upload/ax2/satan%20church%20jc313.ir%20(3).jpg

مراسم بوسه مقدس
این مراسم در هنگام عضویت یک عضو جدید به فرقه شیطان پرستی انجام می شود و به این صورت است که شخص جدید عریان شده و توسط کشیش کلیسای شیطان، یا همسر وی به پنج عضو بدن او بوسه زده می شود، یکی از این اعضا، آلت تناسلی اوست. به عقیده آنها این کار «باعث خیر و برکت او، تقدس او در بین شیطان پرستان، تشکر از وی به منظور عضو شدن و در نهایت قبولی فرد خواهد شد!» احترام بیش از حد این فرقه به عضو مخصوص تولید مثل، به این دلیل است که آنها هر چه در جهان وجود دارد را مدیون آلت تناسلی می دانند و معتقدند که می بایست نهایت لذت جنسی غیراخلاقی را در این دنیا ببرند.

نماز سیاه یا نماز جماعت
مراسم مهم دیگر شیطان پرستی که در کلیسای شیطان برگزار می شود، نماز سیاه یا نماز جماعت سیاه نام دارد. این مراسم که در راستای مبارزه علنی با ادیان الهی انجام می شود، دقیقاً همانند مراسم عشای ربانی مسیحیت است با این تفاوت که تمام کارها را برعکس انجام می دهند. در نماز سیاه شیطان پرستان، کشیش و حاضران در حالی که برهنه هستند، دعاها و سرودهای مذهبی را به صورت برعکس می خوانند. مثلاً هر جا که از بهشت و زیبایی سخن گفته شده، از جهنم و زشتی سخن می گویند. هرگاه نام خدا، یا حضرت مسیح(ع) آورده می شود، همگی شروع به انجام حرکات کفرآمیز می کنند. در ابتدای شکل گیری مراسم نماز سیاه، قرار بود که فقط به مسیحیت و اعمال این آئین توهین شود و کار دیگری انجام نشود، اما پس از مدتی، اعمال جنسی و کشتن کودکان بی گناه نیز به آن اضافه شد.

همچنین در این مراسم، نمادهایی مثل صلیب وارونه، شمع و پارچه سیاه، خون، و … مشاهده می شود. با این وجود به نظر می رسد که شیطان پرستان به طور حساب شده ای، با تقلید از مراسم عشای ربانی به توهین و تمسخر مسیحیت می پردازند، چرا که در مراسم عشای ربانی مسیحیت کارهایی انجام می شود که جای هیچ گونه دفاع منطقی را برای مسیحیان باقی نمی گذارد.

در مراسم عشای ربانی، مسیحیان به کلیسا می روند و از کشیش بزرگ قطعات کوچک نان مقدس و قطرات شراب را می گیرند. آنان معتقدند که نان تقدیس شده توسط کشیش، جسم مسیح (ع)است!! و با خوردن نان، جسم و خون مسیح(ع) را تناول کرده اند. در قرون اخیر بسیاری از کارگردانان کلیساها معتقدند که «هر کس، نان و شراب مقدس را بخورد، مسیح در او حلول می کند و او همان حیات جاودانه و هویت و شخصیت عیسای مسیح را پیدا خواهد کرد.» این عقیده غیرعقلانی و متوهمانه از خرافی ترین مسائلی است که مسیحیت معاصر به آن گرفتار شده است، به طوری که «به عاملی جهت جدایی کلیساها از یکدیگر تبدیل شده است.» پس، از آن جایی که شیطان پرستان می دانند که مسیحیان به دلیل انتقادهای جدی به عشای ربانی، حساسیت کمتری روی آن دارند، «عشای ربانی» مسیحیان را مورد توهین و تمسخر قرار می دهند.
با این وجود به نظر می رسد که این مراسم شیطان پرستان زمینه ای برای توهین کردن شان به سایر ادیان الهی است. بدون شک اگر برای این فرقه کثیف موقعیت مناسب ایجاد شود، به طور علنی در مراسم نماز سیاه، به توهین و تمسخر مبانی دین اسلام نیز می پردازند.

جشن هالووین
یکی از جشن هایی که در بسیاری از کشورهای اروپایی و آمریکایی برگزار می شود، جشن هالووین نام دارد. مردم این کشورها، اغلب شناخت زیادی از این جشن ندارند. آنها می گویند که هالووین جشن ارواح است؛ جشنی که از کودک تا بزرگسال در شکل ارواح و اجنه ظاهر می شوند تا همدیگر را بترسانند. با این حال بیشتر آنها هرگز نمی دانند که هالووین یک جشن شیطان پرستی است.

