سفارش تبلیغ
صبا ویژن
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آخرین مطالب
لینکستان
امکانات جانبی

ابزارهای کاربردی

لوگوی دوستان ما
پاورپوینت جنگ نرم
 
سلام به شما بازدید کننده گرامی،دعوت میکنم حتما از آرشیو پر محتوای وبسایت اتصارالحسین(ع)نوشهر دیدن فرمایید

 تبلیغات وبسایت........................  تبلیغات وبسایت

برای ورود به صفحه اصلی وبسایت انصارالحسین (ع) نوشهر ، اینجا را کلیک نمایید.

هنگام استفاده از عابربانک مراقب باشید



معاون اجتماعی پلیس پیشگیری گفت: هنگام استفاده از دستگاههای خودپرداز بانکی مراقب افراد شیاد در اطراف خود باشید.

به گزارش سه نسل به نقل از مهر ، سرهنگ محمد بیگی افزود: در روزهای پایانی سال و با توجه به افزایش گردش مالی و خریدهای نوروزی شاهد استفاده بیشتر شهروندان از دستگاههای خودپرداز هستیم. از سوی دیگر تبهکاران نیز در این ایام با پرسه زدن در اطراف دستگاههای خودپرداز به دنبال شکار طعمه های جدید هستند.

وی افزود: شهروندان هنگام استفاده از دستگاههای خودپرداز باید مراقب افرادی که در کنار یا پشت سر آنها ایستاده اند باشند و نگذارند آنها متوجه رمز کارت خود شوند. همچنین هنگام خرید با کارت بانکی از اعلام رمز خود با صدای بلند خودداری کنید و خودتان عملیات خرید را انجام دهید.

این مقام پلیس خاطر نشان کرد: موجودی حسابهای بانکی مخصوصا حسابهای عابر بانک را در فاصله های زمانی مناسب بررسی کنید. برگ رسیدی که از دستگاه خود پرداز دریافت می کنید در محل رها نکنید و در صورت عدم نیاز آن را از بین ببرید. از گذاشتن رمز عبور در کنار کارت خودداری کنید. همچنین کارت و رمز عبور خود را جهت دریافت پول دراختیار افراد ناشناس قرار ندهید.

معاون اجتماعی پلیس پیشگیری تاکید کرد، اگر کارت های بانکی خود را لازم ندارید با اطلاع بانک آن را باطل کرده و آن را رها نکنید . در صورتی که کارت عابر بانک خود را رها کردید رمز آن را در هیچ صورت فاش نکنید زیرا مسئولیت هر نوع استفاده خلاف از کارت بانکی به عهده کسی است که کارت به نامش صادر شده است.



نویسنده : مهدی قاسمی
در تاریخ : شنبه 90/12/27


به گزاش رعدنیوز، کاپیتان هوشنگ شهبازی درباره سخنرانی خود در نوزدهمین اجلاس بین المللی حقوق بشر در ژنو با بیان آنکه محتوای سخنانش نقض حقوق ملت ایران از سوی غرب بوده است گفت: متاسفانه سایه سیاست شومی بر نگاه فعالان حقوق بشر سنگینی می کند.
 کاپیتان شهبازی گفت: بعد از تجربه فرود هواپیما بدون چرخ جلو بر آن شدم تا یک بیانیه و کمپین جهانی را برای رساندن صدای حق طالبانه مردم سرزمینم در برابر تحریم های صنعت هواپیمایی ایران راه اندزی کنم و در این راستا یک کمپین را در سایت شخصی ام فعال کردم که با استقبال بیش از 110 هزار امضا از طرف مردم مواجه شد.

هواپیمای مسافربری که کاپیتان شهبازی قهرمانانه آن را بر زمین نشاند، تنها یک مورد از هواپیمای مسافربری ایران بود که به دلیل مهارت کاپیتان آن ، مسافرانش توانستند جان سالم به در برند.در چند ساله گذشته به دلیل تحریم های ضد انسانی غرب برای هواپیماهای ایران، شهروندان زیادی جان خود را از دست داده اند.

