سفارش تبلیغ
صبا ویژن
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آخرین مطالب
لینکستان
امکانات جانبی

ابزارهای کاربردی

لوگوی دوستان ما
پاورپوینت جنگ نرم
 
سلام به شما بازدید کننده گرامی،دعوت میکنم حتما از آرشیو پر محتوای وبسایت اتصارالحسین(ع)نوشهر دیدن فرمایید

 تبلیغات وبسایت........................  تبلیغات وبسایت

برای ورود به صفحه اصلی وبسایت انصارالحسین (ع) نوشهر ، اینجا را کلیک نمایید.

(بسم الله الرحمن الرحیم)

شبکه من وتو به بهانه اکران فیلم ضدایرانی “زنان بدون مردان” در پاریس به سراغ شبنم طلوعی، یکی از بازیگران بهایی این فیلم رفت و با وی به گفتگو نشست.

گزارشگر شبکه من وتو در یکی از کافه های پاریس با این بازیگر بهایی به مصاحبه پرداخت. بازیگر بهایی پاریس نشین که با پوشش نامناسب در این گفتگو شرکت کرد در اظهاراتی گفت:

«خیلی جالب است؛ من وقتی آمدم اینجا [پاریس] متوجه شدم که در کشور ما یک چیزهایی تابو است که در اینجا نیست و من چقدر نسبت به آن ها پیش زمینه دفاعی و وحشت داشتم و سعی کردم که این ها [تابوها] را کم کم بشکنم!»
ناگفته نماند که آنچه این بازیگر بهایی از آن به عنوان شکستن تابو یاد می کند همان بی بندوباری و ابتذال و روابط خارج از چارچوب شرع و عرف است.
شایان ذکر است، شبنم طلوعی، بازیگر بهایی، بعد از خروج از کشور به دلیل ممنوع التصویر شدنش در ایران مصاحبه‌های زیادی را علیه نظام جمهوری اسلامی انجام داده و اخیرا در فیلم ضدایرانی «زنان بدون مردان» ساخته شیرین نشاط بازی کرده است.
گفتنی است، شبکه من وتو آموزه های دینی را بزرگ ترین مانع در مسیر اهدافشان یعنی ترویج فساد و بی بندوباری می داند به خاطر همین دست اندرکاران بهایی این شبکه در راستای سیاست دولت حامی شان یعنی انگلستان، از هیچ کوششی برای حذف دین و آموزه های الهی در جهت پیشبرد اهداف خود فروگذار نمی کنند.

  • منبع: جام نیوز



:: برچسب‌ها: جنگ نرم، شبنم طلوعی، شبکه من و تو، طلوعی، من و تو
نویسنده : مهدی قاسمی
در تاریخ : سه شنبه 91/4/20
 
لینک دوستان ما
نویسندگان
آرشیو مطالب
تبلیغات
سایت های مفید