سفارش تبلیغ
صبا ویژن
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آخرین مطالب
لینکستان
امکانات جانبی

ابزارهای کاربردی

لوگوی دوستان ما
پاورپوینت جنگ نرم
 
سلام به شما بازدید کننده گرامی،دعوت میکنم حتما از آرشیو پر محتوای وبسایت اتصارالحسین(ع)نوشهر دیدن فرمایید

 تبلیغات وبسایت........................  تبلیغات وبسایت

برای ورود به صفحه اصلی وبسایت انصارالحسین (ع) نوشهر ، اینجا را کلیک نمایید.

هشتم آذر 1389 تهرانی‌ها شاهد دو انفجار در سطح شهر بودند یکی در بلوار ارتش و دیگری مقابل دانشگاه شهید بهشتی،‌ ترور اول که قصد به شهادت رساندن دکتر فریدون عباسی را در بلوار ارتش داشت، به سرانجام نرسید؛ اما نقشه سوء‌دشمنان در حذف دانشمندان هسته‌ای کشورمان در مقابل دانشگاه شهید بهشتی نتیجه داد و دکتر شهریاری را به لقاء‌ حق رساند.

به گزارش نوشهر آنلاین به نقل از سیرنیوز؛ مجید شهریاری استاد دانشگاه شهید بهشتی، فیزیک‌دان و دانشمند هسته‌ای متولد زنجان که در تاریخ 8 آذر 1389 در ایران ترور شد.

وی با کسب رتبه دو در آزمون ورودی سال 63 وارد دانشگاه صنعتی امیرکبیر شد و در رشته الکترونیک تحصیلات عالیه خود را آغاز کرد و پس از آن در سال 67 با رتبه نخست در رشته مهندسی هسته‌ای کارشناسی ارشد و در نهایت در سال 77 دکترای خود را در رشته تکنولوژی فناوری هسته‌ای از دانشگاه امیر کبیر اخذ کرد.

دکتر مجیدشهریاری پس از استعفا از دانشگاه امیرکبیر به خاطر نبود بستر مناسب برای همکاری وی در سال 1380 به دانشگاه شهید بهشتی پیوست و در سال 85 با راه‌اندازی دانشکده مهندسی هسته‌ای دانشگاه شهید بهشتی به عضویت هیئت علمی آن درآمد.

شهید شهریاری همراه با دکتر مسعود علیمحمدی، دکترای فیزیک ذرات بنیادی و عضو هیات علمی دانشگاه تهران، از مشاوران ایران در پروژه مهم سزامی (تابش سینکروترون برای تحقیقات علوم کاربردی و بکارگیری آن در خاورمیانه) بودند.

برگزاری دوره‌هایی چون «کارگاه آموزشی آشنائی با کدهای محاسباتی راکتورهای هسته‌ای» از جمله سوابق دکتر شهریاری است.

یکی از طرح‌های مهم دکتر شهریاری، طراحی‌های تئوریک مربوط به ساخت نسل جدید راکتورهای هسته‌ای است که بازتاب زیادی نیز در مراکز علمی جهان داشت. او از جمله کارشناسان ارشد مبارزه با کرم رایانه‌ای استاکس‌نت بود.

هشتم آذر 1389 تهرانی‌ها شاهد دو انفجار در سطح شهر بودند یکی در بلوار ارتش و دیگری در مقابل دانشگاه شهید بهشتی،‌ ترور اول که قصد به شهادت رساندن دکتر فریدون عباسی را در بلوار ارتش داشت، به سرانجام نرسید؛ اما نقشه سوء‌دشمنان در حذف دانشمندان هسته‌ای کشورمان مقابل دانشگاه شهید بهشتی نتیجه داد و دکتر شهریاری را به لقاء‌حق رساند.

نظام جمهوری اسلامی ایران آمریکا و رژیم صهیونیستی را مسئول مستقیم ترور دانشمندان هسته‌ای در کشورمان عنوان کردند.

پیکر پاک شهید دکتر مجید شهریاری در امامزاده صالح تهران به خاک سپرده شد.




:: برچسب‌ها: ترور ترور شهید شهریاری دانشمند هسته ای دانمشند شهید شهید شهریاری هشتم آذر
نویسنده : مهدی قاسمی
در تاریخ : چهارشنبه 91/9/8

 

 ز اسماعیل جان تا نگذری مانند ابراهیم                         

                              به کعبه رفتنت تنها نماید شاد شیطان را

کسی کو روز قربان، غیر خود را می کند قربان   

                                       نفهمیده است هرگز معنی و مفهوم قربان را


 

قربان، عید سر سپردگی و بندگی مبارک...

