سفارش تبلیغ
صبا ویژن
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آخرین مطالب
لینکستان
امکانات جانبی

ابزارهای کاربردی

لوگوی دوستان ما
پاورپوینت جنگ نرم
 
سلام به شما بازدید کننده گرامی،دعوت میکنم حتما از آرشیو پر محتوای وبسایت اتصارالحسین(ع)نوشهر دیدن فرمایید

 تبلیغات وبسایت........................  تبلیغات وبسایت

برای ورود به صفحه اصلی وبسایت انصارالحسین (ع) نوشهر ، اینجا را کلیک نمایید.


لیونل مسی مهاجم آرژانتینی تیم فوتبال بارسلونای اسپانیا با دو گلی که یکشنبه شب در دیدار مقابل مایورکا به ثمر رساند، رکورد تعداد گل‌ در یک سال را که در اختیار پله بازیکن افسانه‌ای برزیل بود شکست.



   بارسلونا این دیدار را که در چارچوب رقابت‌های هفته یازدهم لالیگا برگزار شد، با نتیجه چهار بر دو به سود خود خاتمه داد.

وی با این دو گل تعداد گل‌های یک ساله خود را به عدد هفتاد و شش رساند و رکود هفتاد و پنج گله پله را شکست.

مسی که در فصل گذشته عنوان بهترین بازیکن تاریخ باشگاه بارسلونا را به خود اختصاص داد و چندی پیش برای دومین بار کفش طلای اروپا را از آن خود کرد، این بار نیز افتخاری دیگر به دست آورد.

به گزارش واحد مرکزی خبر و به نقل از خبرگزاری فرانسه از بارسلونا، رکورد پیشین تعداد گل‌های به ثمر رسیده طی یک سال، در اختیار پله بود که به سال هزار و نهصد و پنجاه و هشت باز می‌گردد.

کسب این رکورد توسط مسی راه را برای دریافت توپ طلای دو هزارو دوازده باز می‌کند. مهاجم آرژانتینی بارسلونا در صورت کسب توپ طلا، نخستین بازیکن تاریخ خواهد بود که چهار بار به این افتخار دست می‌یابد.




:: برچسب‌ها: لیونل ,مسی, رکورد پله,شکست,76گل,رکورد شکنی مسی
نویسنده : مهدی قاسمی
در تاریخ : دوشنبه 91/8/22

تیم فوتبال جوانان ایران برابر کره جنوبی شکست خورد و از صعود به نیمه نهایی مسابقات و جام جهانی بازماند.

به گزارش سه نسل، در مرحله یک چهارم نهایی قهرمانی جوانان آسیا ایران از ساعت 16:30 به مصاف تیم کره جنوبی رفت که با نتیجه 4 بر یک شکست خورد.

علیرضا جهانبخش در دقیقه 29 برای ایران گلزنی کرد.

مون چانگ جین در دقیقه 2، لی کانگ هون در دقیقه 49، سونگ جون در دقیقه 70 و چانگ هون در دقیقه 4 + 90 گل‌های کره جنوبی را به ثمر رساندند.

ایران در صورت پیروزی برابر کره جنوبی می‌توانست به نیمه نهایی این مسابقات که در امارات برگزار می‌شود صعود کرده و به جام جهانی جوانان نیز راه یابد که این اتفاق رخ نداد تا طلسم 12 ساله شکسته نشود.




:: برچسب‌ها: جوانان ایران, برابر ,کره جنوبی, شکست ,خوردند,جوانان جهان
نویسنده : مهدی قاسمی
در تاریخ : یکشنبه 91/8/21

تیم ملی فوتسال ایران در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی برابر کلمبیا شکست خورد و از دور مسابقات حذف شد.

به گزارش سه نسل، تیم ملی فوتسال ایران در مرحله یک‌هشتم نهایی جام جهانی عصر امروز (یکشنبه) از ساعت 17:30 به مصاف کلمبیا رفت که در پایان با نتیجه 2 بر یک شکست خورد و از دور مسابقات حذف شد.

