سفارش تبلیغ
صبا ویژن
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آخرین مطالب
لینکستان
امکانات جانبی

ابزارهای کاربردی

لوگوی دوستان ما
پاورپوینت جنگ نرم
 
سلام به شما بازدید کننده گرامی،دعوت میکنم حتما از آرشیو پر محتوای وبسایت اتصارالحسین(ع)نوشهر دیدن فرمایید

 تبلیغات وبسایت........................  تبلیغات وبسایت

برای ورود به صفحه اصلی وبسایت انصارالحسین (ع) نوشهر ، اینجا را کلیک نمایید.

فرازی از وصیت‌نامه شهید ناصر جعفرى 

اى ملت مسلمان و قهرمان ایران !قدر این رهبر را بدانید،چون خداوند، نعمتى بس بزرگ به ما عطا فرموده است .اگر قدر وى را ندانیم.به عذاب الهى دچار مى‏شویم.




نویسنده : مهدی قاسمی
در تاریخ : چهارشنبه 90/12/10

  فرازی از وصیت‌نامه شهید علی‌حسین آقایی

ای همة مخالفان اسلام و مخالفان خط سازش‌ناپذیر امام! به کوری چشم بی‌بصیرتتان و به سوزش قلبهای زنگ‌زده و سیاهتان، آخرین نفر و آخرین قطرة خونمان متعلّق به اسلام است .




نویسنده : مهدی قاسمی
در تاریخ : چهارشنبه 90/12/10

فرازی از وصیت‌نامه شهید جابر صفری 

ما با درس‌گیری از زندگی و ایثار و شجاعت و همه و همه از خصلتهای آقا امام حسین(ع) و اصحابش سرمشق می‌گیریم. ما امروز الگویمان را آقا امام حسین قرار داده‌ایم و چون الگویمان آقا امام حسین است باید مثل آقا امام حسین به شهادت برسیم؛ چرا که راه هر پوینده راه آقا امام حسین می‌باشد. بیاییم امروز عمیق تر بنگریم.




نویسنده : مهدی قاسمی
در تاریخ : چهارشنبه 90/12/10

فرازی از وصیت‌نامه شهید لطفعلى مراد حاصلى 

راهى را که انتخاب کرده‏ام با کمال رضایت خود و لبیک گفتن به نداى امام امت بوده و هیچ اجبارى در کار نبوده است و از باز ماندگان خود تقاضا دارم که امام عزیز این ابراهیم زمان را تنها نگذارند و پشتیبان ولایت فقیه باشند در برابر افرادى که حرفهاى نسنجیده‏اى راجع به ولایت فقیه مى‏گویند و اهانت مى‏کنند بى تفاوت نباشند.




نویسنده : مهدی قاسمی
در تاریخ : چهارشنبه 90/12/10

فرازی از وصیت‌نامه شهید عباسعلی صادقی 

برادران سپاهی و دیگر دوستان عزیزم، ما این انقلاب و دستاوردهای آن را آسان به دست نیاوردیم. انقلاب اسلامی ما در نوع خویش بی‌نظیر است،‌ البته به جز صدر اسلام. به هوش باشید که روح هزاران شهید پاکباخته و چشمان هزاران معلول و مجروح انقلاب به ماست که چگونه از انقلاب پاسداری می‌کنیم. امید که همگی شما در مقابل خداوند واسلام و خون این شهیدان احساس مسئولیت شدید خواهید کرد . محکم و استوارتر از پیش، لحظه‌ای از پاسداری از انقلاب نخواهید کرد، ان‌شاءالله.




نویسنده : مهدی قاسمی
در تاریخ : چهارشنبه 90/12/10

فرازی از وصیت‌نامه شهید عباس توانگر 

من با اعتقاد به الله خالق جهان هستی و درهم کوبندة ستمگران و یار و یاور مستضعفین و وعده دهندة‌ پیروزی مستضعفین بر مستکبرین و نجات دهندة قومی که خودخواهانه دگرگونی و تغییر می‌باشد آگاهانه و بنا به مسئولیتی که در برابر آرمان و اهداف این امت رزمندة قهرمان و ایثارگ و رهبری خردمندانة امام خمینی احساس کردم، در این راه پر افتخار قدم نهادم و مرگ در بستر را ترک نموده و داوطلبانه عازم جبهه نبرد حق علیه باطل شدم.




نویسنده : مهدی قاسمی
در تاریخ : چهارشنبه 90/12/10

فرازی از وصیت‌نامه شهید ابوالقاسم اخوان 

پدرم، افتخار کن که ابراهیم‌وار اسماعیلت را به قربانگاه فرستادی، افتخار کن و بدان که فرزندت همان راهی را رفت که تو می‌خواستی و گام در همان راهی گذاشت که اسماعیل گذاشت.




نویسنده : مهدی قاسمی
در تاریخ : چهارشنبه 90/12/10
 
لینک دوستان ما
نویسندگان
آرشیو مطالب
تبلیغات
سایت های مفید