سفارش تبلیغ
صبا ویژن
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آخرین مطالب
لینکستان
امکانات جانبی

ابزارهای کاربردی

لوگوی دوستان ما
پاورپوینت جنگ نرم
 
سلام به شما بازدید کننده گرامی،دعوت میکنم حتما از آرشیو پر محتوای وبسایت اتصارالحسین(ع)نوشهر دیدن فرمایید

 تبلیغات وبسایت........................  تبلیغات وبسایت

برای ورود به صفحه اصلی وبسایت انصارالحسین (ع) نوشهر ، اینجا را کلیک نمایید.

انتخاب اسماء ائمه اطهار (علیهم السلام) بر نوزادان ایرانی در صدر انتخاب نام برای نوزادان در خانواده‌های ایرانی است. در این میان علاقه مردم ایران به امام حسین(علیه السلام) ‌وصف ناشدنی است و هم اکنون نام حسین نزدیک به دو میلیون بار در پایگاه اطلاعات جمعیتی کشور ثبت شده است.

بررسی آمار نامگذاری ایرانیان در پایگاه اطلاعات جمعیتی کشور نشان می‌دهد که نام حسین یک میلیون و 696 هزار و 572 بار در این پایگاه به ثبت رسیده است.


بر اساس آمار این پایگاه، از القاب امام حسین(علیه السلام)، نامهای مبارک 1167 بار، طیب 7073بار، شهید 558 بار و مطهر 458 بار بیشترین فراوانی را داشته‌ و نام ابوعبدالله از کنیه‌های ایشان 15 بار در پایگاه اطلاعات جمعیت سازمان ثبت احوال کشور به ثبت رسیده است.


بر اساس آمار این پایگاه مجموع نام، القاب و کنیه‌های امام حسین(علیه السلام) یک میلیون و 705هزار و 856 بار در این پایگاه به ثبت رسیده است.


منبع: شیعه آنلاین




:: برچسب‌ها: نام ,چه تعداد, ایرانی, "حسین" ,است؟,
نویسنده : مهدی قاسمی
در تاریخ : جمعه 91/4/9


مسلمانی مقیم لندن بود، تعریف می کرد که یک روز سوار تاکسی می شود و کرایه را می پردازد. راننده بقیه پول را که برمی گرداند 20 پنس اضافه تر می دهد! می گفت :چند دقیقه ای با خودم کلنجار رفتم که بیست پنس اضافه را برگردانم یا نه؟ آخر سر بر خودم پیروز شدم و بیست پنس را پس دادم و گفتم آقا این را زیاد دادی ... گذشت و به مقصد رسیدیم.

موقع پیاده شدن راننده سرش را بیرون آورد و گفت آقا از شما ممنونم . پرسیدم بابت چی؟ گفت می خواستم فردا بیایم مرکز شما مسلمانان و مسلمان شوم اما هنوز کمی مردد بودم. وقتی دیدم سوار ماشینم شدید خواستم شما را امتحان کنم . با خودم شرط کردم اگر بیست پنس را پس دادید بیایم . فردا خدمت می رسیم! تعریف می کرد : تمام وجودم دگرگون شد حالی شبیه غش به من دست داد. من مشغول خودم بودم در حالی که داشتم تمام اسلام را به بیست پنس می فروختم!!




:: برچسب‌ها: داستان, حفظ ,اسلام ,با ,20 سنت,
نویسنده : مهدی قاسمی
در تاریخ : چهارشنبه 91/4/7

راه های تشخیص همسران خیانتکار

تحقیقات نشان می دهند که بعضی از مردان بیشتر از دیگران به خیانت تمایل دارند، و معمولاً فرد خیانتکار قبل از اینکه دیر بشود دست خود را رو می کند. در این جا چیزهایی را به شما معرفی می کنیم که ممکن است نشانه خیانت یک مرد باشند.

