سفارش تبلیغ
صبا ویژن
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آخرین مطالب
لینکستان
امکانات جانبی

ابزارهای کاربردی

لوگوی دوستان ما
پاورپوینت جنگ نرم
 
سلام به شما بازدید کننده گرامی،دعوت میکنم حتما از آرشیو پر محتوای وبسایت اتصارالحسین(ع)نوشهر دیدن فرمایید

 تبلیغات وبسایت........................  تبلیغات وبسایت

برای ورود به صفحه اصلی وبسایت انصارالحسین (ع) نوشهر ، اینجا را کلیک نمایید.

اینفوگرافیک | زنجیره پلید

امام خامنه‌ای روحی له الفداء: «در روسیاهی عاملان این جنایت و گناه بزرگ، همین بس که مقدس‌ترین و نورانی‌ترین چهره‌ میان مقدسات عالم را آماج یاوه‌های مشمئزکننده‌ی خویش ساخته‌اند.»

ساحت مقدس پیامبر اعظم خدا، حضرت محمد مصطفی صلی الله علیه و آله، آماج جسارت‌ها شده است و چنگال سیاه شیاطین، هر روز با طرح نفرت‌انگیز دیگری، چنگ بر دل مسلمانان عالم می‌کشد. این بار دولت روسیاه فرانسه، در رأس زنجیره‌‌ی پلید شیطان قرار گرفت و در اقدامی تحریک‌آمیز و به فاصله‌ی کوتاهی از جنایت آمریکایی_صهیونیستی (تولید و پخش فیلم اهانت‌آمیز به ساحت قدسی پیامبر اعظم صلی الله علیه و آله)؛ کاریکاتورهایی شرم‌آور نشر داد.

 

 

«شارلی هبدو»، مجله‌ای است که امروز اقدام به انتشار کاریکاتورهایی از پیامبر رحمت صلی الله علیه و آله کرد و باز هم نام این پلشتی را، «آزادی بیان» گذاشتند! وزیر کشور فرانسه نیز با حمایت از این کار، گفت: «آزادی بیان یک حق مقدس است»![1] این مجله، سال گذشته نیز کاریکاتورهای موهن دیگری را منتشر کرده بود که به اعتراضات گسترده مسلمانان فرانسه و اروپا انجامید.

 

فرانسه، کشوری است که این افتخار را دارد تا بیشترین جمعیت مسلمان در کشورهای اروپایی، در آن زندگی کنند؛ هرچند در «کنوانسیون حقوق مدنی و سیاسی سازمان ملل متحد» تأکید شده است که کشورها متعهد به شناخت حقوقی برابر و احترام به حقوق همه‌ی شهروندان هستند، مسلمانان این کشور، شهروندان درجه دو شمرده می‌شوند؛[2] اما این شیطنت مجله‌ی شارلی هبدو، قطعن پیامدهای شدیدی برای دولت خواهد داشت.

 

جالب است که مسئولان این مجله، پیش از انتشار این تصاویر گفته بودند که این کاریکاتورها «تکان‌دهنده» خواهد بود و از قبل اعلام کرده بودند که قصد چنین کاری را دارند!

 

دولت فرانسه نیز از پیش و با علم به این که مسلمانان، داغ‌دار غمی سنگین هستند و ساکت نخواهند بود؛ هرگونه تظاهرات پس از نشر این کاریکاتورها را ممنوع اعلام کرده بود.

 

جالب‌تر این که سفارتخانه‌های خود در 20 کشور جهان را نیز در روز جمعه تعطیل کرده است! خبرگزاری فرانسه این اقدام را، آتش انداختن در انبار باروت توصیف کرده است. کنار هم گذاشتن این مطالب، چیزی جز این که دولت فرانسه نقش مستقیم در این کار مشمئزکننده را دارد، نشان نمی‌دهد!

