سفارش تبلیغ
صبا ویژن
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آخرین مطالب
لینکستان
امکانات جانبی

ابزارهای کاربردی

لوگوی دوستان ما
پاورپوینت جنگ نرم
 
سلام به شما بازدید کننده گرامی،دعوت میکنم حتما از آرشیو پر محتوای وبسایت اتصارالحسین(ع)نوشهر دیدن فرمایید

 تبلیغات وبسایت........................  تبلیغات وبسایت

برای ورود به صفحه اصلی وبسایت انصارالحسین (ع) نوشهر ، اینجا را کلیک نمایید.
نویسنده : مهدی قاسمی
در تاریخ : پنج شنبه 91/12/24

کشور ترکیه یکی از عمده کشورهایی است که به شدت در آن ترویج اسلام آمریکایی شدت گرفته است و با تبلیغات گسترده مردم مسلمان این کشور را به سمت و سوهای مشخص می کشانند.

به گزارش تعامل، هفته گذشته یک مرکز ضد ارزشی دیسکو در استانبول ترکیه افتتاح شد که در مراسم افتتاحیه آن برنامه هایی تاسف بار برگزار شد.

در شروع مراسم افتتاحیه این مرکز فساد که برخی مسئولین شهر استانبول ترکیه نیز حضور داشته اند ، «دعای افتتاح» را خوانده! و رسما به اسلام توهین کرده اند که برای افتتاح یک مرکز فساد با عنوان دیسکو دعای افتتاح را بخوانند و از خداوند پیشرفت این مرکز را مسالت نمایند!

ادامه مطلب...


:: برچسب‌ها: اسلام آمریکایی در ترکیه, ترکیه رقص زنان رقص زنان با حجاب مردان مسلمان ترکیه مرکز فساد مرکز

نویسنده : مهدی قاسمی
در تاریخ : پنج شنبه 91/12/24

رسانه های غربی طی روزهای اخیر به فعالیت های یک بسکتبالیست مسلمان و محجبه در ایالت «کنتیکت» آمریکا پرداخته اند که تلاش می کند به الگویی برای دختران مسلمان در آمریکا تبدیل شود.

به گزارش نامه به نقل از جام نیوز، تا چند سال پیش مشاهده ورزشکاران محجبه در میادین بین المللی بسیار کم و استثنایی در فضای ورزشی جهان محسوب می شد اما رشد قابل توجه شرکت ورزشکاران مسلمان زن در میادین جهانی طی سالهای اخیر، انگیزه این قشر را برای حضور پرافتخار در رقابت های مختلف بیشتر کرده است و این موضوع در رقابت های محلی کشورهای غربی نیز قابل مشاهده است.

ادامه مطلب...


:: برچسب‌ها: حجاب دختر حجاب دختر ورزشکار دختر ورزشکار, لباس اسلامی مسلمان زن ورزشکاران محجبه ورزشکاران

نویسنده : مهدی قاسمی
در تاریخ : پنج شنبه 91/12/24

انتشار تصاویری از دختر هوگو چاوز ، رئیس جمهور ونزوئلا در اینترنت خشم مردم این کشور را بر انگیخته است .

دختر 14 ساله هوگو چاوز با انتشار تصویری از خود در حالی که صورت خود را با اسکناس دلار پوشانده است ، خشم مردم ونزوئلا را که تصویری انقلابی از چاوز و خانواده اش دارند را برانگیخته است .

در همین حال «گاردین » گزارش داده است که در هفته جاری انتشار تصاویر «روزینز چاوز» ، به یکی از بحث های اصلی مردم در ونزوئلا تبدیل شده است . انتشار این تصاویر از آنجا دردسر ساز شده است که هوگو چاوز رئیس جمهور ونزوئلا ، مدت های مدیدی است که می کوشد دلار را از مبادلات ارزی این کشور حذف کند و بسیاری از مردم این کشور برای سفر و کارهای ضروری خود به نمی توانند اندازه کافی دلار تهیه کنند .

ادامه مطلب...


:: برچسب‌ها: تصویر دختر چاوز دختر, دختر چاوز عکس عکس دختر عکس دختر چاوز هوگو چاوز

نویسنده : مهدی قاسمی
در تاریخ : پنج شنبه 91/12/24

یک بره با هشت پا و سه چشم در مزرعه ای واقع در قزاقستان به دنیا آمد.

به گزارش نامه به نقل از جام جم، کویاندک بکیتایف مالک یک مزرعه پرورش گوسفند در روستای شاخات در شمال قزاقستان است.

وی از تولد یک بره با هشت پا و سه چشم در مزرعه اش خبر داد و افزود که میش قادر نبود به تنهایی وضع حمل کند و باید به حیوان کمک می کردیم.
بکیتایف تاکید کرد: هنگامی که چشمانم به بره افتاد حیرت کردم. هرگز بره ای با هشت پا و سه چشم را ندیده بودم.

 

او که 18 سال است به پرورش گوسفند اشتغال دارد، گفت: سال گذشته در مزرعه ام یکی از میش ها بره ای با سه پا به دنیا آورده بود که زنده نماند.




:: برچسب‌ها: بره با هشت پا و سه چشم بره‌ای با 8 پا بره‌ای با 8 پا و 3 چشم تصویر عکس بره
نویسنده : مهدی قاسمی
در تاریخ : پنج شنبه 91/12/24

مهاجران ایرانی اغلب به هدف ادامه تحصیل و گذراندن مدارج بالای تحصیلی به سوئد می روند. اما در این میان کم پیش می آید که کسی بتواند منصب مهمی را بدست آورد. کاری که مینو اخترزند از پس آن برآمده است.