به گزارش ایران ویج ، همه چیز خوب و کامل به نظر می رسد، شوهرتان از نگاه همه یک مرد کامل است، اما خودتان احساس می کنید که یک جای کار می لنگد. احساس می کنید اشکالی وجود دارد، و ناگهان خود را در حال بررسی موبایل و جیب های او می یابید. تلخی واقعیت شما را غافلگیر می کند: او به شما خیانت می کند. بسیاری از ما این تجربه دردناک را داشته ایم. در این مواقع از خود می پرسیم: آیا اشتباهی از من سر زده است؟ آیا به اندازه کافی خوب نبوده ام؟ آیا نشانه هایی وجود داشت که آنها را نادیده رفتم؟ به گزارش برترین ها تحقیقات نشان می دهند که بعضی از مردان بیشتر از دیگران به خیانت تمایل دارند، و معمولاً فرد خیانتکار قبل از اینکه دیر بشود دست خود را رو می کند. در این جا چیزهایی را به شما معرفی می کنیم که ممکن است نشانه خیانت یک مرد باشند. البته یادتان باشد استثنائاتی هم وجود دارند و دیدن این نشانه ها هیچ چیزی را به طور 100 درصد نشان نمی دهد .

1. بهترین دوست او خیانت می کند

می خواهید بدانید او خیانتکار هست یا نه؟ به دوستانش نگاه کنید. 77 درصد مردان خیانتکار دوستی صمیمی دارند که او هم به همسر خود خیانت می کند. همچنین تحقیقات حاکی از آن است که مردانی که پدران خیانتکار دارند بیشتر از سایرین به بی وفایی روی می آورند. این مردان در دنیایی زندگی کرده اند که خیانت در آن عادی است.

ادامه مطلب...


:: برچسب‌ها: راه های, تشخیص ,همسران ,خیانتکار,

نویسنده : مهدی قاسمی
در تاریخ : پنج شنبه 91/4/1

مسابقه زیبایی میان مردان و زنان


برخلاف تصور همگان در تحقیقی که در بین جامعه ایرانی و آمریکایی انجام دادیم مشخص شد که مردان ایرانی بیش از زنان مایل به جراحی زیبایی صورت هستند.


مسابقه زیبایی میان مردان و زنان

محسن نراقی در مورد دلایل افزایش جراحی پلاستیک در ایران اظهار داشت: برخیجامعه‌شناسان عنوان می‌کنند به دلایل فرهنگی و پوشش اسلامی زنان به دلیل اینکه فقط صورتشان نمایان است سعی می‌کنند تا با جراحی پلاستیک صورت تقیصه‌ها را برطرف کنند در حالی که با تحقیقی که ما روی 2 هزار مورد ایرانی و آمریکایی انجام دادیم این فرضیه کاملاً رد شد.

وی اضافه کرد: اگر جراحی پلاستیک فقط به این دلیل باشد، زنان دیگر کشورهای اسلامی و حاشیه خلیج فارس هم باید به این روش روی بیاورند در حالی که در تحقیقی که ما داشتیم میزان مراجعه مردان، بسیار بالاتر از زنان است که برای جراحی پلاستیک اجزای صورت خود مراجعه می‌کنند.

وی افزود: در کشور ما 90 درصد جراحی‌ها مربوط به جراحی بینی است و این جراحی 7 برابر کشورهای غربی در حال انجام است.

به گفته نراقی ایرانی‌ها به زیبایی خیلی اهمیت می‌دهند و فرهنگی حاکم شده که برخی افراد وقتی به سن میانسالی می‌رسند با تلقین اطرافیان عمل زیبایی برایشان امری ساده جلوه می‌کند و به راحتی جزئی از صورت خود مانند پلک یا بینی را به زیر تیغ جراحی زیبایی می‌سپارند.

ادامه مطلب...

نویسنده : مهدی قاسمی
در تاریخ : پنج شنبه 91/4/1

یکی از مراجع تقلید با انتقاد از وضعیت کنونی بانک‌ها گفت: در حال حاضر 80 درصد مردم با ربا و سودهای کلانی که بانک‌‌ها دریافت می‌کنند سروکار دارند.

حضرت آیت‌الله عبدالله جوادی آملی ظهر پنجشنبه در دیدار رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: اولین مسئله‌ای که مجلس باید به آن اهتمام داشته باشد موقعیت شناسی است و نمایندگان باید نسبت به جایگاه خود واقف باشند که وظیفه مجلس قانون شناسی است نه قانون گذاری، چراکه قانون گذاری فقط از سوی خداوند انجام می‌شود.