شهبازی در گفت و گو با ایرنا افزود: با این پشتوانه، و دلگرمی و حمایت مردمی از این بیانیه در نوزدهمین اجلاس بین المللی حقوق بشر در ژنو حاضر شدم و در برابر چشمان نمایندگان حقوق بشر دنیا از نقض آشکار حقوق مردم سرزمینم توسط برخی از سیاستمدارانی که خود را مدافع حقوق مردم جهان می دانند سخنرانی کردم.

ادامه مطلب...

نویسنده : مهدی قاسمی
در تاریخ : شنبه 90/12/27

سیم کارتهای رایتل در بهار 91 واگذار می شوند



مدیر عامل رایتل از واگذاری سیم‌کارت‌های اعتباری رایتل در بهار 91 خبر داد.

به گزارش سه نسل، حمید فرنگ در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: قیمت سیم‌کارت‌های اعتباری رایتل 20 هزار تومان است.

وی درباره‌ رومینگ بین‌الملل سیم‌کارت‌های اپراتور سوم تلفن همراه گفت: برای رومینگ بین‌الملل در حال مذاکره هستیم اما رومینگ داخلی ملاحظات خاص خود را دارد و هر زمانی که عملیاتی شود، اعلام می‌کنیم.

مدیر عامل رایتل هم‌چنین با بیان اینکه واگذاری سیم‌کارت‌های رایتل در کرج بعد از نوروز 91 به‌روز می‌شود تاکید کرد: امیدواریم این واگذاری در تهران هم از اردیبهشت‌ماه سال آینده به‌روز شود که این موضوع به تقاضا بستگی دارد و پیش‌بینی ما این است که در اردیبهشت‌ماه به‌روز شود.



نویسنده : مهدی قاسمی
در تاریخ : جمعه 90/12/26

مهم‌ ترین هک های سال 90



گروه‌های هکری در سال‌های اخیر همپای سایت‌ها و شبکه‌های جدید، فعالیت می‌کنند و مشخص نیست که دقیقا به سراغ کدام گروه، حزب و یا تکنولوژی می‌روند؛ در این گزارش به مهم‌ترین هک‌های انجام شده در سال 90 پرداخته شده است.

به گزارش سه نسل به نقل از ایسنا ، کارشناسان تاکید دارند که اگر پسورد ساده‌ای برای فایل‌ها انتخاب شود، درواقع راه برای هکرها باز گذاشته‌ شده و کاربران باید در انتخاب پسوردها دقت کنند.

* 25 میلیون کاربر پلی استیشن هک شدند

پس از گذشت حدود دو هفته از بروز اختلال در شبکه پلی‌استیشن، شرکت سونی اعلام کرد براساس جدیدترین بررسی‌ها ممکن است هکرها اطلاعات شخصی 24.6 میلیون کاربر دیگر را به سرقت برده باشند.

شبکه پلی استیشن دارای 77 میلیون کاربر در سراسر جهان است؛ حمله هکرها به این شبکه در تاریخ 16 و 17 ماه آوریل 2011 صورت گرفت اما شرکت سونی این موضوع را در تاریخ 26 ماه آوریل به اطلاع کاربران رساند.

*هکرهای چینی جی‌میل را هک کردند

وبلاگ The Contagio security blog در ماه فوریه شواهدی داشت که حملاتی از سوی هکرها به اکانت‌های جی‌میل دولتی و نظامی آمریکا صورت گرفته است.

البته دولت چین هرگونه حمایت از این هکرها را رد کرده است. این اکانت‌ها شامل اکانت‌های فعالان حقوق بشر چین، کارمندان بلندپایه دولت آمریکا و کارمندان نظامی آمریکا می‌شود.

گوگل نحوه هک شدن را به‌صورت راهنمایی کاربران به وب سایت جعلی برای گرفتن شناسه کاربری و رمز عبور توضیح داد. همچنین هکرها با استفاده از سیستم فوروارد اتوماتیک گوگل، جی‌میل را هک کرده‌اند.