 

 




:: برچسب‌ها: عید قربان,اس ام اس,قربان,پیامک عید,اس ام اس تبریک عید,
نویسنده : مهدی قاسمی
در تاریخ : جمعه 91/8/5

در این پست ، قصد داریم تعدادی مقاله که توسط گروه انصارالحسین(ع) نوشهر ، تهیه و تولید شده است را بطور رایگان در اختیار شما عزیزان قرار دهیم ، در صورت رضایت از کیفیت مقالات ، صلواتی برمحمد و آل محمد(ص) بفرستید...

با تشکر

مهدی قاسمی

1- نام مقاله : آشنایی با شهرستان نوشهر

بصورت PDF

حجم فایل : 65 KB

http://www.picofile.com/content/images/download_button.gif

 

 

*****     *****     *****     *****     *****     *****     *****     *****

 

2- نام مقاله : زندگینامه کامل حضرت زهرا(س) 

بصورت PDF

حجم فایل : 164 KB

http://www.picofile.com/content/images/download_button.gif

 

 

*****     *****     *****     *****     *****     *****     *****     *****

 

3- نام مقاله : زندگینامه کامل حضرت معصومه(س)

بصورت PDF

حجم فایل :95 KB

 http://www.picofile.com/content/images/download_button.gif

 

 

 

*****     *****     *****     *****     *****     *****     *****     *****





:: برچسب‌ها: مقالات, تولیدی,گروه انصارالحسین(ع),نوشهر,قسمت اول,محمد و آل محمد
نویسنده : مهدی قاسمی
در تاریخ : سه شنبه 91/7/25

به نقل از کیهان، رسانه ها روز گذشته خبر از عضویت «نیکی کریمی» در هیئت داوران جشنواره فیلم ابوظبی دادند. جشنواره ای که طی سال های اخیر به جذب فیلم های ضد ایرانی و تقدیر از آن ها پرداخته است.
در ششمین دوره جشنواره فیلم ابوظبی نیز دو فیلم با محتوایی ضد کشورمان حضور یافته است. نکته قابل تأمل این است که این جشنواره در برخی دوره های خود از فیلمسازان ایرانی نیز جهت حضور در گروه های داوری دعوت کرده بود که در یکی از دوره های پیشین، عباس کیارستمی این دعوت را پذیرفته بود. این بار نیز نوبت به نیکی کریمی رسیده تا میهمانی این جشنواره شیخ نشین های دشمن ایران را بپذیرد.
علاوه بر پذیرش سؤال برانگیز این دعوت از سوی خود فیلمسازان از مدیریت سینمایی نیز جای این پرسش هست که چرا ترفندی قانونی برای جلوگیری از سوءاستفاده مدعیان تملک بر جزایر ایرانی از هنرمندان کشورمان به کار نمی بندند.




:: برچسب‌ها: نیکی کریمی, جشنواره ,ضد ایرانی,ابوذبی,بازیگران,سینمای ایران,ابتذ
نویسنده : مهدی قاسمی
در تاریخ : جمعه 91/7/21

اخبار رسیده از عربستان سعودی حاکی از آن است که اخیرا در بسیاری از بازارهای عربستان سعودی، فروش بازی رایانه ای توهین به قرآن کریم آغاز شده است.

این اقدام در حالی انجام می گیرد که حکومت وهابی سعودی تا بدین لحظه هیچ گونه اقدامی برای جمع آوری این بازی از بازار و یا شناسایی و برخورد با عاملان ورود چنین بازی رایانه ای به عربستان سعودی نکرده است.


شهروندان سعودی خشمگین، در واکنش به انتشار این بازی در بازارهای سعودی، "هیئت امر به معروف و نهی از منکر سعودی" را مسئول این رخداد دانسته و معتقدند که این هیئت باید هر چه سریع تر اقدام به جمع آوری این بازی از بازار کند.


گفتنی است در این بازی علاوه بر اینکه قرآن کریم در صحنه های مختلف بر روی زمین می افتد و یا توسط بازی کننده بر روی زمین پرتاب می شود، در برخی مراحل بازی نیز بازی کننده ناگزیر است برای گذشتن از برخی قسمت های، قرآن را مورد هدف قرار دهد و به آن تیراندازی کند.


در پایان لازم به ذکر است که این اولین باری نیست که بازی رایانه ای ضد قرآنی در بازارهای سعودی یافت می شود. در سال 2010 میلادی نیز چنین اتفاقی رخ داده بود. قبل از آن نیز برای اولین بار در ماه مارس 2009 در بازارها چنین بازی دیده شد اما فوری جمع آوری گردید.