برای آشنایی بیشتر با این جشن لازم است که از پیشینه آن مطلع شویم. بنیانگذاران این جشن شیطانی، قوم اروپایی «سلت» بودند که سال ها پیش از میلاد مسیح در ایرلند و شمال فرانسه زندگی می کردند. آنها در شب آخر سال، مراسمی را به افتخار (samhain) موسوم به «پروردگار مرگ» برگزار می کردند. سلتی ها در این مراسم، دور هم جمع می شدند و آتش می افروختند و برای دستیابی به برکت فراوان (دام و غله) اولین فرزند خانواده را قربانی می کردند.

مردم این قوم باور داشتند که در این شب، جادوگران سوار بر جاروی خود، در آسمان پرواز می کنند و زنان با شیطان رابطه جنسی برقرار می کنند و در این بین شیطان شیپور می نوازد و ارواح خبیث بر بلندای تپه ها با جادوگران به رقص و پایکوبی می پردازند، به طوری که گربه های سیاه، خفاش ها و جن و پری ها نیز با آنها همراهی می کنند. این قوم خرافاتی همچنین بر این باور بودند که شب پایان سال، مرز میان دو جهان به نازک ترین حد ممکن می رسد و موقعیت برای راندن ارواح پلیدی که ممکن است به محصولات شان آسیب برسانند فراهم می شود، لذا در این مراسم که «سامهین» نام داشت، از یک طرف، صورت های خود را با نقاب پوشانده و با لباس های عجیب، خود را به شکل ترسناکی در می آوردند و با حرکت دسته جمعی، به زعم خود ارواح سرگردان را فریب داده و از روستاهای محل زندگی خود دور می کردند، از طرفی دیگر سیب و گردو و بادام و غذا و نوشیدنی را داخل سینی ها گذاشته و تقدیم ارواح می کردند.

قوم سلت، این مراسم ابلهانه شان را که منشأ شیطانی و بت پرستی داشت، هر سال انجام می دادند. تا اینکه رومی ها به این منطقه حمله کردند. یکی از نتایج این حمله ورود مسیحیان به این سرزمین بود که باعث تغییراتی در مراسم سامهین شد. رهبران کلیسا «جشن های غیرمسیحیان را با مراسم و تعطیلات مسیحیان تلفیق کردند. جشن های روز سامهین نیز با اعیاد روز تمامی قدیسان در اول نوامبر – که در آن یاد شهدای اولیه مسیحیت گرامی داشته می شود – و روز تمامی ارواح در دوم نوامبر – که در آن یاد تمامی درگذشتگان گرامی داشته می شود – ترکیب شد. شب پیش از روز تمامی قدیسان، به نام «شب تمامی مقدسات» (All Hallows Eve) نامیده می شد و واژه هالووین(Halloween) نیز برگرفته از نام همین شب است.»

در اوایل قرن 19 میلادی، بسیاری از ایرلندی ها به آمریکا مهاجرت کردند و این جشن شیطان پرستی را به آمریکا سرایت دادند. البته این مراسم در آمریکا دچار تغییراتی شد، به طور مثال آمریکایی ها حضور شیاطین و ارواح خبیث در هالووین را بیشتر مورد استقبال قرار دادند و بیشتر نمادهای ترسناک و خشن را برای آن در نظر گرفتند. برگزاری مراسم هالووین در این کشور، مشکلاتی را برای مردم ایجاد کرد، به طوری که مجرمان آمریکایی در این شب مردم را مورد آزار و اذیت قرار می دادند، به خانه ها حمله می کردند و با سنگ و کلوخ دودکش خانه ها را مسدود می کردند و در برابر اعترض مردم، ادعا می کردند که این اتفاقات ناشی از حضور ارواح مرموز و شیاطین است و آنها هستند که مردم را تحریک می کنند. آسیب هایی که این مراسم به همراه داشت باعث شد که برگزاری هالووین در آمریکا برای مدتی متوقف شود. پس از آن، برای اولین بار در سال 1920 میلادی دولت آمریکا تحت تدابیر امنیتی مجوز رسمی برگزاری این مراسم شیطان پرستی را صادر کرد.

با این حال در طی سال ها، محافظت پلیس از این مراسم بیشتر حالتی نمادین داشته است؛ چرا که اخبار حوادث در شب هالووین نشان می دهد که حوادثی نظیر آتش سوزی، ضرب و شتم و حتی مرگ به بالاترین حد خود در طول سال می رسد.
امروزه در این مراسم کارهای مختلفی انجام می شود که در اینجا به ذکر چند نمونه اکتفا می کنیم.