وی با بیان اینکه مجلس صراط نیست بلکه سراج است‏، تصریح کرد: وقتی خداوند همه چیز را آفریده است، فکر بیگانه بشر چگونه می‌تواند قانون وضع کند؟


این مرجع تقلید تاکید کرد: بشر تنها می‌تواند قانون را بشناسد، چون مواد اولیه قانون از منبع گرفته می‌شود و مفاهیمی چون عدالت، استقلال و... جزو مبانی هستند که مواد قانونی از آن سرچشمه می‌گیرد.


آیت‌الله جوادی آملی وجه تمایز نظام اسلامی با غیراسلامی را در استخراج مبانی از منبع عنوان کرد و گفت: ما در هر بخشی نیاز به یک منبع الهی داریم و هیچ علمی، قوانین بشری را تایید نمی‌کند. البته از نظر شکلی بین وضع قانون در تفکر الهی و الحادی شباهتی وجود دارد ولی تفاوت آن در وضع قانون بر اساس توجه به منابع است.


این مرجع تقلید با بیان تعریفی از عدل گفت: در نظام غیر الهی چیزی به نام منبع وجود ندارد که به آن استناد کنند بنابراین وقتی حزب‌الله از مرزهای خود دفاع می‌کند آنها را تروریست می‌نامند.

ادامه مطلب...

نویسنده : مهدی قاسمی
در تاریخ : سه شنبه 91/3/30

جایگاه  عفت و حیا در فیسبوک

 

عفت و حیا در فیسبوک

یک سایت به اصطلاح و در لغت اجتماعی است که در چهارم فوریه سال 2004 راه اندازی شد؛ این سایت پس از گذشت مدت کوتاهی از آغاز فعالیت خود توانست مخاطبان زیادی را در کشورهای مختلف جهان از جمله “ایران” جذب کند….

سیاست گذاران و موسسان این سایت اهداف گسترده سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی را از تاسیس آن دنبال می کردند که نمونه ای از اهداف سیاسی آن را در حوادث پس از انتخابات در ایران مشاهده کردیم.

اما هدف از نگارش این گزارش بررسی اهداف سیاسی و اقتصادی فیس بوک در ایران نیست، بلکه قصد داریم تا تنها به گوشه ای از تاثیرات منفی “اجتماعی” و “فرهنگی” در این سایت که به بحث ایجاد “آلبوم تصاویر” و انتخاب یک “عکس” برای نمایه خود است بپردازیم.

اما فعالیت این سایت در کشور ما غیر قانونی است و از همین روی برای مخاطبان اینترنتی قابل دسترسی نبوده و به اصطلاح “فیلتر” است؛ اما نباید این حقیقت را نادیده گرفت که این سایت نسبتا مخاطبان زیادی در ایران پیدا کرده است.

“نام نویسی” نوشته ای است که با بزرگترین فونت پس از ورود به این سایت با آن مواجه می شوید و در ادامه آن می خوانید “نام نویسی رایگان است و همیشه خواهد ماند” که با کمی صرف وقت می توان به راحتی در این سایت عضو شد و به کاربران فیس بوک پیوست.

بر اساس این گزارش، هر روز بر مخاطبان این سایت در کشورمان افزوده می شود و به نظر می رسد که به جای فیلتر و نادیده گرفتن اثرات مخرب آن بهتر است فکری اساسی برای این پدیده جدید کرد؛ چرا که با توجه با عدم هم خوانی آن با عقاید، سنت و عرف مردم ایران، صدمات اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی گسترده ای را در آینده در بر خواهد داشت.

 البته در ماه های اخیر جوانان دلسوز، معتقد و ارزشی به ناچار خود را در عرصه جدیدی از جنگ نرم دیده و با عضویت در این سایت به فعالیت های انقلابی در راستای حمایت از انقلاب و اسلام می پردازند و اصطلاحا مجبور به بازی در زمین حریف شده اند؛ چه آنکه قطعا آنها نیز از اثرات مخرب فرهنگی و اجتماعی این سایت مصون نخواهند بود زیرا که ماهیت این سایت حداقل با ارزش های ایرانی-اسلامی مردم جامعه ما همخوانی ندارد که هدف از این نگارش همانگونه که در آغاز کلام به آن اشاره شد پرداختن به این موضوع نیست.