منبع: شیعه آنلاین




:: برچسب‌ها: فروش, بازی, رایانه ای, توهین, به ,قرآن ,در ,سعودی,
نویسنده : مهدی قاسمی
در تاریخ : جمعه 91/4/16

(بسم الله الرحمن الرحیم)

“فاروق سلطان” رئیس کمیسیون عالی انتخابات ریاست جمهوری مصر ضمن تشریح روند برگزاری انتخابات و با تاکید بر شفافیت برگزاری انتخابات در جمهوری مصر پس از سرنگونی مبارک، لحظاتی پیش نتایج رسمی دور دوم انتخابات ریاست جمهوری این کشور را اعلام کرد و همان‌گونه که پیش از این در نتایج غیر رسمی اعلام شده بود، “محمد مرسی”،‌ نامزد اسلامگرای مصر پیروز این انتخابات اعلام شد.

براساس اعلام کمیته عالی انتخابات ریاست جمهوری مصر پس از شمارش آرا مشخص شد که “محمد مرسی”، نامزد اسلامگرا 51?7درصد آرا و “احمد شفیق”، آخرین نخست وزیر حسنی مبارک48?3 درصد آرا را کسب کرده‌اند تا به این ترتیب مرسی اولین رئیس جمهور اسلامگرا پس از دوره مبارک باشد.براساس این گزارش تعداد آرای صحیح 25میلیون و 577هزار و 511 رأی بوده که محمد مرسی 13 میلیون و 230 هزار و 131 رأی را از آن خود کرد.احمد شفیق نخست وزیر مبارک 12 میلیون و 347 هزار و 380 رأی کسب کرد.

همچنین میزان مشارکت مردم در این انتخابات 51?85درصد  و تعداد آرای باطله 843252 رأی اعلام شد.

محمد مرسی کیست؟

“محمد مرسی”، نامزد حزب آزادی و عدالت شاخه سیاسی جماعت اخوان المسلمون مصر و رئیس این حزب، عضو  سابق دفتر ارشاد جماعت اخوان است که طی سال‌های 2000 و 2005 نماینده پارلمان مصر نیز بود و مبارزاتی علیه رژیم سابق نیز داشت و همین موجب شده بود تا رژیم او و پسرش را تهدید به بازداشت کند.

ادامه مطلب...


:: برچسب‌ها: انتخابات مصر، مرسی، مصر، نتایج انتخابات مصر

نویسنده : مهدی قاسمی
در تاریخ : دوشنبه 91/4/5

(بسم الله الرحمن الرحیم)

پایگاه خبری گلوپ اعلام کرد که تعداد زیادی از پایگاه های اینترنتی صهیونیستی از جمله پایگاه های مربوط به کابینه رژیم صهیونیستی و امنیتی ظهر دیروز هدف حمله هکرها قرار گرفته و به صورت کامل از کار افتاد.

بر اساس این گزارش، از جمله پایگاه هایی که می توان به آنها اشاره کرد، پایگاه های وزارت خانه‌های امور مالی، امور داخلی و همچنین پایگاه کابینه اسرائیل و نخست وزیری این رژیم و سایت ارتش اشغالگر صهیونیستی و پایگاه های سازمان های جاسوسی شاباک و موساد بوده است.

ادامه مطلب...


:: برچسب‌ها: سایت صهیونیست ها، صهیونیست، هک، هک کردن

نویسنده : مهدی قاسمی
در تاریخ : یکشنبه 91/4/4

روزنامه ایران : منصور ارضی و سعید حدادیان هفته آینده محاکمه می شوند

روزنامه ایران: دو مداح سرشناس با شکایت رئیس دفتر رئیس جمهور به اتهام توهین، نشر اکاذیب و تهدید به قتل هفته آینده در دادگاه انقلاب تهران محاکمه می‌شوند.

به گزارش خبرنگار قضایی، فروردین سال 90 وکیل مدافع مشایی به دنبال سخنرانی منصور ارضی در اواخر سال 89 در یکی از مساجد تهران به اتهام نشر اکاذیب، تهدید به قتل و توهین به موکل خود (مشایی) شکایتی علیه نامبرده تسلیم دادسرای فرهنگ و رسانه کرد. پرونده برای رسیدگی به شعبه نهم بازپرسی ارجاع شد و قاضی پرونده نیز با ارسال احضاریه کتبی نامبرده را برای پاسخگویی به شکایت مطروحه فراخواند.

