سفارش تبلیغ
صبا ویژن
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آخرین مطالب
لینکستان
امکانات جانبی

ابزارهای کاربردی

لوگوی دوستان ما
پاورپوینت جنگ نرم
 
سلام به شما بازدید کننده گرامی،دعوت میکنم حتما از آرشیو پر محتوای وبسایت اتصارالحسین(ع)نوشهر دیدن فرمایید

 تبلیغات وبسایت........................  تبلیغات وبسایت

برای ورود به صفحه اصلی وبسایت انصارالحسین (ع) نوشهر ، اینجا را کلیک نمایید.

عید سعید فطر مبارک


کم کم غروب ماه خدا دیده می شود
صد حیف ازین بساط که برچیده می شود
در این بهار رحمت و غفران و مغفرت
خوشبخت آن کسی ست که بخشیده می شود
عید شما مبارک


فرازهایی از دعای وداع امام سجاد(ع) با ماه رمضان:
بدرود ای بزرگترین ماه خداوند و ای عید اولیای خدا...
بدرود ای ماه دست یافتن به آرزوها...
بدرود ای یاریگر ما که در برابر شیطان یاریمان دادی...
بدرود ای که هنوز فرا نرسیده از آمدنت شادمان بودیم
و هنوز رخت برنبسته از رفتنت اندوهناک.

دل کندن از خوبیها چقدر سخت است، دل بریدن از دیدار دوستی عزیز که روز ها و شب های مدیدی با او همنفس و مأنوس بوده‌ای، برای همدمی و همدلی باو، در دل شب از خواب ناز پریده‌ای تا با لحظه‌های خلوتش همراه و همکلام شوی

پیشترها از او شنیده‌ای که:
در دل شب خیز و ریز قطره اشکی ز چشم
که دوست دارم کند گریه، گنهکار ما
این میهمان دلنشین سراسر حبیب خداست، از سر و رویش رحمت و همدلی می‌ریزد، چونان بارانی می‌ماند که رهگذر دوست دارد از ریزش نگاه یکریز او خیس شود. تمام خشکی‌هایش را بشوید و روحش را تر و تازه کند. رمضان چنین لطف و لطافتی دارد. چون نسیم باران می‌وزد و می‌ریزد و در مسیرش همه را می‌نوازد. به کردار رودخانه، تمام سنگ‌ریزه‌ها و ناخالصیها را از بستر وجود می‌زداید و با خود می‌برد. این بار اگر رحمت الهی که از چشم آبی آسمان لایتناهی فرو می‌ریزد، کودک طبع آدم دوباره به ترانه می‌نشیند.

انسان به حکم "کل مولود یولد علی الفطرة" با فطرتی پاک و پیراسته پا در عالم خاکی می‌گذارد. فطرتی پاک که هیچ ردپا و رگه‌ای از گناه در آن نیست و تو گویی قطعه‌ای از آسمان صاف و آبی است در یک روز تماشایی آفتابی، همین فطرت آبگون در گذر از جاده‌های پر پیچ و خم زندگی، گاهی چنان در هاله‌ایی از گرد و خاک تعلقات و تمنیات مادون فرو می‌رود که مشکل می‌توان آن صورت اولیه‌اش را بازشناخت و بازتاباند.
هر خبط و خطایی که در پندار و گفتار و کردار آدمی روی می‌دهد، اثری سوء بر چهره آدمی فطرت آسمانی می‌گذارد. که روح آدمی را زمین‌گیر می‌سازد، دقیقاً همین جاست که باران لطف الهی فرو می‌ریزد.
رمضان از راه می‌رسد و ما را بی‌چتر به زیر باران می‌خواند تا با او همقدم شویم. شاید که در زلال آرایه‌های این باران، آلایه‌های وجود خویش را مخمحل سازیم و همچون کسی که تنی به آب میزند، بار دیگر فطرت خود را پاگیزه گردانیم.
اول دلم را صفا داد، آیئنه‌ام را جلا داد
آخر به باد فنا داد، عشق تو خاکستر من
و اینک این مهمان مغتنم، آهنگ رفتن ساز کرده. پس از یک ماه قرابت و موانست می‌خواهد ترک یار و دیار کند و باز ما را در تنهایی خویش شناور سازد. رمضان که به سمت روزهای آخر پیش می‌رود، احساس وداع در دل، شعله می‌کشد و زبانه‌هایش، اشکم را در چشم‌خانه گرم می‌کند. احساس خداحافظی با تمام لحظه‌های کرامت‌افزای رمضان که هر آن و ثانیه‌هایش با روزها و ماههای بسیاری پهلو می‌زند، بر آنها که فیض و رحمت این ماه را درک کرده‌اند، تلخ می‌نماید.چطور می‌توان به عادت روزهای روزه‌داری، دلتنگ لحظه‌های آوابخش افطار نشد؟