اما پس از عضویت در این سایت می توان از امکانات متعدد اینترنتی آن استفاده کرد؛ برای نمونه در این سایت می توانید با کسانی که دوست هستید گفتگو (چت) کنید یا نظرات خود را به اشتراک گذاشته و درباره آن بحث کنید؛ یا به دوست یابی بپردازید و حتی با دوستان دوست خود نیز آشنا شوید تا به یک باره اجتماع کوچک چند نفره شما و دوستانتان به یک اجتماع بزرگ چند صد نفره یا هزار نفره تبدیل شود!

اما یکی دیگر از امکاناتی که این سایت در اختیار شما قرار می دهد و آسیب شناسی همین موضوع، بحث اصلی این گزارش است، “انتخاب عکس” و ” ایجاد یک آلبوم عکس” برای نمایه خود می باشد که متاسفانه روند تاسف باری را مخاطبان ایرانی در این بخش پیش گرفته اند و به نوعی در پازل از پیش تعیین شده غرب برای ترویج بی عفتی، بی بند و باری، بی غیرتی و بی حرمتی بازی می کنند. ” اقدامی بسیار تاسف بار و البته نگران کننده”

حتما می دانید یا اگر نمی دانید بدانید که پس از عضویت در این سایت، تمام مخاطبان و کاربران فعال در آن می توانند به راحتی به نمایه شما دسترسی پیدا کنند و این اجازه را سایت و البته “خود شما” به دیگر کاربران داده اید که به راحتی شما را شناسایی کرده و در صورت لزوم به شما درخواست دوستی بدهند؛ اما نکته ای که واضح و مبرهن می باشد این است که پس از ورود به نمایه شخص دیگری اعم از دختر و پسر یا مرد و زن، شما عکس اصلی نمایه وی را مشاهده می کنید و تنها در بخش “عکس ها” یا همان “آلبوم عکس ها” کاربر می تواند دیگر تصاویر مربوط به خود را از دید شما پنهان کرده و آنها را تنها برای دوستان یا برخی از آنها به نمایش بگذارد.

اما بسیاری از کاربران ایرانی، (مخصوصا خانم ها) فیس بوک در بخش انتخاب “عکس نمایه خود” عکسی بد پوشش و بی حجاب را انتخاب می کنند که این موضوع نگران کننده است؛ کافی است شما نام یکی از همکاران، همکلاسی ها، هم دانشگاهی ها، هم محله ای ها و … را که احساس می کنید در این سایت عضو است را پس از عضویت در این سایت جستجو کنید، که در اغلب موارد در صورت عضویت این افراد، با عکس های “عجیبی” مواجه می شوید که باعث تاسف و ناراحتی شما می شود!

سوال اینجاست که چرا باید برخی از مردم کشورمان در مواجهه با این پدیده به این شکل منفعلانه برخورد کرده و به راحتی استحاله شوند؟ البته تمام کسانی که عکس های بد پوشش را در این سایت قرار می دهند جاهل مقصر نیستند و در حقیقت این موضوع را به عنوان یک عرف قبول کرده و باورشان شده که تنها در یک “اتاق خصوصی” که دوستان هم جنسشان آنها را می بینند مشغول زندگی روزمره خود هستند؛ و نا گفته نماند کسانی هم هستند که با اغراض فرهنگی و اجتماعی اقدام به این کار می کنند.

اما تمام ماجرا به “عکس نمایه” ختم نمی شود! در قسمت “آلبوم عکس ها” نیز بسیاری از کاربران فیس بوک با قرار دادن عکس های خصوصی و خانوادگی خود در انظار عمومی به حریم شکنی می پردازند؛ طوری که به نظر می رسد برایشان “عرفی موجه” شده است؛ در برخی از این موارد شما عکس های خانوادگی دوستان و همکاران خود را با پوششی متفاوت و البته نامناسب می بینید که برایتان باور کردنی نیست!

برای نمونه شما در پایان این گزارش عکس هایی را از نمایه برخی مخاطبان فیس بوک که خود آنها در اختیار عموم جامعه قرار داده اند و یا عکس هایی را که در قسمت “آلبوم عکس های” برخی کاربران این سایت و بدون دوست شدن با آنها می توان مشاهده کرد را می بینید، که با آنکه قطعا خود این افراد با کمال میل و رضایت آنها را در اختیار عموم قرار داده اند اما چهره آنها را به خاطر رعایت اخلاق شطرنجی کرده ایم.

