سفارش تبلیغ
صبا ویژن
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آخرین مطالب
لینکستان
امکانات جانبی

ابزارهای کاربردی

لوگوی دوستان ما
پاورپوینت جنگ نرم
 
سلام به شما بازدید کننده گرامی،دعوت میکنم حتما از آرشیو پر محتوای وبسایت اتصارالحسین(ع)نوشهر دیدن فرمایید

 تبلیغات وبسایت........................  تبلیغات وبسایت

برای ورود به صفحه اصلی وبسایت انصارالحسین (ع) نوشهر ، اینجا را کلیک نمایید.

حجاب + چادر ملی + چادر عربی + چادر دانشجویی + زنان و دختران با حجاب

 

رخت ِ زیبای آسمانی را

خواهرم با غروربر سر کن

نه خجالت بکش نه غمگین باش

چادرت ارزش است باور کن

 

بوی  ِ زهرا و مریم و هاجر

از پر ِ چادرت سرازیر است

بشکند آن قلم که بنویسد:

"دِمُدِه گشت و دست و پا گیر" است

 

توی بال  ِ فرشته ها انگار

حفظ وقت ِ عبور می آیی

کوری ِ چشمهای بی عفت

مثل یک کوه  نور می آیی

 

حفظ و پوشیده در صدف انگار

ارزش و شان خویش میدانی

با وقاری و مثل یک خورشید

پشت ِ یک ابر ِ تیره میمانی

 

خسته ای از تمام مردم شهر

از چه رو این قدر تو غم داری؟

نکند فکر این کنی شاید

چیزی از دیگران تو کم داری !!

 

قدمت   روی  شهپر جبریل

هر زمانی که راه می آیی

در شب ِ چادرت تو می تابی

مثل یک قرص ِ ماه می آیی

 

سمت  ِ جریان  ِ  آبها رفتن

هنر  ِ هر شناگری باشد

تو ولی باز استقامت کن

پیش  ِ رو جای بهتری باشد

 

پر بکش  سمت  اوج میدانم

که خدا با تو است در همه جا

پر بزن چادرت تو را بال است

و بدان  می برد تو را بالا

 

در زمانی که شان و ارزش جز

به دماغ و لباس و ماشین نیست

توی چادر بمان و ثابت کن

ارزش واقعی زن این نیست ...!!!




:: برچسب‌ها: توی چادر بمان و ثابت کن

ارزش واقعی زن این نیست ...!!!
نویسنده : مهدی قاسمی
در تاریخ : دوشنبه 91/4/19

بسم الله الرحمن الرحیم
با سلام خمت همسنگران گرامی

[تصویر:  22557_373.jpg]
ایسنا: جانشین فرمانده نیروی انتظامی در تشریح عملکرد ناجا در پدیده برخورد با بدحجابی و مانکنیزم گفت: بر اساس دستورالعمل‌ و راهکارهای اجرایی فرهنگ عفاف و حجاب 26 دستگاه در این امر مسئولیت دارند که نیروی انتظامی با به جان خریدن ناملایمات به وظیفه شرعی و قانونی Aخود عمل کرده و می‌کند.

سردار احمدرضا رادان صبح امروز در تشریح عملکرد نیروی انتظامی در پدیده برخورد با بدحجابی و مانکنیزم گفت: ایران اسلامی در تمدن دیرین خود به بحث پاسداشت و حفظ ارزش‌ها توجه ویژه‌ای داشته و طبیعی است بعد از انقلاب اسلامی بحث پاسداشت ارزش‌ها به واسطه انقلاب شدت بیشتری به خود بگیرد.
ادامه مطلب...


:: برچسب‌ها: سردار رادان, نمی گذاریم, دخترانمان, کالا ,شوند , حجاب فاطمی , بد

نویسنده : مهدی قاسمی
در تاریخ : جمعه 91/4/9
دختری با ظاهری ساده از ایستگاه مترویی در تهران می گذشت
که پسری در پله برقی به او گفت:
«چطوری سیبیلو ؟»
...
دختر خونسرد، تبسمی کرد و جواب داد:
وقتی تو ابرو بر می داری ، مو رنگ می کنی و گوشواره میندازی، من سبیل می ذارم تا جامعه ،

 احساس کمبود مرد نداشته باشه.