اینک در آستانه حلول هلال ماه شوال، خوشحال و خرسند از اینکه، فطرت خدایی خویش را به مدد لحظه‌های دعا و نیایش و تراویح قرائت قرآن این ماه از تمام رنگهای غیر خدایی پاک و پیراسته ساخته‌اند، چشم انتظار به آسمان دارند تا شاهد لبخند صمیمیت و رضایت پروردگار باشند.
اینگونه است که عید فطر روز خوشحالی و درخشش فطرتهای طراوت یافته‌ای است که با امید (لعلکم تتقون) دوست، یک رمضان دیگر در معرض وزش نسیم رحمت و مغفرت او قرار گرفتند تا پیرایش شوند.

و باید گفت: «هیناً لکم، و عیدکم مبرور وسعیکم مشکور»، عید فطر بر صاحبان فطرتهای شستشو یافته از رهگذر رمضان مبارک باد.

حضرت علی(ع) به مناسبت عید فطر خطبه‌ای قرائت کرده و در آن، این روز را به قیامت تشبیه فرموده است:
ای مردم! این روز شما، روزی است که نیکوکاران در آن پاداش می‌گیرند و زیانکاران و تبهکاران در آن مایوس و ناامید می‌گردند.

دنیا محل مسابقه است و آخرت زمان اجر گرفتن، بهشت جایزه برندگان این مسابقه و جهنم جزای بازماندگان است.

)عید فطر) شبیه‌ترین روز به روز قیامت است چون در قیامت عده‌ای که زیان‌کارند، تاسف می‌خورند و غضبناک می‌گردند و عده‌ای که نیکوکارند رستگار و متنعم به نعمت‌های الهی می‌شوند.


ربنا تقبل منا صلاتتنا و صیامنا و قرائتنا ورکوعنا و سجودنا انک انت السمیع العلیم و تب علینا انک انت التواب الرحیم و اهدنا الی الحق و الی صراطک المستقیم. ‌آمین

اللهم عجل لولیک الفرج

التماس دعا

http://shia.es

http://harazgahi.ir

http://bahairesearch.ir

http://kindfather.ir


]عید سعید فطر مبارک




:: برچسب‌ها: عید سعید فطر مبارک
نویسنده : مهدی قاسمی
در تاریخ : یکشنبه 91/5/29

***با عرض تسلیت در لیالی قدر این حقیر را ازدعای خیرخویش فراموش نکنید.التماس دعا***

شب قدر، لاله‌ای شکفته در کویر شب‌های عادی سال است.

آی فقیران غنی، کجایید که شبهای قدر آمده است؟!

.

.

.