یک ماه بعد (اردیبهشت سال 90) سعید حدادیان یکی دیگر از مداحان معروف در سخنرانی خود مطالبی خلاف واقع همراه توهین و اهانت علیه مشایی بیان کرد که سید‌اصغر حسینی وکیل‌مدافع مشایی نیز شکایتی علیه سعید حدادیان تسلیم دادسرای فرهنگ و رسانه کرد. نامبرده فایل صوتی سخنرانی او را به عنوان مدرک به بازپرسی شعبه نهم دادسرا ارائه داد. وی نیز برای بازجویی و تحقیق به دادسرا احضار شد.

ادامه مطلب...


:: برچسب‌ها: منصور ارضی,سعید حدادیان ,محاکمه,مداح سرشناس,اهانت به مشایی

نویسنده : مهدی قاسمی
در تاریخ : پنج شنبه 91/4/1

حسنی مبارک هم مرد+ تکمیلی

 


قلب حسنی میارک، دیکتاتور پیشین مصر ساعتی پیش از کار افتاد و پزشکان سعی در نجات وی داشتند.

 


حسنی مبارک

قلب حسنی میارک، دیکتاتور پیشین مصر ساعتی پیش از کار افتاد و پزشکان سعی در نجات وی داشتند.

به گزارش «تابناک»، شبکه سی‌ان‌ان دقایقی پیش در خبری فوری از مصر و به نقل از شبکه نایل تی‌وی خبر داد که قلب مبارک از کار ایستاده است و پزشکان تلاش کرده‌اند با شوک الکتریکی و احیای قلبی جان وی را نجات دهند، اما در ساعت دو بامداد چهارشنبه به وقت تهران، رویترز ار تائید خبر مرگ وی توسط مقامات بیمارستانی خبر داد.

خبر سکته مغزی مبارک را عادل سعید از مقامات قضایی مصر و به نقل از مقامات زندانی اعلام کرده است که مبارک در آن به سر می‌برده است. بر این اساس وضعیت جسمانی مبارک بحرانی بوده و وی  با استفاده از دستگاه تنفس مصنوعی نفس می‌کشیده و تحت نظر پزشکان ارتش و خارجی قرار داشته است.

بی بی سی هم گزارش داد که به گزارش خبرگزاری رسمی مصر، آقای مبارک هنگام پذیرش در بیمارستان از لحاظ بالینی، مرده بود.

سرلشگر محمود خلف، عضو شورای نظامی حاکم بر مصرنیز در گفت و گو با تلویزیون العربیه تأیید کرد که حسنی مبارک درگذشته است. به گفته او، حسنی مبارک هنگامی که به بیمارستان نظامی معادی انتقال یافت دچار مرگ مغزی (یا مرگ بالینی) شده بود

ادامه مطلب...


:: برچسب‌ها: حسنی, مبارک ,هم مرد, مرگ مبارک ,مبارک مرد ,مصر ,

نویسنده : مهدی قاسمی
در تاریخ : پنج شنبه 91/4/1
ظاهرا هنوز سناریوی اهانت به امامان معصوم (علیهم السلام)به صورت هماهنگ توسط مرتدین عامل غرب و وهابیت ادامه دارد. 

در ادامه سناریوی تخریب امامان معصوم (علیهم السلام)، ملازاده مدیر شبکه وهابی وصال فارسی، به دنباله روی از سلمان رشدی ها و شاهین نجفی ها، به سبک دیگری به تخریب ائمه معصومین پرداخته و گفت: «امام جعفر صادق {ع} اصلا شیعه نبود.»

این مدیر شبکه وهابی در سخنانی مضحک، افزود: «امام صادق{ع} رافضی نبود و به امامت و عصمت اعتقادی نداشت بطوری که آن حضرت حتی با رافضیان مناظره می کرد.»

لازم به ذکر است که شبکه های وهابی برای تخریب ائمه اطهار(علیهم السلام) از هیچ کوششی دریغ نکرده و با ایجاد شبهه سعی در تضعیف باورهای شیعیان دارند.

این در حالی است که شیعیان دائما با بی توجهی به شبکه های وهابیت، با بصیرت و آگاهی نسبت به اقدامات وهابیون و شناخت افکار پلید آنها هجوم وهابیت به اعتقادات خود را خنثی می کنند.




:: برچسب‌ها: توهین, استاد ,شاهین, نجفی, به امام صادق(ع), اهانت, استاد شاهین ن
نویسنده : مهدی قاسمی
در تاریخ : پنج شنبه 91/4/1
   1   2      >
 
لینک دوستان ما
نویسندگان
آرشیو مطالب
تبلیغات
سایت های مفید