یا صاحب الزمان ، ادرکنی
اللهم عجل لولیک الفرج



:: برچسب‌ها: اللهم عجل لولیک الفرج
نویسنده : مهدی قاسمی
در تاریخ : چهارشنبه 91/4/7

*یادش بخیر قدیما میخواستن دخترا رو تو اینترنت اذیت کنن ، میگفتن عکس شخصیتو تو اینترنت  پخش میکنیم...*

عکس شخصی- انصارالحسین ع نوشهر

>
>
>
>
پست تولیدیه قابل توجه همه دبیران  :
<
>
>

عکس شخصی-انصارالحسین ع نوشهر

روزانه چه تعداد عکس از دختر پسرای پاک ایران اسلامی تو صفحات فیسبوک آپلود میشه؟

چقد از اونا موازین شرعی و اسلامی رو رعایت میکنن به عنوان یه بچه مسلمون؟

الله اعلم...

دوستان من کمی تامل کنید...

برای ظهور آقا امام زمانمون دعا کنیم که با ظهورش ، تمامی مشکلات جهان

رو از بین ببره و دیگه شاهد چنین اعمالی نباشیم...


عکس شخصی-انصارالحسین ع نوشهر




:: برچسب‌ها: *یادش بخیر قدیما میخواستن دخترا رو تو اینترنت اذیت کنن ، میگفتن
نویسنده : مهدی قاسمی
در تاریخ : سه شنبه 91/4/6

 

در خیابان چهره آرایش مکن/ از جوانان سلب آسایش مکن

در خیابان چهره آرایش مکن/ از جوانان سلب آسایش مکن
زلف خود از روسری بیرون مریز/ در مسیر چشم‌ها افسون مریز
یاد کن از آتش و روز معاد / طره گیسو مده در دست باد
خواهرم دیگر تو کودک نیستی/ فاش‌تر گویم عروسک نیستی
خواهرم ای دختر ایران زمین/ یک نظر عکس شهیدان را ببین
خواهرم این لباس تنگ چیست؟/ پوشش چسبان رنگارنگ چیست؟
خواهرم این قدر طنازی مکن/ با اصول شرع لجبازی مکن
در امور خویش سرگردان مشو/ نو عروس چشم نامردان مشو




:: برچسب‌ها: در خیابان چهره آرایش مکن/ از جوانان سلب آسایش مکن
نویسنده : مهدی قاسمی
در تاریخ : سه شنبه 91/4/6

سکوت زنان و مزاحمین جسور

 


اگر تا دیروز اینگونه مزاحمت‌ها صرفا به خیابان‌های خلوت و گذرهای بی‌رهگذر و ساعات خاصی از روز و نهایتا به پیاده رو‌ها و مراکزخریدی که مرکز تردد بانوان بود محدود می‌شد، این روز‌ها مراکز فرهنگی، کتابخانه‌ها، ادارات، بیمارستان‌ها، شرکت‌های خصوصی و… نیز شاهد اشکال تازه‌ای از این مزاحمت‌ها هستند


مزاحمت

شاید این روز‌ها مزاحمت‌های خیابانی کمتر شیوع دارد؛ نه از این باب که اینقدر جامعه اخلاق مدار و دین محوری شده‌ایم که کمتر شاهد این مقوله هستیم که اگر این طور بود این پلیس طرح امنیت اجتماعی، بخشی از کارش را به برخورد با مزاحمان نوامیس اختصاص نمی‌داد. بلکه از این بابت که به مدد حضور زنان در عرصه‌های مختلف اجتماعی این مزاحمت‌ها اشکال تازه‌تر و مدرن تری پیدا کرده است.