التماس دعا




:: برچسب‌ها: شب قدر
نویسنده : مهدی قاسمی
در تاریخ : چهارشنبه 91/5/18

درباره رمضان
ماه رمضان نهمین ماه از ماههای قمری و بهترین ماه سال است. واژه رمضان از ریشه «رمض» و به معنای شدت تابش خورشید بر سنگریزه است.
می‌گویند چون به هنگام نامگذاری ماه های عربی، این ماه در فصل گرمای تابستان قرار داشت، ماه «رمضان» نامیده شد، ولی از سوی دیگر، «رمضان» از اسماء الهی است. این ماه ماه نزول قرآن و ماه خداوند است و شب‌های قدر در آن قرار دارد. فضیلت ماه رمضان بسیار زیاد و نامحدود است.ماه رمضان ماه خداوند، ماه نزول قرآن و از شریف‌ترین ماه‌های سال است. در این ماه درهای آسمان و بهشت گشوده و درهای جهنم بسته می‌شود، و عبادت در یکی از شب‌های آن ( شب قدر ) بهتر از عبادت هزار ماه است.
رسول خدا صلی الله علیه و آله و سلم در خطبه شعبانیه خود درباره فضیلت و عظمت ماه رمضان فرموده است: «ای بندگان خدا! ماه خدا با برکت و رحمت و آمرزش به سوی شما روی آورده است؛ ماهی که نزد خداوند بهترین ماه‌ها است؛ روزهایش بهترین روزها، شب‌هایش بهترین شب‌ها و ساعاتش بهترین ساعات است.
بر مهمانی خداوند فرا خوانده شدید و از جمله اهل کرامت قرار گرفتید. در این ماه، نفس‌های شما تسبیح، خواب شما عبادت، عمل‌هایتان مقبول و دعاهایتان مستجاب است.
پس با نیت‌ای درست و دلی پاکیزه،‌ پروردگارتان را بخوانید تا شما را برای روزه داشتن و تلاوت قرآن توفیق دهد. بدبخت کسی است که از آمرزش خدا در این ماه عظیم محروم گردد. با گرسنگی و تشنگی در این ماه، به یاد گرسنگی و تشنگی قیامت باشید.»آن گاه پیامبر اکرم وظیفه روزه‌داران را برشمرد و از صدقه بر فقیران، احترام به سالخوردگان، ترحم به کودکان، صله ارحام، حفظ زبان و چشم و گوش از حرام، مهربانی به یتیمان و نیز عبادت و سجده های طولانی، نماز، توبه، صلوات، تلاوت قرآن و فضیلت اطعام در این ماه سخن گفت.به برخی از حوادث و رویدادهای مهم این ماه اشاره می‌شود:
وفات حضرت خدیجه در دهم رمضان سال دهم بعثت.
ولادت امام حسن مجتبی علیه السلام نیمه رمضان سال دوم هجرت.
جنگ بدر در سال دوم هجرت.
فتح مکه در سال هشتم هجرت.



نویسنده : مهدی قاسمی
در تاریخ : شنبه 91/4/31

بعد از عرضه برخی محصولات بی کیفیت و بدون استاندارد و…در سه شنبه بازار نوشهر حالا چشممان به عرضه محصولاتی ضد فرهنگ دینی و اسلامی روشن!

به گزارش نوشهر آنلاین به نقل از نوشهر نیوز،

padri

هفته گذشته که بعد از مدتهای مدید برحسب اتفاق همراه یکی از دوستان به سه شنبه بازار نوشهر رفتیم، بعد از گشت و گذاری نیم ساعته ناگهان چشمم به چیزی افتاد که راستش برای یک آن میخکوبم کرد و حالم را دگرگون کرد…

بله، آنچه در تصویر می بینید قسمتی از سه شنبه بازار نوشهر است که به عرضه قالیچه و پادری و محصولاتی از این دست مربوط می شود…بله همین سه شنبه بازار خودمان است…البته تا آماده شوم و از آن حالت شوک دربیایم و (موبایلم) راآماده کنم برای عکس گرفتن( دوربین همراهم نبود چون اصلا به قصد کار نیامده بودم!) سوژه اصلی از دست رفت که خیلی راحت پا بر این پادریها گذاشته بود و جلوی مشتری جولان میداد…

البته این عکسم چیزی از ان کم ندارد…ولی ….

نمیدانم وقتی دم از ترویج مسائل فرهنگی میزنیم آیا منظورمان خرده فرهنگ هاست یا باید به حفاظت از فرهنگ هایی بیاندیشیم که بخش مهمی از شاکله دینی و اجتماعی مان را شامل می شود…

یادم می آید گذشته های نه چندان دور به دلیل احترام بالایی که به نام ائمه اطهار یادمان داده بودند و در وجودمان بود اگر پارچه ای، پرچمی، مهری به نامشان مزین بود همطراز با کتاب خدا بالای طاقچه جایش بود، حال به کجا رسیدیم که پادری با نام ائمه تولید می شود، آنهم هیچ به راحتی در بازارهایمان عرضه می شود، آنهم هیچ در جلوی چشم خلایق از رویش راه می روند…چند دقیقه ای جلوی این صحنه ایستادیم…اما حتی یک نفر هم نبود تا تذکری دوستانه دهد…(البته شاید هدف تولید کننده به منظور پادری نبود، اما به این شکل و عرضه با این روش…!!)

ادامه مطلب...

