سفارش تبلیغ
صبا ویژن
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آخرین مطالب
لینکستان
امکانات جانبی

ابزارهای کاربردی

لوگوی دوستان ما
پاورپوینت جنگ نرم
 
سلام به شما بازدید کننده گرامی،دعوت میکنم حتما از آرشیو پر محتوای وبسایت اتصارالحسین(ع)نوشهر دیدن فرمایید

 تبلیغات وبسایت........................  تبلیغات وبسایت

برای ورود به صفحه اصلی وبسایت انصارالحسین (ع) نوشهر ، اینجا را کلیک نمایید.

 


http://mahdi.goldisweb.com/upload/1385934962.jpg

خیلی ها براشون سؤال پیش میاد که چرا این همه تبلیغات بر علیه شبکه های ماهواره ای زیاد هست. معبر سایبری فندرسک هم با آیه های قرآن ثابت می کند که چه چیزی پشت این شبکه های ماهواره ای نهفته است.

أَمْ أَنَا خَیْرٌ مِّنْ هَ?ذَا الَّذِی هُوَ مَهِینٌ وَلَا یَکَادُ یُبِینُ. فَلَوْلَا أُلْقِیَ عَلَیْهِ أَسْوِرَةٌ مِّن ذَهَبٍ أَوْ جَاءَ مَعَهُ الْمَلَائِکَةُ مُقْتَرِنِینَ.
(فرعون خطاب به قومش) مگر نه این است که من از این مردی که از خانواده و طبقه پستی است و هرگز نمی‌تواند فصیح سخن بگوید برترم؟ (اگر راست می‌گوید) چرا دستبندهای طلا به او داده نشده، یا اینکه چرا فرشتگان دوشادوش او نیامده‌اند (تا گفتارش را تأیید کنند)؟! (زخرف 52/53)

طبق همین آیه از قرآن به راحتی در میابیم فرعون برای اینکه مردم قوم خود را در جهل نگاه دارد و بر ایشان حکومت کند خود را طبقه بالای جامعه می پندارد و آنان را مردمی پست و از طبقه پایین و به مردم پوچ بودن و بی ارزش بودنشان را تلقین می کند. وقتی نگاهی به نحوه شکل گیری بعضی از حکومت ها می اندازیم به راحتی در میابیم این حکومت ها برای اینکه به پیروزی دستیابند ابتدا افکار خودشان را در نزد مردم ترویج می دهند و بعد از اینکه مردم فهمیدند بسیار پوچ و بی ارزش بوده و نیاز به حکومتی دارند که از آنها بالاتر باشد بر آنان حکومت می کنند.




:: برچسب‌ها: روشنگری جنگ نرم سیدعلی خامنه ای شبکه های ماهواره ای شبکه های ماهواره ماهواره
نویسنده : مهدی قاسمی
در تاریخ : جمعه 92/9/15
 
لینک دوستان ما
نویسندگان
آرشیو مطالب
تبلیغات
سایت های مفید