به نظر می رسد غرب برای ترویج بدحجابی، بی عفتی، بی حرمتی و البته فحشا راه جدیدی را در پیش گرفته است که نیازمند هوشمندی مردم و البته مسئولان در مواجهه با آن است؛ که در صورت ادامه این روند نه “حریمی” می ماند و نه “حرمتی”... 

  ادامه مطلب...

نویسنده : مهدی قاسمی
در تاریخ : چهارشنبه 91/1/16



شمار کاربران تلفن همراه در چین از مرز یک میلیارد نفر فراتر رفت.

به گزارش انتخاب به نقل از ایسنا، وزارت صنایع و تکنولوژی اطلاعات چین اعلام کرد که در پایان ماه فوریه سال جاری میلادی تعداد حساب‌های تلفن همراه ثبت شده در چین از مرز یک میلیارد فراتر رفت و تعداد بیشتری از چینی‌ها از تلفن‌های ثابت فاصله گرفتند.

این وزارتخانه تصریح کرد: در ماه‌های ژانویه و فوریه سال جاری میلادی شمار ثبت‌نام‌های تلفن همراه در چین رشدی 20 میلیون و 700 هزار موردی داشت و از مرز یک میلیارد گذشت. این میزان در ماه آوریل سال گذشته 900 میلیون و 400 هزار اعلام شده بود.

طبق آمار، از طرف دیگر شمار تلفن‌های ثابت ثبت شده در مدت فوق کاهش 828 هزار موردی داشته و به 284 میلیون و 300 هزار مورد رسید.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، طی چند سال اخیر به دلیل کاهش بهای گوشی‌های تلفن همراه و همچنین هزینه‌های آن، شمار کاربران تلفن‌های همراه در چین رشد چشمگیری داشته است.



نویسنده : مهدی قاسمی
در تاریخ : سه شنبه 91/1/15

چپ دست ها...


تجربیات ادراکی و حرکتی به طور اجتناب ناپذیری با دستی که قدرت بیشتری دارد ارتباط دارند و تا حد چشمگیری بر روی چگونگی نگاه ما به دنیا و درک مفاهیمی چون خوبی و بدی اثر می گذارند.

تفاوت خصوصیات چپ دست‌ها با راست دست‌ها

- چپ دست ها خوبی دنیا را در سمت چپ و راست دست ها آن را در طرف مخالف می بینند.

- چپ دست ها در اقلیت قرار دارند و تنها حدود 10 درصد از جمعیت جهانی را تشکیل می دهند.

- نیمکره راست مغز در چپ دست ها دارای قدرت بیشتر است، در حالی که در راست دست ها قدرت نیمکره چپ بیشتر است.

- چپ دست ها باهوش تر و خلاق تر از راست دست ها باشند. طوری که، بسیاری از هنرمندان و نوابغ گذشته از دست چپ استفاده می کرده اند.

- زمانی که از یک چپ دست خواسته شود تا اشیاء یا افراد را با یک مفهوم ذهنی مثبت در فضای یک نمودار قرار دهد، آنها را در سمت چپ قرار می دهد، در حالی که مفاهیم منفی را در طرف راست می گذارد، اما راست دست ها مفاهیم مثبت و منفی را در جهت مخالف قرار می دهند.

- در یک نقاشی، اشیاء و افرادی که طرف چپ چیده می شوند از نظر یک چپ دست همیشه مثبت هستند، در حالی که برای راست دست ها منفی به نظر می رسند.

- مطالعات علمی نشان داده است که افراد راست دست دارای تفکر “خطی” هستند، یعنی در حل مسائل، هر مسئله را به طور کامل حل می کنند و سپس به موضوع بعدی می پردازند. ولی افراد چپ دست دارای تفکر “بصری همزمان” هستند، یعنی این افراد می توانند به طور همزمان به چند موضوع بپردازند.

در نتیجه افراد راست دست در انجام مشاغل تک وظیفه ای توانایی دارند، ولی افراد چپ دست توانایی انجام چند وظیفه به طور همزمان را دارند.