نویسنده : مهدی قاسمی
در تاریخ : چهارشنبه 91/3/31

 اعضای بدن جوان 21 ساله مرگ مغزی شده ساروی ساکن نوشهر  به نیازمندان اهدا شد.

  اعضای بدن جوان 21 ساله مرگ مغزی شده ساروی ساکن نوشهر  به نیازمندان اهدا شد.

سید احمد ذاکری جوان 21 ساله دانشجوی سال سوم فیزیک هسته‌ای دانشگاه گیلان بود که در 31 اردیبهشت سال جاری در کمربندی چالوس در حین رانندگی دچار سانحه تصادف شد.

وی توسط گروههای امدادی به بیمارستان تامین اجتماعی رازی چالوس انتقال داده شد و از آنجا برای ویزیت و عمل جراحی به بیمارستان فوق تخصصی طالقانی چالوس اعزام و تحت عمل جراحی مغز قرار گرفت.

سید احمد ذاکری پس از عمل در بخش ICU این بیمارستان بستری شد.

با وجود تلاش تیم پزشکی و پرستاری،  به علت شدت جراحات وارده بیمار پس از جراحی دچار مرگ مغزی شد و پس از رایزنی های مستمر نماینده سازمان پیوند اعضا در چالوس و نوشهر با خانواده این جوان و با توجه به داشتن کارت اهدای عضو توسط همه اعضا این خانواده، آنها اقدام به این عمل خداپسندانه رضایت دادند.

زینب قاسمی نماینده سازمان پیوند اعضا در چالوس و نوشهر در این باره طی گفتگو یی اظهار داشت: پیکر این جوان برای اهدا به بیمارستان امام خمینی تهران انتقال و تحت عمل قرار داده شد، کلیه‌ها و کبد و دریچه‌های قلب این بیمار به بیماران نیازمند اهدا شد.

  گفتنی است مرحوم ذاکری فرزند معاون اداره ثبت و اسناد شهرستان نوشهر بود . پیکر این جوان با حضور مسوولان و قشرهای مختلف مردم مومن شهرستان نوشهر تشییع و در ادامه نیز به زادگاهش روستای سنگ تراشان ساری منتقل و پس از تشییع مجدد در قبرستان این روستا آرام گرفت.

 

گزارش : حسن خزایی پول



نویسنده : مهدی قاسمی
در تاریخ : پنج شنبه 91/3/11

روند افزایش بدحجابی در جامعه نگران کننده است...

 امام جمعه نوشهر از روند افزایش بدحجابی در جامعه ابراز نگرانی کرد.

 حجت الاسلام محمود مشایخ در همایش کمیسون بانوان این شهرستان گفت: بدحجابان، دل حضرت زهرا (س) را به درد آوردند.

وی افزود: افرادیکه خود را محب حضرت فاطمه می‌ دانند اما بد حجاب هستند دل حضرت زهرا (س) را به درد آوردند.

مشایخ با اشاره به نقش بانوان در جامعه افزود: تشکیل خانواده سالم، جامعه و حکومت سالم را به همراه خواهد داشت و دسیسه بیگانگان را از حکومت اسلامی دور خواهد کرد.

امام جمعه نوشهر، بحث حجاب و عفاف بانوان را در محیط کار و بیرون از خانه مهم تر دانست و گفت: بانوان شاغل نباید به بهانه اشتغال و کار از مسوولیت و تکالیف خود نسبت به خانواده غفلت کنند.

مشایخ تاکید کرد: بانوان در کنار مسئولیت اداری حافظ و مروج ارزشهای اسلامی باشند زیرا انقلاب اسلامی بواسطه ارزش‌های اعتقادی و دینی تشکیل شده است.

فرماندار نوشهر در این مراسم، نقش حضرت فاطمه(س) را در درون خانواده  زمینه‌ ساز حضور در عرصه‌های سیاسی و اجتماعی جامعه عنوان کرد و گفت: نقش حضرت زهرا با گذشت قرن‌ها هنوز به عنوان الگوی کارآ مطرح است.

محمدعلی قمی اویلی، گمنامی قبر، نحوه  خاکسپاری حضرت فاطمه را نوعی مبارزه منفی قلمداد کرد و افزود: امروز آثار همان مبارزه منفی، تمامی افکار جستجوی حقیقت را مورد توجه خود قرار داده است.