*وب‌سایت سونی در اروپا هک شد

چندی پیش سونی اعلام کرد که در تازه‌ترین حمله هکرها به تاسیسات آنلاین این شرکت، یک وب‌سایت فرعی سونی در اروپا هک شد.

به گفته سخنگوی سونی در توکیو، هیچ اطلاعات محرمانه‌ای به سرقت نرفته یا در اینترنت منتشر نشده است و هکرها به این وب‌سایت رخنه کرده‌اند اما اطلاعاتی که توسط هکرها کپی شده همان اطلاعاتی است که در وب سایت کمپانی در دسترس همه هست.

هم‌چنین حملات گسترده هکرها به تاسیسات آنلاین سونی از اواسط ماه آوریل شروع شده و باعث ضرر چند میلیارد دلاری این شرکت و کاهش 2 درصدی ارزش سهامش شد.

*وب‌سایت مجلس سنای آمریکا هک شد
ادامه مطلب...

نویسنده : مهدی قاسمی
در تاریخ : جمعه 90/12/26

تحویل سال 1391 چه زمانی است؟



 لحظه تحویل سال 1391 هجری شمسی به ساعت رسمی جمهوری اسلامی ایران ساعت 8 و 44 دقیقه و 27 ثانیه روز سه‌شنبه 1 فروردین 1391 هجری شمسی مطابق 27 ربیع‌الثانی 1433 هجری قمری و 20 مارس 2012 میلادی خواهد بود.



نویسنده : مهدی قاسمی
در تاریخ : جمعه 90/12/26

بی آبرویی در روزی که همه تهرانیها نماز بخوانند!


قرائتی گفت:اگر یک روز مردم تهران تصمیم بگیرند همگی نماز بخوانند مسجد کم می آید و آبرویمان می رود.

به گزارش سه نسل به نقل از آریا، حجت الاسلام والمسلمین قرائتی که امروز در پنجاه و چهارمین اجلاس شورای عالی استانها به عنوان میهمان ویژه حضور به هم رساندند با بیان این که ساختن مساجد باید در دستور کار همه باشد ،گفت:من به شهری رفته بودم یک منطقه با جمعیت 50 هزار نفر یک مسجد نداشتند. در پردیسان قم نیز با جمعیتی بالغ بر 40 هزار نفر تنها 2 مسجد در حال ساخت است.

وی در ادامه گفت:امام (ره) در خصوص ساخت مصلی تهران فرموند مصلی بزرگ و محکم بسازدید و به دنبال تجملات نباشید ما به دنبال تجملات رفتیم و این شد که مصلی تهران بعد از 30 سال هنوز تمام نشده و کارخانه پنیر گلپایگان از مصلی تهران جلوتر است.

حجت الاسلام قرائتی اضافه کرد:اگر یک روز مردم تهران تصمیم بگیرند همگی نماز بخوانند مسجد کم می آید و آبرویمان می رود.

مسجد بازار برای دوره ناصرالدین شاه بوده و تنها 10 هزار نفر جمعیت دارد و امروز بازار 100هزار نفر جمعیت اگر بازاریها تصمیم بگیرند همگی نماز بخوانند مسجد نداریم.

وی در ادامه به ساخت سالن های متعدد اشاره کرد و گفت: در همین خیابان فاطمی کانون پرورش فکری ،جهاد کشاورزی،بیمه ،وزارت کشور و ... چندین سالن دارد که تنها داخلش باد می رود و هزینه های زیادی برای آن خرج شد اما مسجد ساخته نمی شود.

رئیس ستاد اقامه نماز خاطر نشان کرد:در کتابهای درسی ارتفاع کوه هیمالایا نیز تدریس می شود اما یک بچه ی اهل کاشان ،فیض کاشانی را نمی شناسد و ما مفاخر خود را فراموش کرده ایم و چشممان به غرب است.

وی از تمامی مسئولان خواست تا ساخت مساجد و ترویج علوم قرآنی را در سرلوحه کارهای فرهنگی خود قرار دهند.