توزیع مواد خوراکی مسموم
در این شب شیرینی و شکلات بین مردم تقسیم می شود. این شیرینی و شکلات ها اغلب فاسد هستند. بر اساس آمار فدراسیون ملی فروشگاه های ایالات متحده، «در سال 2010 بیش از 72 درصد از آمریکاییان در روز هالووین به دیگران شکلات داده اند.»
البته در این آمار هیچ اشاره ای به میزبان شکلات های فاسد نشده است. گفتنی است، شیرینی روز هالووین از سه رنگ زرد، نارنجی و سفید تشکیل شده است. شیطان پرستان این سه رنگ را رنگ های شیطانی می نامند.

کوبیدن در منازل برای گرفتن شکلات
در این شب، افراد مزاحم، ضمن کوبیدن در خانه های مردم، شروع به جیغ و داد زدن می کنند. آنها از صاحب خانه می خواهند که برای شان هدیه ای بیاورد. در صورتی که صاحب خانه به آنها هدیه دهد، به سراغ خانه بعدی می روند در غیر این صورت، بلایی سرش می آورند که از این کارش به شدت پشیمان شود.

کدو و شلغم های کنده کاری شده
آمریکایی ها در این به اصطلاح شب ارواح، کدو ها را به شکل صورتک هایی ترسناک برش می دهند. آنها این کار را به تقلید از قوم «سلت» انجام می دهند. سلتی ها، شلغم های بزرگ را از درون خالی می کردند و به اشکال وحشتناکی در می آوردند و پشت پنجره ها قرار می دادند تا ارواح از خانه آنها دور شوند. البته اروپایی ها به جای کدو از شلغم استفاده می کنند.
اما آنچه باعث گسترش روزافزون این مراسم شده، تبلیغات رسانه های صهیونیستی و حامی صهیونیست، برای این جشن است. یکی از نتایج این تبلیغات این است که «حدود 40 درصد از مردم آمریکا در روز هالووین لباس های ویژه این روز  [که به شکل شیطان، غول و چیزهای غیرعادی است] را می پوشند و 12 درصد از آمریکاییان نیز لباس های هالووین را بر تن حیوانات خانگی خود نیز می پوشانند.» با این وجود در این رسانه ها هیچ اشاره ای به اینکه هالووین یک مراسم شیطان پرستی است، نمی شود، بلکه از آن به عنوان یک جشن معمولی که در بین کودکان و بزرگسالان محبوبیت زیادی دارد یاد می شود، اما هر انسان منصفی با کمی دقت در می یابد که اسکلت، ماسک دراکولا، زخم مصنوعی روی صورت، ماسک های گربه و سگ و خفاش، کدو و شلغم نورانی و … فقط یک جشن معمولی برای تفریح و سرگرمی نیست.

البته این کار رسانه های غربی از دید مسیحیان پنهان نمانده و اعتراض آنها را در پی داشته است. به طور نمونه یک سایت مسیحی با تأکید بر اینکه «در پس پرده [هالووین] قدرت شیطان است که تقویت می شود.» می نویسد: «هنگامی که مسیحیت رواج یافت؛ دشمنان کلیسا با تحقیر و آزار مسیحیان در شب هالووین؛ شیطان را می ستودند. پرستندگان شیطان جمجمه و مذبح و صلیب و منبر هم در برابر خانه های خود قرار می دادند و در قرون گذشته بر دیوارهای کلیسا صلیب های زشت کشیده مسیحیان را مسخره می کردند.» با این اوصاف باید گفت که شیطان پرستان قدیمی در طی سالیان دراز، بدون اینکه از منشأ شیطانی هالووین حرفی بزنند این مراسم را انجام می دادند. اما شیطان پرستان مدرن از اینکه مردم به شیطانی بودن این جشن پی ببرند، ابایی ندارند.

شیطان پرستان مدرن، حتی تاریخ مرگ، آنتوان لاوی را دو روز پس از مرگش، یعنی در روز هالووین اعلام کردند تا به مردم بفهمانند که این یک جشن شیطانی است. اعلام خبر مرگ لاوی در روز هالووین به حدی تأثیرگذار بوده که بسیاری به اشتباه می گویند: «روز مرگ لاوی با نام هالووین در آمریکا شناخته می شود.» شایان ذکر است که در آمریکا خیلی کم از اسم هالووین استفاده می شود و بیشتر با اسم اصلی اش که «شب شیطان» است، خوانده می شود




:: برچسب‌ها: جنسی، دام، شیطان، شیطان پرستی، پرستان
نویسنده : مهدی قاسمی
در تاریخ : سه شنبه 91/4/20
 
لینک دوستان ما
نویسندگان
آرشیو مطالب
تبلیغات
سایت های مفید