سفارش تبلیغ
صبا ویژن
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آخرین مطالب
لینکستان
امکانات جانبی

ابزارهای کاربردی

لوگوی دوستان ما
پاورپوینت جنگ نرم
 
سلام به شما بازدید کننده گرامی،دعوت میکنم حتما از آرشیو پر محتوای وبسایت اتصارالحسین(ع)نوشهر دیدن فرمایید

 تبلیغات وبسایت........................  تبلیغات وبسایت

برای ورود به صفحه اصلی وبسایت انصارالحسین (ع) نوشهر ، اینجا را کلیک نمایید.
دبیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی (IAEA) گفته است تاسیسات انرژی اتمی ایران برای اهداف مسالمت آمیز به کار گرفته می‌شوند.

صلح آمیز بودن انرژی هسته ای ایران

یوکیا آمانو، روز یکشنبه (21 آبان، 11 نوامبر) در مصاحبه با روزنامه گزتا تایید کرد شمار بسیاری از تاسیسات انرژی اتمی ایران، تحت نظارت آژانس بین المللی انرژی اتمی برای اهداف مسالمت آمیز به کار گرفته می‌شوند.

دبیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی اشاره کرد که بسیاری از ماموران سطح بالای این آژانس تا به اینجای کار از تاسیسات انرژی اتمی ایران دیدار کرده‌اند و گزارش آژانس نشان می‌دهد که ایران سلاح هسته‌ای ندارد.

آژانس بین المللی انرژی اتمی در تاریخ 13 دسامبر سال 2012 دور جدیدی از مذاکرات با ایران را درباره برنامه اتمی این کشور برگزار خواهد کرد. 

آخرین دور از مذاکرات بین ایران و آژانس بین المللی انرژی اتمی در تاریخ 21 اوت سال 2012 در وین، پایتخت اتریش برگزار شد.

ایران و آژانس بین المللی انرژی اتمی در تاریخ 14 و 15 می نیز در وین مذاکره کردند. پیش از این جلسه، در ماه فوریه و ژانویه نمایندگان دو طرف دو دور از مذاکرات را در تهران، پایتخت ایران برگزار کردند.

امریکا، اسرائیل و هم‌پیمانان آن‌ها همواره ایران را به تلاش برای رسیدن به اهداف نظامی در برنامه انرژی هسته‌ای خود متهم می‌کنند.

ایران ضمن رد این ادعاها، همواره تاکید کرده است که به عنوان یکی از امضاکنندگان متعهد پیمان منع گسترش تسلیحات اتمی (ان‌پی‌تی) و یکی از اعضای آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، از حق استفاده از فن‌آوری هسته‌ای برای دستیابی به اهداف صلح‌آمیز برخوردار است.




:: برچسب‌ها: صلح آمیز بودن ,انرژی, هسته ای ایران,دبیر کل سازمان ملل
نویسنده : مهدی قاسمی
در تاریخ : دوشنبه 91/8/22
 
لینک دوستان ما
نویسندگان
آرشیو مطالب
تبلیغات
سایت های مفید