اگر تا دیروز اینگونه مزاحمت‌ها صرفا به خیابان‌های خلوت و گذرهای بی‌رهگذر و ساعات خاصی از روز و نهایتا به پیاده رو‌ها و مراکزخریدی که مرکز تردد بانوان بود محدود می‌شد، این روز‌ها مراکز فرهنگی، کتابخانه‌ها، ادارات، بیمارستان‌ها، شرکت‌های خصوصی و… نیز شاهد اشکال تازه‌ای از این مزاحمت‌ها هستند. دیگر لازم نیست کسی به خودش زحمت بدهد و ماشینش را سوار شود و در ساعات خاصی از روز، آن هم با این گرانی بنزین و سهمیه بندی و غیره و ذلک کلی وقت و انرژی صرف کند و پس از ساعت‌ها پرسه زدن در خیابان‌ها سوژه مورد نظر را شکار کرده و از طریق مزاحمت‌های خیابانی به روح بیمارش سر و سامان دهد. کافی‌ست مزاحم مورد نظر حداقل به یکی دوتا از اتاق‌های محل کارش سرک کشیده باشد و از حضور بانوان همکار آگاهی پیدا کند. آنوقت است که شکل تازه تری از مزاحمت شکل می‌گیرد.

ادامه مطلب...


:: برچسب‌ها: سکوت, زنان, و مزاحمین, جسور , امنیت,مزاحمت ,

نویسنده : مهدی قاسمی
در تاریخ : پنج شنبه 91/4/1

حجاب در راستای مد،شدنی است؟ 

 


درحالیکه این روزها موضوع بدپوششی در شهرهای بزرگ به یکی از معضلات اجتماعی بدل شده دست اندرکاران فرهنگی باید آگاه باشند که تعداد مراکز عرضه کننده پوشش های مناسب محدود بوده و جای خالی نمایشگاه‌های مد و لباس اسلامی به خوبی احساس می شود.

 


حجاب

آنچه امروزه به عنوان پوشش اسلامی شناخته می شود در هر کشوری، با توجه به آنچه از سنت های کهن آن جامعه بر جای مانده است شکل متفاوتی دارد.

با نگاه به تنوع و گوناگونی پوشش های اسلامی در کشورهای مسلمان به این نتیجه می رسیم که در همه آنها یک ویژگی مشترک وجود دارد که همان پایبندی به قوانین دین اسلام است.

تفاوت بین لباس های اسلامی زنان در کشورهای مختلف ناشی از سنت های حاکم بر آن جامعه است که آنها را از یکدیگر متمایز می سازد.

البته در سال های اخیر شاهد تحولات عظیمی در این عرصه بوده ایم. چراکه در این سال ها بسیاری از طراحان مشهور و صاحب نام در زمینه طراحی مد لباس در تلاش بوده اند تا با طراحی و به نمایش گذاشتن لباس های مختلف و بسیار زیبایی که براساس قوانین حاکم بر جوامع اسلامی تهیه می شوند در سبک زندگی زنان مسلمان تغییرات قابل توجهی را به وجود آورند.

در سال های اخیر لزوم طراحی و برگزاری نمایشگاه براساس ویژگی های اسلامی مورد توجه بسیاری از طراحان دنیای مد و لباس قرار گرفته است و این در حالی است که عده ای از افراد بر این باورند که گسترش فرهنگ پوشش اسلامی نیازمند ترویج الگوهای دینی و بهره گیری از طراحان لباس های اسلامی خواهد بود.

 اگر چه طراحی پوشش های اسلامی به سبک مدرن و امروزی ضرورتی است که مورد توجه بسیاری از کشورها قرار گرفته است، اما باید توجه داشت که هر کشور و هر منطقه ای براساس فرهنگ حاکم بر آن نیاز به یک پوشش اختصاصی دارد که براساس ارزش ها و فرهنگ آن جامعه طراحی شده باشد.

تلفیق روش های سنتی و مدرن موجب شده است تنوع و گوناگونی پوشش های اسلامی در کشورهای مختلف بیش از پیش افزایش یابد و بنابراین بسیاری از محدودیت ها مانند انتخاب رنگ لباس از میان برداشته شده است.

ادامه مطلب...


:: برچسب‌ها: حجاب در راستای مد ,حجاب فاطمی, مدگرایی ,و حجاب ,حجاب همراه با مد

نویسنده : مهدی قاسمی
در تاریخ : پنج شنبه 91/4/1

مریم زنگنه: همین چند روز پیش، پسری را در خیابان دیدم که یک شلوار زرد فاق کوتاه خیلی تنگ پوشیده بود. از همان ها که ما قدیم تر ها به آن لوله تفنگی می گفتیم. اما امروزی ها نمی دانم به آن چه می گویند.