نویسنده : مهدی قاسمی
در تاریخ : جمعه 90/12/26

پیشنهاد فیس بوک به دختران نوجوان

 

شبکه اجتماعی فیس بوک دختران نوجوان را برای جذب دوستان بیشتر و افزایش تعداد لایک ها به رفتار بی پروا و نمایش تصاویر نامناسب تشویق می کند.

به گزارش سه نسل به نقل از فارس، بسیاری از دختران بی تجربه و کم سن و سال که دوست دارند طرفداران و دوستان بیشتری برای خود در این شبکه دست و پا کنند اطلاعات شخصی فراوان و تصاویر متعددی از خود را در شرایط عجیب و غیرعادی و در مواردی با پوشش های نامناسب به اشتراک می گذارند که این اطلاعات ممکن است مورد سوءاستفاده هکرها، کلاهبرداران اینترنتی و همین طور افرادی قرار بگیرد که به دنبال سوءاستفاده های اخلاقی هستند.

رشد فزاینده انتشار عکس های بی پروای دختران کم سن وسال در فیس بوک که همراه با ژست های زننده آنها منتشر می شود، موجب نگرانی کارشناسان تربیتی و والدینی شده که از تبعات چنین اقداماتی به خوبی مطلع هستند.

در حالی این کار به ادعای بچه ها موجب اجتماعی شدن آنها و یافتن دوستان بیشتری می شود، کارشناسان امنیتی معتقدند بسیاری از مزاحمان نوامیس با جلب دوستی این دختران بی تجربه ابتدا پیامک های تحریک آمیزی برای آنان ارسال می کنند و پس از جلب اعتماد آنها از این افراد سوءاستفاده می کنند. بعد از سوءاستفاده که معمولا با تهیه عکس و فیلم همراه است، باجگیری از این افراد آغاز می شود.

دخترانی که آبروی خود را به دنبال افشای تصاویر خصوصی زننده خود در اینترنت بر باد رفته می بینند دچار آسیب های شدید روحی و روانی می شوند و در مواردی نیز کار آنها به خودکشی می کشد. صاحب نظران معتقدند با توجه به نیاز دختران نوجوان به جلب توجه و برانگیختن حس علاقه و محبت ضروری است والدین از استفاده آنها از شبکه های اجتماعی جلوگیری کرده و آموزش های لازم را در مورد باجگیری های اینترنتی به فرزندانشان بدهند.



نویسنده : مهدی قاسمی
در تاریخ : جمعه 90/12/26

به پلیس پیامک بزنید


پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا مسابقه بزرگ پیامکی در سال 91 برگزار می‌‌کند.

به گزارش سه نسل، پلیس راهور ناجا مصادف با آغاز سال نو مسابقه بزرگ پیامکی با هدف کاهش سوانح و تصادفات رانندگی و توسعه فرهنگ قانون‌پذیری در جامعه برگزار می‌کند.

مهلت ارسال پیامک به 200005 از 20 اسفند سال 90 تا 20 فروردین سال آینده است که جوایز آن شامل خودرو، سفر زیارتی، سکه بهار آزادی، رایانه و دوچرخه است.

شهروندان می‌توانند با انتخاب یکی از گزینه‌ها و ارسال آن به شماره پیامک فوق در مسابقه شرکت کنند تا به قید قرعه از جوایزی ارزشمند بهره‌مند شوند.

سوالات این مسابقه:

گزینه 1) دانش‌آموز، همیار پلیس، پلیس یار جوان، نوجوان با فرهنگ‌یار یا راهور محله هستید.

گزینه 2) در سال 90 تخلف رانندگی نداشته‌اید.

گزینه 3) قصد دارید در سال 91 مرتکب تخلف رانندگی نشوید.

همچنین شهروندان می‌توانند برای مطرح کردن، نظرات و پیشنهادات خود با شماره 197 تماس حاصل کنند.