وی افزود: شهادت حضرت فاطمه (س) در مسیر دفاع از ولایت و آغازگر بیداری اسلامی بوده و نقش ایشان در حفظ و بقا ارزشهای دین مبین اسلام، بسیار ارزنده و ارزشمند است

 منبع : خبرگزاری مهر




:: برچسب‌ها: آشنایی با نوشهر,تاریخچه نوشهر,شهر بندری نوشهر,عکس نوشهر
نویسنده : مهدی قاسمی
در تاریخ : شنبه 91/2/30

 

قاتل سریالی نوشهر در پای میز محاکمه...

خانواده مقتولان در انتظار اعدام قاتل...

عامل جنایت سریالی زنان در شمال کشور با صدور کیفرخواست به اتهام 4 قتل و سرقت به زودی در دادگاه کیفری استان مازندران محاکمه می شود.

 

این متهم 27ساله که مسعود نام دارد متولد کرمانشاه و ساکن یکی از روستاههای حومه شرق نوشهر ابتدا فقط به کشتن دو خواهر متهم بود اما با ادامه یافتن تحقیقات، سومین جنایت را نیز گردن گرفت پس از آن مشخص شد دو زن دیگر نیز با شیوه‌ای مشابه از پای درآمده‌اند. به همین دلیل اتهام مسعود به 5 قتل افزایش یافت تا این که در نهایت فاش شد او 4 نفر را قربانی کرده است.

 

 در تاریخ 24بهمن سال 89، جسد زن جوان تقریبا 25ساله ای در شهرستان آبیک واقع در استان قزوین کشف شد که بر اثر شلیک گلوله به ناحیه سر به قتل رسیده بود.تلاش ماموران برای شناسایی هویت مقتول و قاتل ادامه داشت تا این که در 12 اردیبهشت سال گذشته، جسد زن دیگری تقریبا 30ساله که براساس اعلام پزشکی قانونی او نیز بر اثر شلیک گلوله از سلاحی کمری  با کالیبر 32 به ناحیه سر به قتل رسیده بود در حوالی محل کشف جسد اول، یافت شد.

قاتل سریالی نوشهر در پای میز محاکمه - خانواده مقتولان در انتظار اعدام قاتل...

پس از آن در روز هشتم‌تیر سال 90، جسد دو زن جوان که از نظر چهره به یکدیگر شباهت زیادی داشتند، در  حاشیه پارک جنگلی سیسنگان واقع در شهرستان نوشهر کشف شد؛ این بار نیز هر دو مقتول از ناحیه سر مورد اصابت گلوله قرار گرفته بودند.

تحقیقات برای شناسایی هویت اصلی مقتولان از سوی کارآگاهان جنایی پلیس آگاهی نوشهر به سرپرستی سروان منوچهر جعفر نژاد  ادامه داشت تا این که دو روز بعد مردی میانسال  با مراجعه به پلیس آگاهی نوشهر از مفقود شدن مشکوک  دو دخترش به نام‌های «نرجس» و «نسترن»  رجب پور که تنها فرزندانش بودند خبر داد و  در ادامه با شگردهای تخصصی مشخص شد این دو همان مقتولان جنگل سی سنگان هستند.

کارآگاهان  جنایی دریافتند این دو خواهر چالوسی که هر دو مطلقه بودند  و در فروشگاه مانتو فروشی در یکی ار پاساژ های تجاری  معروف چالوس فعالیت می کردند با فردی به نام «مسعود- پ» و همسرش «مهدخت»  ((زن دایی سابق مقتولان )) ارتباط داشتند.

ماموران پلیس پس از اعزام به محل زندگی مسعود دریافتند او به تهران گریخته است؛ بنابراین همسرش مهدخت دستگیر و برای تحقیقات بیشتر به اداره آگاهی نوشهر منتقل شد.

مهدخت که همسر دوم متهم  است  و از شخصیت اجتماعی مناسبی نیز برخوردار نبود در بازجویی‌های فنی  به افسر پرونده ستوان سوم نقوی اظهار داشت  : همسرش مسعود با او در ارتباط است ؛ به این ترتیب ماموران انتظامی نوشهر با دریافت نیابت قضایی  به کرج اعزام شدند. در ادامه با راهنمایی های پلیسی مهدخت در یک ملاقات صوری  در یکی از خیابانهای کرج با مسعود حاضر می شود که سریعا با همکاری ماموران آگاهی  استان تهران  متهم در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه هنگامی که قصد داشت به نزد همسرش برود دستگیر شد.