 با یک کمربند سورمه ای و تیشرت یقه باز سفید با طرحهای سبز. یک گردنبند استیل هم که از دور برق می زد به گردن انداخته بود. پسرک مدل مو هایش را هم به همان اندازه لباس هایش عجیب آرایش کرده بود. چند روز بعد پسر جوان دیگری را دیدم که شلوار قرمز پوشیده بود. و تقریبا شبیه همان جوانک قبلی بود.
هر وقت اسم بدحجابی به میان می آید نا خودآگاه همه در ذهنشان خانمی را مجسم می کنند که حجاب درستی ندارد. اما ظاهرا این روز ها «آقایان» گوی سبقت را از خانم ها ربوده اند و بیشتر به دنبال این هستند که خودنمایی کنند.

مردانی با حرکات زنانه

روان شناس ها هم وقتی درباره خودنمایی صحبت می کنند، می گویند این یک ویژگی زنانه است. اما همانطور که در بسیاری دیگر از مفاهیم جامعه شناسی تحولی به وجود آمده است باید در این مورد هم بازنگری شود زیرا امروزه به نظر می رسد آقایان بیشتر دلشان می خواهد جلب توجه کنند تا خانم ها.
کافی است کمی مقابل یک آرایشگاه مردانه توقف کنید. در و دیوار آن از انجام اموری خبر می دهد که تا چند سال قبل زنانه بود. انواع و اقسام لایت ها و ابرو برداشتن و ووووو.
حتی بسیاری از آن ها روی شیشه های مغازه هایشان چسب های مات کننده چسبانده اند تا معلوم نشود آن داخل چه خبر است !برخی نیز پا را فرا تر گذاشته اند و از حریم مغازه های کنار خیابان به داخل آپارتمان ها رفته اند و درست مثل یک آرایشگاه مجهز زنانه به آقایان خدمات می دهند. آنها احتمالا فال قهوه هم می گیرند!

باز تابستان در راه است!

تابستان شروع شده است. در ایران تابستان از بهار شروع می شود و در پاییز تمام می شود. گرم بودن بیش از حد هوا سبب می شود برخی از خانم ها و آقایان از حجم لباس هایشان بکاهند. دختر خانم هایی که مثلا شال روی سرشان می اندازند اما در واقع آن ها دستمال گردن هایی است که در کشور های دیگر، مردم به گردنشان می بندند! در ایران، خانم ها این دستمال ها را روی سرشان می اندازند تا بگویند ما روسری پوشیده ایم. مانتو ها هم که جالب تر شده است. از وقتی نیروی انتظامی اطلاعیه داد که با مانتو های کوتاه برخورد می شود، مانتو بلند مد شد. مانتوی بلند آستین کوتاه!
نیروی انتظامی در همان ابتدای تابستان اطلاعیه می دهد که برخورد جدی با بدحجابان را شروع می کنیم. حبس و جریمه و چه و چه از عواقب بد حجابی است. اما دیدیم چند سال قبل که نیروی انتظامی با بدحجابان برخورد قهری داشت چه واکنش هایی در پی داشت.
شاید کار شناسان باید یک بار دیگر درباره چگونگی برخورد با بدحجابان تجدید نظر کنند زیرا تجربه نشان داده است گرفتن و زندانی کردن و جریمه کردن، مسکن های موقت است. به محض اینکه کمی برخورد کم می شود دوباره بدحجابان مثل قارچ از زمین بیرون می زنند.

جوان ها را وادار به لجبازی نکنید

دکتر «مجید ابهری» استاد دانشگاه شهید بهشتی و آسیب شناس اجتماعی به خبرنگار ما می گوید: متاسفانه در سه دهه گذشته مقابله و کنترل آسیب های اجتماعی جنبه مقطعی پیدا کرده است و در یک مقطع زمانی شدت می گیرد و سپس رو به افول می گذارد. همین تند و کند شدن مقابله، باعث می شود برخورد با آسیب های اجتماعی تاثیر لازم را نداشته باشد.