بیماری های شایع در افراد چپ دست

زمانی اعتقاد بر این بود که چپ‌دست‌ها مستعد بیماری‌هایی چون: گفتارپریشی فکری، اسکیزوفرنی و لکنت زبان هستند.

برخی پزشکان نیز معتقد بودند که افراد چپ‌دست بیشتر مبتلا به سرطان سینه، آلرژی و آسم می‌شوند.

ولی در حال حاضر این موارد رد شده است.

سندرم داون، عقب ماندگی ذهنی، اوتیسم، بیماری های شنوایی و بیماریهای آلرژیک در افراد چپ دست بیشتر است.

ویژگی های افراد چپ‌دست

رهبری

سرعت تفکر

عدم وابستگی و افزایش استقلال

انعطاف‌پذیر

باهوش

افزایش سازگاری

افراد چپ دست در هنر، ورزش، ریاضیات و سیاست دارای توانایی های بالاتری هستند.

علل چپ دستی

- ژنتیک : این افراد دارای یک ژن خاص هستند که با چپ دست بودن ارتباط دارد.

- مدت تماس نیمکره های مغز با هورمون تستوسترون (هورمون مردانه): افزایش تماس نیمکره های مغز با این هورمون، باعث تضعیف نیمکره چپ می شود.

- عدم استفاده طولانی مدت (حداقل هشت ماه) از دست راست: در صورت عدم توانایی دست راست به هر علت (فلج، شکستگی و قطع عضو) و استفاده از دست چپ، ابتلا به چپ دست بودن افزایش می یابد.

 

افرادی که با هر دو دست کار می کنند

مراکز گفتاری افراد چپ‌دست و راست‌دست در قسمت چپ مغز قرار دارد.

قسمت چپ مغز روی هماهنگی قسمت‌های مختلف و فرامین و دستورات متمرکز است، در حالی که قسمت راست مغز روی مفاهیم و احساسات کنترل دارد.

افرادی که با هر دو دست کار می‌کنند، هنگامی که با اطلاعات جدید مواجه می‌شوند، توانایی تغییر عقیده بیشتری دارند که این موضوع به آن‌ها کمک می‌کند تا هر دو سوی قضیه را ببینند.



نویسنده : مهدی قاسمی
در تاریخ : سه شنبه 91/1/15

به دختر و پسرها گیر سه پیچ ندهید!!!


امام جمعه موقت ورامین ضمن انتقاد از برخی سخنان رئیس‌جمهور در مجلس گفت: کسی نگفته است به دختر و پسرها گیر سه پیچ دهید، قانون عفاف و حجاب را اجرا کنید.

به گزارش سه نسل، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سیدمحسن محمودی در خطبه اول نماز جمعه ورامین پس از توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار داشت: طبق فرمایش امام صادق(ع) حقیقت بندگی آن است که انسان بداند هیچ چیز در این دنیا متعلق به او نیست، هرچه هست متعلق به پروردگار است.

امام جمعه موقت ورامین سپس علت دنیاطلبی را بی‌تقوایی دانست و گفت: دنیا و شیطان در نظر انسان با‌تقوا خوار می‌شود، فرد متقی زندگی دنیا را به بطالت نمی‌گذراند.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان تهران در ادامه با تقدیر از دانشگاه علمی کاربردی ورامین به دلیل اجرای طرح تفکیک جنسیتی، عنوان کرد: مسئولان این دانشگاه به درخواست دلسوزانه علما و مراجع تقلید جامه عمل پوشانده و از اختلاط جنسیتی که سبب انحرافات وسیع اخلاقی نسل جوان می‌شود جلوگیری کردند.

وی در ادامه تاکید کرد: امروز دانشگاه علمی کاربردی ورامین به الگویی در سطح کشور تبدیل شده است، امیدواریم سایر دانشگاه‌های کشور به‌ویژه دانشگاه آزاد که شاهد تغییر مدیریت در سطح کلان بوده است تغییر روند مدیریت فرهنگی را به اجرا در آورد، این اوضاع سبب رنجش خاطر بسیاری از دلسوزان شده است.

امام جمعه موقت ورامین به ایام سال نو اشاره کرد و گفت: اگرچه عید نوروز یک عید مذهبی نیست اما محاسن فراوانی دارد که مورد تایید اسلام است، در عید در راه خدا به یکدیگر هدیه می‌دهیم، به بهانه نوروز به صله رحم پرداخته و به زیارت و دیدار همنوعان می‌رویم، به بحث نظافت و پاکیزگی که مورد تاکید اسلام است، می‌پردازیم.