نویسنده : مهدی قاسمی
در تاریخ : جمعه 90/12/26


زلزله 8 ریشتری در برج میلاد


مدیر عامل برج میلاد تهران گفت: کلنگ‌زنی فاز دوم برج میلاد انجام و خاک‌برداری آن آغاز شده است.

به گزارش سه نسل؛ فرزاد هوشیار پارسیان در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری جشنواره نوروزی در برج میلاد تهران گفت: این جشنواره از بیست و پنجم اسفند تا سیزدهم فروردین 91 برگزار می‌شود.

وی به جشن ویژه تحویل سال اشاره کرد و گفت: این جشن با حضور 50 نفر از معلولان، 50 نفر از ایتام و خانواده شهدای هسته‌ای برگزار و مراسم به شکل زنده از تلویزیون پخش می‌شود.

ادامه مطلب...

نویسنده : مهدی قاسمی
در تاریخ : جمعه 90/12/26

اول ممنوع شدن ورود زنان ، بعدجمع کردن کل قلیان ها !


به گزارش سه نسل ، ایسنا نوشت:

 وزیر بهداشت می گوید: "استعمال قلیان به هر شکلی مضر است. استعمال قلیان به هر شکلی از جمله قلیان میوه‌ای و اکسیژنی با مضرات فراوانی روبرو است. نیم ساعت کشیدن قلیان معادل استعمال 80 نخ سیگار است. قلیان میوه‌ای و مواردی از این قبیل رویکرد اشتباهی است که برخی برای سودجویی خود آن را به سلامتی مردم تحمیل می‌کنند. ""

وزیر بهداشت با قاطعیت ادامه می دهد  ‌براساس ماده 13 قانون جامع کنترل و مبارزه ملی با دخانیات امروز مقرر شد که وزارتخانه‌های بهداشت، کشور، بازرگانی، نیروی انتظامی و دیگر دستگاه‌های مربوطه نسبت به ممنوعیت عرضه و استعمال مواد دخانی در اماکن عمومی اقدام کنند. اماکن عمومی بدانند اگر عرضه مواد دخانی را دنبال کنند با آنها برخورد جدی شده و درشان بسته می‌شود و مسائل معیشتی آن‌ها به خطر می‌افتد. امیدوارم دستگاه‌های ذیربط همکاری لازم را در این زمینه داشته باشند.

وی افزود: پس از اعلام مصوبه ستاد کشوری کنترل و مبارزه با دخانیات نسبت به ممنوعیت استعمال دخانیات در اماکن عمومی اقدام می‌شود. در حال حاضر نیز بر اساس مصوبه وزارت کشور ورود زنان به قهوه خانه‌ها ممنوع است. امیدواریم دستگاه‌های مختلف با جدیت جمع‌آوری قلیان‌ها از اماکن عمومی و ممنوعیت استعمال مواد دخانی در اماکن عمومی را پیگیری کنند. مردم نیز باید سلامت خود را مد نظر داشته باشند و شعارهای وزارت بهداشت را جدی بگیرند.

وی گفت: طول عمر سیگاری‌ها 20 سال کمتر از سایرین است. بیش از 80 تا 90 درصد سرطان‌های ریه‌، دهان‌،‌ حلق‌ و... ناشی از استعمال دخانیات است. استعمال دخانیات 15 نوع سرطان را سبب می‌شود. همچنین بیماری‌های زیادی مانند بیماری‌های قلبی به دلیل استعمال دخانیات ایجاد می‌شوند.

وزیر بهداشت در پایان گفت: مصوبات ستاد کشوری کنترل و مبارزه با دخانیات از جمله جمع‌آوری قلیان‌ها از اماکن عمومی، تعهد دستگاه‌های مختلف را می‌طلبد. وزارت بهداشت در این زمینه روی حرف خود ایستاده و این موضوع را پیگیری می‌کند.



نویسنده : مهدی قاسمی
در تاریخ : جمعه 90/12/26
<      1   2   3   4      >
 
لینک دوستان ما
نویسندگان
آرشیو مطالب
تبلیغات
سایت های مفید