ادامه مطلب...


:: برچسب‌ها: عصر انتظار,حجاب فاطمی,نشانه های ظهور,قیام آخرالزمان,مهدویت,

نویسنده : مهدی قاسمی
در تاریخ : جمعه 91/3/26

(بسم الله الرحمن الرحیم)

دست‌هایش را صاف گرفته رو‌به‌روی دختری که پشت میز نشسته و ماسک گذاشته جلوی دهن و بینی‌اش. دختر که از پرسنل آرایشگاه است، مثل بقیه‌ی همکارانش کت سفید پوشیده است با شلوار قرمز و کراوات قرمز. دست مشتری را می‌گذارد روی یک چیزی که نمی‌دانم چیست، اما معلوم است به‌خاطر راحتی مشتری این کار را می‌کند. خیلی تند ناخن‌ها را سوهان می‌کشد…

خانم‌های زیادی در صف کاشت ناخن نشسته‌اند؛ 19، 20 شاید هم 25 نفر. منتظرند نوبت آن‌ها برسد. متخصص خدمات ناخن که نمی‌دانم تخصصش را از کجا گرفته، بعد از سوهان کشیدن ناخن‌ها دست مشتری را می‌گذارد در محلولی از آب و یک چیز دیگر تا ناخن‌ها انعطاف‌پذیر شوند و بشود به‌راحتی روی آن‌ها کار کرد.

می‌خواهم به دستانم نگاه نکنم. می‌خواهم حساس نشوم. کیفم را باز می‌کنم و کتابم را درمی‌آورم. اما یواشکی به ناخن‌های خودم نگاه می‌کنم. دست‌ها را برمی‌گردانم و انگشت‌هایم را از زاویه و جهات مختلفی برانداز می‌کنم.

دنبال صفحه‌ای می‌گردم که بعد از آخرین خواندنم همیشه در قسمت سمت راست آن، علامت می‌گذارم. صفحه‌ی 85 را باز می‌کنم که بخوانم، دوباره ناخن‌ها و انگشت‌هایم می‌آید جلوی چشمم. با خودم فکر می‌کنم اگر من هم، چنین ناخن‌هایی برای خودم بسازم، تکلیف دختر کوچولوی خانه‌ام چه می‌شود؟ شُستن‌اش؟ عوض کردنش؟ غذا دادنش؟

چند خط از کتابم را می‌خوانم، اما حواسم جمع نیست. متخصص ناخن دارد با وسواس زیادی کارش را انجام می‌دهد. ابزار زیادی دارد. همین‌طور مدام با ابزارهای مختلف روی ناخن مشتری کلنجار می‌رود. دست آخر روی لایه ناخنی که کاشته است، لاک می‌زند. یکی از ناخن‌ها را پاک می‌کند و از اول لاک می‌زند. حالا نوبت طرح روی لاک‌هاست؛ گل‌های ریز و نقطه‌ای سفید و صورتی روی لاک سورمه‌ای مات.

تلفن همراه خانمی که تازه ناخنش را لاک زده، زنگ می‌زند. با مهارت خاصی جواب تلفنش را می‌دهد و در این مدت کاملا حواسش جمع است که ناخن‌هایش به جایی برخورد نکند. می‌خواهد زود برود. خیلی عجله دارد. می‌گوید 7-8 ساعتی می‌شود که در آرایشگاه نشسته است. متخصص ناخن به او می‌گوید باید دو هفته‌ی دیگر برای ترمیم کاشت ناخن و لاک‌ها و طراحی‌هایش او را ببیند.

***

ادامه مطلب...


:: برچسب‌ها: عصر انتظار,حجاب فاطمی,نشانه های ظهور,قیام آخرالزمان,مهدویت,

نویسنده : مهدی قاسمی
در تاریخ : پنج شنبه 91/3/25

(بسم الله الرحمن الرحیم)

سعی کردم در این مطلب مجموع نظرات و افکاری که در ذهنم پیرامون مسئله “حجاب اجباری” وجود دارد را به شکل خلاصه بیان کنم. حجاب اجباری آری یا نه؟

هفت دلیل برای نفی حجاب اجباری و برخورد با بدحجابی

1? اقلیت های دینی که اعتقادی به حجاب اسلامی ندارند، چرا باید مجبور باشند تا نوع خاصی از پوشش را تحمل کنند. همانطور که ما صحیح نمی دانیم در کشورهای غربی اقلیت مسلمان از پوشیدن روسری و چادر منع شوند.