شاگردان علی صانعی در ابتدا بازی را در اختیار گرفتند و در حالی که 4 دقیقه از بازی گذشته بود شوت علی اصغر حسن‌زاده به تیرک دروازه کلمبیا خورد و در ادامه بازیکنان ایران نتوانستند توپ را وارد دروازه کنند. در حالی که اکثر بازی در نمیه اول در اختیار ایران بود، اما واکنش‌های لوزانو، دروازه‌بان کلمبیا اجازه نداد تا ایران در 20 دقیقه ابتدایی توپ را وارد دروازه حریفش کند.

در نیمه دوم نیز بازیکنان ایران صاحب توپ و میدان بودند، اما این تیم کلمبیا بود که با پرتاب دست دروازه‌بانش صاحب موقعیت شد و یفری دیوگئه بازیکن 20 ساله این تیم توانست دروازه ایران را باز کند.

در ادامه بازیکنان ایران که از این گل شوکه شده بودند نتوانستند بازی خود را ارائه دهند و با استرس بازی را دنبال کردند. در ادامه نیز داور مسابقه در حالی که 7 دقیقه و 10 ثانیه به اتمام بازی باقی مانده بود در صحنه‌ای مشکوک مصطفی طیبی را از زمین بازی اخراج کرد.

در همین زمان بازیکنان کلمبیا توانستند بار دیگر توسط کارو در دقیقه 34 به گل برسند.

صانعی پس از این گل تیم را 5 نفره کرد و توانست در دقیقه 25 توسط علی رهنما به گل اول خود دست یابد اما این پایان کار تیم ملی ایران بود و با نتیجه 2 بر یک از کلمبیا شکست خورد و از دور مسابقات حذف شد.

قضاوت این دیدار برعهده ایوان شابانوف از روسیه بود.

کلمبیا در مرحله یک‌چهارم به مصاف اوکراین می‌رود.

تیم ملی ایران در جام ملت‌های آسیا نیز عنوان سومی را از آن خود کرده بود.




:: برچسب‌ها: شکست ایران, کلمبیا ,در بازی, یک‌ طرفه,جام جهانی فوتسال, تایلند,
نویسنده : مهدی قاسمی
در تاریخ : یکشنبه 91/8/21
کاریکاتور: ممنوعیت استفاده از توئیتر برای اسنایدر
هنوز مشخص نیست این قانون تنها در مورد این ستاره هلندی است یا همه بازیکنان اینتر نمی توانند از این شبکه اجتماعی استفاده کنند.

گل: وسلی اسنایدر، ستاره هلندی اینتر که دوران مصدومیت را پشت سر می گذارد، دیگر نمی تواند از توئیتر استفاده کند.

این خبر را همسر او، یولانته، اعلام کرد اما مشخص نیست که چرا مدیران اینتر چنین تصمیم گرفته اند. این ملی پوش هلندی تاکنون مشکلی به خاطر توئیت هایش ایجاد نکرده بود.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:goal.com



:: برچسب‌ها: کاریکاتور,ممنوعیت ,استفاده از توئیتر,اسنایدر,کاریکاتور: ممنوعیت,
نویسنده : مهدی قاسمی
در تاریخ : یکشنبه 91/8/21
پسر لیونل مسی به نیو اولد بویز پیوست
پسر لیونل مسی که هشت روز است به دنیا آمده است خیلی زود توانست پا جای پا پدر بگذارد و به تیم نیو اولد بویز پیوست.

ورزش3: تیاگو مسی پسر لیونل مسی به تازگی به تیم نیو اولد بویز پیوست، جایی که لیونل مسی در جوانی برای این تیم بازی کرد و تا قبل از این که راهی بارسلونا شود، در آن حضور داشت.

به گزارش ایسنا،مسئولان باشگاه نیو اولد بویز کارت عضویت تیاگو مسی را به خورخه مسی پدر لیونل مسی واگذار کردند تا نوه او از همین حالا به عضویت این باشگاه قدیمی درآید.