وی سپس با اشاره به برخی آسیب‌های نوروز تصریح کرد: در نوروز شیاطین هم بیکار ننشستند، مراقب باشید، به زیبایی‌ها توجه کنید، از حواشی زشت بپرهیزید، سال نو را با دعا آغاز کنید، به سوی احسن‌الحال گام بردارید تا خداوند تبارک و تعالی از گناهان و معاصی ما درگذرد و ما را در سال آینده از بندگان خالص خود قرار دهد.

امام جمعه موقت ورامین با گرامیداشت سالگرد وفات یادگار امام راحل عنوان کرد: حاج سید احمد آقا یار و یاور و همراه و امین امام (ره) بود، بعد از امام (ره) نیز خالصانه ولایت‌مداری خود را به نمایش گذاشت.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان تهران افزود: یاد امام عزیز (ره)، فرزندان گرانقدر و همسر با وفایش گرامی باد، امیدوارم ما در پیمودن خط امام(ره) که همان خط مقام معظم رهبری است موفق باشیم.

وی سپس انتخابات مجلس شورای اسلامی را مورد اشاره قرار داد و گفت: در 12 اسفندماه حضور حماسی مردم بهت همگان را برانگیخت، مردم با حضور خود در انتخابات مجلس پیروی واقعی خود از ارزش‌ها را به نمایش گذاشتند، در حقیقت ملت رشید ایران پیروز اصلی انتخابات بود، نامزدهای انتخاباتی نیز همه در این پیروزی نقش داشتند.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان تهران افزود: در شهرستان ورامین بیش از 190 هزار نفر رای دادند،60 هزار نفر بیشتر از انتخابات قبلی مجلس، حضور 67 درصدی، نامزد منتخب مردم حدود 85 هزار رای داشت، اینها همه عظمت و افتخار و زیبایی است.

وی سپس گفت: نماینده منتخب از این پس نماینده همه مردم است و باید مدافع حقوق همه مردم باشد، نامزدها هم بدانند دیگر رقابت‌ها به پایان رسیده است، دست در دست هم برای این ملت کار کنند.

امام جمعه موقت ورامین افزود: دولت و مسئولان بیشتر قدر مردم را بدانند، این مردم علی‌رغم تبلیغات وسیع دشمن حماسه آفریدند، دولت‌مردان به جای شوخی و توپ در زمین یکدیگر انداختن به مشکلات مردم بپردازند، از مسئولیت شانه خالی نکنند، این گرانی‌ها جان مردم را به لب رسانده است، منطقی نیست در آستانه سال جدید 200 هزار تومان به نرخ بیمه‌ها افزوده شود، مسئولان نظام قدر این مردم را بیشتر بدانند، بیشتر به ملت خدمت کنند.

وی با اشاره به فرمان تشکیل شورای عالی مجازی توسط رهبر انقلاب عنوان کرد: مردم از مسئولان عالی رتبه و مخاطبان رهبری انتظار دارند فرمان مقام معظم رهبری را جدی بگیرند، فقط شعار ندهند، باید توجه داشت که دشمن از این ابزار چگونه بهره می‌برد و تهدیدها را به فرصت تبدیل کرد، رهبری به‌هنگام حساسیت را درک کرده و فرمان را صادر کردند.

محمودی در ادامه به رواج برخی بی‌ارزشی‌ها اشاره کرد و خطاب به مردم ورامین گفت: به شما مردم مومن و انقلابی هشدار می‌دهم، امام (ره) و رهبری همواره از شما تجلیل کردند، روح شهدای 15خرداد و دفاع مقدس نظاره‌گر اعمال شما است، نگذارید شهر شما آلوده شود، اگرچه اکثریت زنان ما در شهرستان با چادر و حجاب کامل هستند اما برخی صحنه‌ها هم وجود دارد که انسان را متالم می‌سازد.

