سفارش تبلیغ
صبا ویژن
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آخرین مطالب
لینکستان
امکانات جانبی

ابزارهای کاربردی

لوگوی دوستان ما
پاورپوینت جنگ نرم
 
سلام به شما بازدید کننده گرامی،دعوت میکنم حتما از آرشیو پر محتوای وبسایت اتصارالحسین(ع)نوشهر دیدن فرمایید

 تبلیغات وبسایت........................  تبلیغات وبسایت

برای ورود به صفحه اصلی وبسایت انصارالحسین (ع) نوشهر ، اینجا را کلیک نمایید.
مارتین نسیرکی، سخنگوی سازمان ملل می‌گوید بان کی مون، دبیر کل این سازمان نگران بیانیه‌های تهدیدآمیز مقامات رژیم اسراییل درباره برنامه انرژی هسته‌ای ایران است.

بان کی مون و  ایران

نسیرکی روز پنجشنبه (18 آبان) در نشستی خبری در مقر سازمان ملل در نیویورک گفت، بان درباره تهدیدات رژیم اسراییل به انجام اقدام نظامی علیه ایران نگران است.

وی خاطر نشان کرد: «دبیر کل سازمان ملل همواره تاکید کرده است که تنش‌های خاورمیانه باید تنها از راه گفت‌وگو حل شود.»

محمد خزاعی، سفیر و نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل متحد در نیویورک روز چهارشنبه اظهارات «تحریک‌‌آمیز، غیرقابل توجیه و غیرمسئولانه» نخست وزیر رژیم اسرائیل را علیه برنامه انرژی هسته‌ای ایران را قویا محکوم کرد و هشدار داد که چنین بیانیه‌هایی نقض آشکار منشور ملل متحد و قواعد و حقوق بین‌المللی هستند که صلح و امنیت منطقه‌ای را تهدید می‌کنند.

رژیم اسراییل به کرار ایران را به حمله نظامی تهدید کرده و به دروغ ادعا می‌کند که تهران به دنبال اهداف غیر نظامی در برنامه انرژی هسته‌ای خود است.

بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم اسراییل در تازه‌ترین اظهارات جنگ طلبانه خود علیه تهران در 5 نوامبر گفت که وی آماده صدور حمله به تاسیسات هسته‌ای ایران است.

ایران ضمن رد این ادعاها، همواره تاکید کرده است که به عنوان یکی از امضاکنندگان متعهد پیمان منع گسترش تسلیحات اتمی (ان‌پی‌تی) و یکی از اعضای آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، از حق استفاده از فن‌آوری هسته‌ای برای دستیابی به اهداف صلح‌آمیز برخوردار است.

بازرسان آژانس بین المللی انرژی اتمی تاکنون چندین بار از تاسیسات هسته‌ای ایران بازدید کرده‌اند و هرگز مدرکی که نشان دهد برنامه صلح آمیز انرژی هسته‌ای ایران بعد نظامی داشته باشد، پیدا نکرده‌اند.




:: برچسب‌ها: سازمان‌ملل,نگران ,تهدیدات ,جنگ‌طلبانه ,ضدایرانی اسراییل,
نویسنده : مهدی قاسمی
در تاریخ : دوشنبه 91/8/22
 
لینک دوستان ما
نویسندگان
آرشیو مطالب
تبلیغات
سایت های مفید