قاتل سریالی نوشهر در پای میز محاکمه - خانواده مقتولان در انتظار اعدام قاتل...

مسعود که سابقه کلاهبرداری و خرید و فروش و جابجایی مشروبات الکلی در سوابق کیفری اش داشته و به چند زبان زنده دنیا نیز تسلط داشت در بازجویی‌های تخصصی به قتل دو خواهر چالوسی اعتراف کرد و اظهار داشت، از طریق همسرش با «نرجس» و «نسترن» آشنا شد و روز حادثه به محل کارشان رفت و به بهانه‌ای آن ها را سوار خودرو‌اش  (( پژو پرشیای سفید رنگ رینگ اسپرت )) کرد. سپس در بین راه با استفاده از آبمیوه دو خواهر را بیهوش و به پارک سیسنگان منتقل و پس از آنکه مقتولان را از خودرو پیاده کرد و آن ها را به قتل رساند و طلاهایشان را به سرقت برد به تهران گریخت.

در ادامه از  منزل استیجاری وخودرو ی متهم، مدارکی از زن جوانی به هویت « مژگان - مطلقه -اهل  تهران » به دست آمد و معلوم شد این زن  به دلیل بیماری تنفسی  داشت بنا بر دستور پزشک  معالجش جهت استراحت و زندگی در شمال مدتی بود که در شهرستان چالوس  خانه ای را رهن و به صورت تنها زندگی می‌کرد و چندی پیش ناگهانی مفقود شده بود؛ بنابراین تحقیقات از مسعود در خصوص این زن آغاز شد.

مسعود در بازجویی به قتل مژگان نیز اعتراف کرد و اظهار داشت که با او به بهانه ازدواج، طرح دوستی ریخت و پس از جلب اعتمادش، او را به تهران کشاند و در بین راه، در حوالی سد کرج پس از خوراندن آبمیوه مسموم با ضربات چاقو او را به قتل رساند و اموالش را به سرقت برد.

این اعتراف‌ها در حالی ثبت شد که ماموران پلیس از کشف جسدی در حوالی سد کرج خبری دریافت نکرده بودند و از طرف دیگر شیوه قتل دو خواهر همانند قتل دو زن جوانی بود که اجسادشان در آبیک قزوین کشف شده بود.

بنابراین این فرضیه قوت بیشتری یافت که قاتل در قتل‌های اخیر نیز دست داشته باشد و فقط برای رد گم کردن، قتل در حوالی سد کرج را مطرح کرده است.کارآگاهان در ادامه تحقیقات دریافتند مژگان هویت مقتولی است که جسدش در 12اردیبهشت امسال در قزوین کشف شد.


 قاتل سریالی نوشهر در پای میز محاکمه - خانواده مقتولان در انتظار اعدام قاتل...

ادامه مطلب...


:: برچسب‌ها: آشنایی با نوشهر,تاریخچه نوشهر,شهر بندری نوشهر,عکس نوشهر,اخبار نو

نویسنده : مهدی قاسمی
در تاریخ : شنبه 91/2/30

 

رئیس ارشاد نوشهر: مدیری که دغدغه تقویت روابط عمومی ندارد به مشکل برمی‌خورد...

 رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نوشهر گفت: مدیری که با رسانه کنار نمی‌آید و دغدغه تقویت روابط عمومی ندارد مطمئنا به مشکل بر می‌خورد.

 

حجت‌الاسلام حسن تو پاحیدری به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی بیان داشت: روابط عمومی‌ها باید در کنار اصحاب خبر و رسانه در خط مقدم مبارزه با جنگ نرم باشند و برای اینکه این نیروهای فرهنگی آمادگی کامل داشته باشند شایسته است که اقدامات پیرامون آنها با اعتماد، اعتقاد و اطمینان باشد.

وی افزود: مدیری که با رسانه کنار نمی‌آید و دغدغه تقویت روابط عمومی ندارد مطمئنا به مشکل بر می‌خورد، مردم از مدیران پاسخگویی می‌خواهند و چه ابزاری بهتر از رسانه داریم که روابط عمومی‌ها می‌توانند آنان را تغذیه و با تعامل و همکاری با هم اطلاع‌رسانی شفاف به‌وجود بیاورند.