2? هر کسی حق دارد که در مورد مسائل شخصی اش، خودش تصمیم بگیرد. یک فرد از هر دینی و آیینی باشد، حق دارد که نوع پوشش خودش را انتخاب کند. حریم خصوصی انسان ها نباید مورد خدشه قرار گیرد.

3? بسیاری از مسلمانان به بخشی از دین که به مسائل شخصی شان مربوط است پایبند نیستند مثلا نماز نمی خوانند. در اسلام به حکومت اجازه داده نشده است تا با این افراد برخورد شود. خب خیلی ها هستند که مسلمان اند ولی دوست ندارند حجاب کامل داشته باشند. در قرآن هیچی حد و مجازات حکومتی برای بدحجاب و بی حجاب وجود ندارد. بنابراین حکومت حق ندارد با مسلمانان بدحجاب نیز برخورد کند.

4? در جهان غرب بین فحشاء و نوع پوشش ارتباط مستقیم وجود دارد. یعنی اگر شما فلان مدل لباس و آرایش جذاب را داشته باشی بدین معناست که قید و بندی نداری یا دنبال روابط نامشروع هستی. ولی در ایران به دلیل وجود حجاب اجباری شاهدیم که بعضی در زیر پوشش چادر، به کارهای غیراخلاقی خود مشغول هستند و عده ی بسیاری بدون اینکه خواهان روابط غیرمشروع باشند، لباس و آرایش جذاب را انتخاب می کنند.

5? مسئولین خودشان چقدر به اسلام پایبند هستند که به خود حق می دهند با مردم بدحجاب برخورد کنند؟ گناه غیبت و دروغ، دزدی و اختلاس، بی مسئولیتی و بی تعهدی بیشتر است یا بدحجابی؟ انگار مملکت گلستان است و مسئولین کار دیگری ندارند جز مبارزه شدید با بدحجابی. هزینه هزاران مأمور که در سطح کشور مشغول مبارزه تن به تن با بدحجابی هستند از جیب چه کسانی تأمین می شود؟

6? به فرض با بدحجاب برخورد کردید و او از ترس کمی آستین خود را پایین کشید و موهای خود را جمع و جور کرد، با اعتقادات او چه خواهید کرد. رفتار خوبی که از سر اجبار باشد به درد دنیا و آخرت او نخواهد خورد بلکه باید باورهای آن فرد خدایی و اسلامی بشود. این همه سال مبارزه، آیا وضعیت حجاب و فساد را بهتر کرده یا بدتر؟

7? بسیاری از افراد هستند که اهل گریه بر امام حسین، دعا، پایبند به نظام و دوست دار ولایت هستند ولی به خاطر شرایط فرهنگی خانواده، گروه های دوستی و… چندان به حجاب کامل پایبند نیستند. کافی است برای دیدن این افراد در ایام محرم و ماه رمضان به هیئت ها و مساجد مراجعه کنید. یا غروب پنجشنبه سری به بهشت زهرا بزیند. یا به تصاویر راهپیمایی 22 بهمن و 9 دی و تصاویر صف های انتخابات، کمی دقت کنید. برخورد تند با این افراد به تدریج در دلشان نفرت ایجاد می کند و کم کم آنها از جامعه دینی و مذهبی و حتی از نظام جمهوری اسلامی جدا خواهد کرد.

ادامه مطلب...


:: برچسب‌ها: عصر انتظار,حجاب فاطمی,نشانه های ظهور,قیام آخرالزمان,مهدویت,

نویسنده : مهدی قاسمی
در تاریخ : پنج شنبه 91/3/25
   1   2      >
 
لینک دوستان ما
نویسندگان
آرشیو مطالب
تبلیغات
سایت های مفید