لیونل مسی خود در روزاریو آرژانتین 300 کیلومتری بوینس آیرس به دنیا آمد و از بچگی طرفدار تیم شهرش نیو اولد بویز بوده است. وی چندی پیش نیز اعلام کرده بود دوست دارد در سال‌های آخر فوتبالش در نیو اولد بویز بازی کند و همان جا کفش‌هایش را بیاویزد.

نیو اولد بویز این فصل با هدایت جراردو مارتینو در یکی از بهترین فصل‌های خود در سالیان خود در میانه‌های جدول لیگ آرژانتین قرار دارد.



:: برچسب‌ها: پسر لیونل مسی,نیو اولد بویز,پسر مسی, پیوست
نویسنده : مهدی قاسمی
در تاریخ : یکشنبه 91/8/21

  

 باشگاه پرسپولیس این روزها وضعیت نگران کننده‌ای دارد و در این شرایط یکی از بهترین بازیکنان خود به نام علی کریمی را به دلیل آنچه بی‌انضباطی خوانده می‌شود به خدمت ندارد. در واقع مسئولان باشگاه فرهنگی - ورزشی پرسپولیس اعلام کرده‌اند این بازیکن از آنجا که به دلیل مسائل اخلاقی مورد تایید مانوئل ژوزه نیست نباید در تیم حضور داشته باشد.

به گزارش مهر، روز جمعه در حاشیه برگزاری بازی تیم‌های مس کرمان - پرسپولیس شاهد اتفاق تاسف‎باری بودیم. مهرداد پولادی پس از اینکه در دقیقه 35 تعویض شد به جای اینکه روی نیمکت بنشیند مستقیما راهی رختکن شد و خبر بدتر اینکه از شدت عصبانیت با مشت به شیشه رختکن کوبید تا آنجا که تاندون دستش آسیب دید.

 

 اکنون باید دید مسئولان باشگاه پرسپولیس با این حرکت زننده پولادی چه برخوردی خواهند داشت. چنانچه اصل بر برخورد با بازیکن خاطی است باید گفت خطای انضباطی پولادی که خیلی هم علنی و مشهود بود نباید بی پاسخ گذاشته شود. در فوتبال حرفه‌ای اصل بر رای مربی است و بازیکنان باید فرمانبردار باشند.

 

در سال 2010  و در حین انجام دیدار تیم‌های بایرن مونیخ - لیون وقتی "لوییز فن گال" اقدام به تعویض آرین روبن کرد با واکنش این بازیکن مواجه شد اما همان جا و در کنار زمین با برخوردی محکم، قائله را فرو نشاند؛ تا آنجا که ملی‎پوش هلندی بایرن بیدرنگ از بابت رفتار خود عذرخواهی کرد.

 

اکنون باید دید همانگونه که مسئولان پرسپولیس خواستار عذرخواهی رسمی علی کریمی شده‌اند از پولادی هم می‌خواهند به خاطر این رفتار زننده از هواداران و هم‎تیمی‌های خود عذرخواهی کند یا نه، در غیر این صورت این بازیکن نیز همانند کریمی نباید جایی در ترکیب تیم داشته باشد.

 

بدین ترتیب به حقوق بازیکنی مثل کریمی که به دلیل بی‎انضباطی از تیم کنار گذاشته شده احترام گذاشته می‌شود و اگر اینطور نباشد سنگ روی سنگ بند نخواهد شد.

 

 







نویسنده : محسن شعبانی
در تاریخ : یکشنبه 91/8/7

تماشاگران کره ای پس از پایان بازی و هنگام ترک ورزشگاه اقدام به جمع آوری زباله های به جا مانده کردند…

شاید ما هم یه روزی یاد گرفتیم




:: برچسب‌ها: اقدام جالب ,تماشاگران‌, تیم کره‌, ,آزادی, پس از شکست,عکس
نویسنده : مهدی قاسمی
در تاریخ : پنج شنبه 91/7/27
<      1   2      
 
لینک دوستان ما
نویسندگان
آرشیو مطالب
تبلیغات
سایت های مفید