رئیس ارشاد نوشهر: مدیری که دغدغه تقویت روابط عمومی ندارد به مشکل بر می‌خورد...

توپا حیدری ادامه داد: آموزش برای روابط عمومی‌ها باید علمی، هدفمند و دارای ابعاد تخصصی صورت بگیرد تا نیروهای مستقر در این جایگاه بتوانند با قدرت کارهای خود را انجام دهند.

وی تصریح کرد: نگاه سطحی به روابط عمومی‌ها شایسته مدیران در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نیست زیرا همواره امام راحل و مقام معظم رهبری توصیه‌های مکرری درباره گزارش‌دهی و اطلاع‌رسانی کارهای نظام داشته‌اند که این منویات باید مورد توجه و دغدغه مدیران متعهد باشد.

توپا حیدری تشکیل شورای روابط عمومی در شهرستان‌ها را کاری پسندیده، حرفه‌ای و ارزشمند توصیف و تصریح کرد: طی دیداری که سال گذشته با منتخبان روابط عمومی‌ها در شورای روابط عمومی شهرستان داشتیم این مسئله را عنوان کردیم که روابط عمومی پیشانی دستگاه‌های اجرایی است و نباید این جایگاه دست کم گرفته شود.

وی اظهار داشت: تقویت روابط عمومی‌ها در شهرستان، پویایی، نشاط و شادابی عرصه اطلاع‌رسانی را به همراه خواهد داشت و معتقدم که هر چه اطلاع‌رسانی و خبر از خروجی رسانه‌ها متنوع‌تر باشد امید در مردم بارورتر می‌شود زیرا عملکرد نظام را نشان می‌دهد.

 




:: برچسب‌ها: آشنایی با نوشهر,تاریخچه نوشهر,شهر بندری نوشهر,عکس نوشهر,اخبار نو
نویسنده : مهدی قاسمی
در تاریخ : شنبه 91/2/30

 

بانوان هندبالیست نوشهری قهرمان مازندران شدند...

 

 مسابقات هندبال قهرمانی مازندران که با حضور پنج تیم ساری، سرخرود محمودآباد، نوشهر ، رامسر و بابل در مجموعه ورزشی داراب ساری برگزار شد، تیم نوشهر با انجام چهارمسابقه وکسب سه پیروزی قهرمانی خود را دراین مسابقات به دست آورد.

دردیدارهای برگزارشده تیم نوشهر با نتیجه 28 بر 24 تیم بابل را شکست داد و در نهایت به عنوان نخست و قهرمانی دست یافت.

بانوان هندبالیست نوشهری قهرمان مازندران شدند...

دردیگر دیداراین مسابقات تیم ساری با نتیجه 35 بر 16 از سد سرخرود گذاشت وشانس خود را برای دوم شدن دراین مسابقات افزایش داد.


مسابقات هندبال قهرمانی بانوان مازندران در یگ گروه وبه صورت دوره ای برگزار شد و تیم قهرمان این مسابقات به عنوان نماینده مازندران درمسابقات فصل آینده لیگ دسته دوم بانوان باشگاه های کشور حضور خواهد داشت.

منبع گزارش : ایرنا




:: برچسب‌ها: آشنایی با نوشهر,تاریخچه نوشهر,شهر بندری نوشهر,عکس نوشهر,اخبار نو
نویسنده : مهدی قاسمی
در تاریخ : شنبه 91/2/30

 

عکس  هایی از همایش پیاده روی با شکوه در شهر پول نوشهر 

 

اردیبهشت 91

عکس  هایی از همایش پیاده روی با شکوه در شهر پول نوشهر اردیبهشت 91

عکس  هایی از همایش پیاده روی با شکوه در شهر پول نوشهر اردیبهشت 91

عکس  هایی از همایش پیاده روی با شکوه در شهر پول نوشهر اردیبهشت 91




:: برچسب‌ها: آشنایی با نوشهر,تاریخچه نوشهر,شهر بندری نوشهر,عکس نوشهر
نویسنده : مهدی قاسمی
در تاریخ : شنبه 91/2/30
 
لینک دوستان ما
نویسندگان
آرشیو مطالب
تبلیغات
سایت های مفید