 

پیامبر رحمت صلی الله علیه و آله، نشر دهنده‌ی کرامت انسانی و آموزه‌هایش، مرزبندی حیوانیت با انسانیت است. قانون و منش الهی آن بزرگوار، تنها برای ایجاد صلح و صفا در عالم و سلم و سلام در آخرت است. برای اثبات این مطلب، نه از آیات و روایات بی‌شمار که چند نمونه از سخنان اندیشمندان غیرمسلمان؛ اما منصف را ارائه می‌کنیم:

 

1. «کونستان ویرژیل گئورگیو»، کشیش و وزیر پیشین در کشور رومانی درباره‌ی مکتب اسلام می‌گوید: «هیچ یک از بانیان ادیان گذشته، به اندازه‌ی محمد (صلی الله علیه و آله) با دیگر ادیان مدارا نکرده‌اند؛ چون دین محمد (صلی الله علیه و آله) بر پایه‌ی آزادی و برابری استوار شده است.»[3]

 

2. «آدام متز» شرق‌شناس بلندآوازه‎ی غربی، درباره‌ی رفتار مسلمانان با دیگران می‌نویسد: «آنچه قلمرو اسلام را از اروپای مسیحی در قرون وسطی امتیاز بخشیده، این است که شمار زیادی از پیروان مذاهب دیگر در سرزمین‌های اسلامی، آزادانه زندگی می‌کردند؛ اما در اروپای مسیحی، هرگز چنین چیزی وجود نداشت. در سرزمین‌های اسلامی، کنیسه‌ها و معابد ادیان دیگر، آنچنان آزادی داشتند که گویا بیرون از قلمرو حکومت اسلامی هستند و جزء کشورهای اسلامی شمرده نمی‌شوند.»[4]

 

3. «جرجی زیدان»، نویسنده‌ی مسیحی بر این باور است که: «مسلمانان... به دین، اخلاق، آداب و رسوم مسیحیان دست‌اندازی نمی‌کردند و آنان را در امور داخلی، اوضاع و احوال شخصی و امور قضایی آزاد می‌گذاشتند.»[5]

 

حال روی سخن با کسانی است که تمام همت شیطانی خود را برای حمایت از این زنجیره‌ی پلید و تطهیر این دولت‌ها به کار برده‌اند و چون حمار صلاصل، آوای بی‌گناهی آنها را سر می‌دهند: معنی «آزادی بیان»، به باور کشیش سبک‌مغز آمریکایی که صحنه‌گردانی این فتنه‌ی آخرالزمانی را به دوش می‌کشد، این است:«ما باید یاد بگیریم با توهین و اهانت زندگی کنیم!» و به باور ما که همان آموزه‌های خاتم الانبیاء صلی الله علیه و آله است؛ برادری و برابری و توهین نکردن به دیگران و محترم شمردن عقاید دیگران است. انتخاب با خود شماست که با کرامت زندگی کنید یا بیاموزید که با توهین و اهانت زندگی کنید!

 

به هر روی این دست و پا زدن‌های آخر حزب شیطان در منجلاب خودکامگی است و به زودی شاهد برافراشته شدن پرچم «لا اله الا الله، محمدا رسول الله» در سرتاسر گیتی خواهیم بود؛ چرا که وعده‌ی الهی است: «هُوَ الَّذِی أَرْسَلَ رَسُولَهُ بِالْهُدَى? وَ دِینِ الْحَقِّ لِیُظْهِرَهُ عَلَى الدِّینِ کُلِّهِ وَ لَوْ کَرِهَ الْمُشْرِکُونَ؛ او کسی است که رسول خود را با هدایت و دین حق فرستاد تا او را بر همه‌ی ادیان غالب سازد، هر چند مشرکان کراهت داشته باشند!»[6]

 

و تنها گورکنی متعفن در جهنم قبرش باقی خواهد ماند...

 

مرتضی اسدی. 29شهریور91

------------------------------------------------------

[1]. شبکه المیادین، 29 شهریور91.

 

[2]. روزنامه لوموند، 12نوامبر2005.

 

[3]. محمد (صلی الله علیه و آله)، پیامبری که از نو باید شناخت، ص184.

 

[4]. روح الدین الاسلامی، ص265.

 

[5]. تاریخ تمدن اسلام، ج4، ص128.

 

[6]. سوره مبارکه صف، آیه 9.

عکس بالا اینفوگرافیک زنجیره پلید است که با کلیک بر روی آن می توانید اینفوگرافیک را در اندازه اصلی مشاهده نمایید.




:: برچسب‌ها: اینفوگرافبک
,توهین به پیامبر اسلام
,زنجیره پلید
,فیلم موهن
نویسنده : مهدی قاسمی
در تاریخ : جمعه 91/7/28
 
لینک دوستان ما
نویسندگان
آرشیو مطالب
تبلیغات
سایت های مفید