وی گفت: از برخی تالارها صداهای ناهنجار شنیده می‌شود، چه نانی به خانه خود می‌برید، برخی مهاجران بسیار زننده در خیابان‌ها حاضر می‌شوند، باید خود مهاجران متشرع و متدین آستین بالا بزنند و با هموطنان بدحجاب خود برخورد کنند، لازم است میهمان حرمت میزبان را حفظ کند.

امام جمعه موقت ورامین که سخنانش با تکبیرهای متعدد مردم تایید می‌شد، افزود: بسیجیان با غیرت کجا هستند، امروز روزی نیست که تنها به جلسه‌ها و دعاها و کلاس‌ها در پایگاه‌های بسیج اکتفا کنید، امروز روز عمل است، مقطع حساس است، نباید گذاشت عده‌ای قلیل هویت دینی، ملی و انقلابی ما را مورد خدشه قرار دهند.

وی سپس ضمن انتقاد از برخی سخنان مسئولان عالی رتبه کشور در مجلس شورای اسلامی گفت: کسی نگفته است به دختر و پسرها گیر سه پیچ دهید، این‌جور سخن گفتن در مجلس صحیح نیست، قانون عفاف و حجاب و مصوبه مجلس را اجرا نمایید، وظیفه کیست اجرای این قانون؟ دشمن با چنگ و دندان به جنگ ما آمده است آن‌وقت شما با شوخی و مزاح با این مساله روبه‌رو می‌شوید، تهدیدات فرهنگی جدی است، شما همیشه مدیر و مسئول نیستید، از خود باقیات صالحات باقی بگذارید.

محمودی سپس اوضاع جهان را دردناک خواند و تصریح کرد: مردم غزه مورد تجاوز وحشیانه صهیونیست‌ها هستند، از 24 ساعت شبانه‌روز تنها شش ساعت برق دارند، در افغانستان آمریکایی‌ها به منازل هجوم آورده و 16 زن و کودک را کشتند، در بروکسل مسجد شیعیان را با کمال بی‌رحمی به آتش کشیده و امام جماعت آن را وحشیانه به شهادت رساندند، ملت مظلوم بحرین و عربستان همچنان سرکوب می‌شوند.

امام جمعه موقت ورامین در پایان خاطرنشان کرد: این موارد بیانگر این است که آمریکایی‌ها و رژیم صهیونیستی به شدت از رشد اسلام در هراسند، آنها می‌دانند بیداری اسلامی خاموش شدنی نیست، مجلس مصر که روزی هم‌پیمان رژیم صهیونیستی بود قطع ارتباط با این رژیم را تصویب کرده است.

فارس




:: برچسب‌ها: دنیای سیاست,مسئولین,اخبار سیاسی,سیاست
نویسنده : مهدی قاسمی
در تاریخ : شنبه 90/12/27

دستبرد مسلحانه دزدان به بانکی در غرب پایتخت

دزدان مسلح صبح امروز به بانکی در غرب تهران دستبرد زده و پس از سرقت میلیونی گریختند.

به گزارش سه نسل، ساعت 8 و 45 دقیقه صبح امروز دو مرد نقابدار وارد بانک صادرات شعبه تهران ویلا شده و با تهدید کارکنان خواستند هرچه پول در صندوق موجود است داخل ساک دستی آنها بریزند. دزدان پس از این سرقت و قبل از حضور پلیس از محل گریختند.

یکی از کارکنان بانک با تائید این خبر به مهر گفت: صبح امروز مشغول کار در شعبه بودیم که دو سارق مسلح وارد شعبه شده و با تهدید اسلحه از ما خواستند روی زمین دراز بکشیم. دزدان سپس با سرقت پول و تراول چک از محل گریختند.

وی افزود: با توجه به اینکه دزدان نقابدار بودند موفق به شناسائی چهره آنها نشدیم. احتمال می دهیم سارقان همدستانی در بیرون از بانک دارند که با کمک آنها موفق به فرار شده اند.

بر این اساس هم اکنون تیمی از کارآگاهان اداره یکم پلیس آگاهی با حضور در محل تحقیقات را برای افشای راز این سرقت را آغاز کرده اند این در حالی است  که پلیس در این باره اظهار بی اطلاعی می کند.



نویسنده : مهدی قاسمی
در تاریخ : شنبه 90/12/27
<      1   2   3   4      >
 
لینک دوستان ما
نویسندگان
آرشیو مطالب
تبلیغات
سایت های مفید