مینو اختر زند، بانوی موفق ایرانی، متولد 1335 در تهران است. وی که پدرش ارتشی بود، دوران کودکی و نوجوانی را در تهران سپری کرد و در 17 سالگی به استکهلم سوئد مهاجرت کرد.

خانم اخترزند در سال 1978 در رشته مهندسی الکترونیک از دانشگاه سلطنتی تکنیک استکهلم (کی تی اچ) فارغ التحصیل شد.

اخترزند بعدها پست های مدیریتی گوناگونی را در شرکت انرژی واتن فال به دست آورد و مدتی نیز مدیرکل شورای استانی کار در شهر اوپسالا سوئد بود.

وی در حال حاضر عضو هیئت رئیسه دانشگاه سودرتورن در استکهلم است.
خانم اخترزند از فوریه 2008 تا کنون مدیر عامل شرکت راه آهن سوئد (بان ورکت) است.
وی همچنین متاهل و دارای یک فرزند پسر است.

ادامه مطلب...


:: برچسب‌ها: بانوی موفق ایرانی خانم اخترزند خانم مینو اختر زند رئیس راه آهن سوئد مهاجران ایران

نویسنده : مهدی قاسمی
در تاریخ : سه شنبه 91/12/15

 


امام صادق علیه السلام :

صَلاةُ مُتَطَیِّبٍ أَفضَلُ مِن سَبعینَ صَلاةً بِغَیرِ طیبٍ؛

یک نماز با عطر بهتر از هفتاد نماز بدون عطر است






:: برچسب‌ها: عطر آیت الله جنتی آیت الله جنتی نماز خوشبو کزدن با عطر نماز و عطر
نویسنده : مهدی قاسمی
در تاریخ : دوشنبه 91/12/14

ورود بدون مجوز ماموران به منازل مردم برای جمع‌آوری ماهواره‌ها جرم است
رییس کل دادگستری استان اصفهان گفت: ماموران نیروی انتظامی برای ورود به منازل و جمع‌آوری ماهواره‌ها نیاز به مجوز قانونی از دادگستری دارند.
 

غلامرضا انصاری در گفت‌وگو با خبرنگار حقوقی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) با بیان اینکه استفاده از ماهواره مطابق قانون جرم محسوب می‌شود، اظهار کرد: چنانچه شکایتی از سوی همسایه‌ها به دادگستری ارایه شود و یا در صورتی که بشقاب ماهواره در دید ماموران نیروی انتظامی قرار داشته باشد می‌توان به صورت قانونی با استفاده کنندگان برخورد کرد. 

وی با بیان اینکه ورود بدون مجوز دادستانی به منازل شهروندان نقض حقوق شهروندی بوده و جرم محسوب می‌شود، تصریح کرد: چنانچه کسی بدون مجوز دادستان وارد منازل شهروندان شود خلاف کرده و مطابق قانون با آن برخورد خواهد شد. 




:: برچسب‌ها: ورود بدون مجوز,ماموران ,منازل, جمع‌آوری,ماهواره‌,جرم
نویسنده : مهدی قاسمی
در تاریخ : سه شنبه 91/8/23


نرخ مداحان
در آستانة ماه محرم و ایام عزای آل‌الله بر آن شدیم تا به جهت تذکری برادرانه ودر عین حال خاضعانه برای جماعت ذاکر و مرثیه‌خوان حضرت سیدالشهداء (ع) چند سطری را نگارش و انشاء کنیم.


مرتضی محسنی در روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: بدون تردید یادآوری و تکرار بعضی از موضوعات در این عرصه بخصوص پرداختن به آسیب‌ها و آفت‌ها یک ضرورت دائمی، قطعی و اجتناب‌ناپذیر است، به همین علت علاوه بر آنچه که در بیان و تعریف وقایع کربلا مباحثی دور از اصل آنچه که رخ داده روبرو شده‌‌ایم و از آن به عنوان تحریفات عاشوری یاد می‌کنیم، یا به جای بازگویی مناقب و فضایل اهل بیت علیه‌السلام و ایستادگی آنها در برابر ظلم ستمگران تنها به جنبه‌های احساسی آن بسنده نمائیم، یا به خاطر عقب‌نماندن از سیاست و انجام تکالیف سیاسی به سیاست زدگی دچار می‌شویم و یا باغفلت این صاحب منسبان (نوکری اهلبیت علیهم‌السلام) از رعایت توصیه‌های اخلاقی مورد تأکید با بدبینی‌ها و ذهنیت‌هایی از طرف جامعه روبرو می‌شویم و... شاید از مهمترین آسیب‌ها و آفت‌های امروز فضای مداحی اتکا بعضی از ایشان به موضوعات مادی و حق‌الزحمه‌های دور از ذهن و هنگفت می‌باشد.

اگر چه شأن بسیاری از بزرگواران از این نقیصه بدور است لیکن هستند کسانی که متأسفانه در این وادی گرفتار شده و در تغافل و تجامل بسر می‌برند.

اشاره به یک نمونه از این دست غفلت‌ها، ما و شما را بر این ادعا و استدلال قانع خواهد نمود. از یک مداح برای اجراء مراسم عید غدیر دعوت شد اما بدلیل تراکم برنامه‌های وی مراسم با توافق برگزار کنندگان هر چند دشوار به دو شب قبل از عید موکول گردید.

تماس برای هماهنگی بیشتر با ایشان و احالة موضوع به فرد دیگری که مدیر برنامه‌های وی بوده تهیه و تکثیر بنرهای تبلیغاتی، تأمین سیستم صوتی علیرغم مشکلات موجود از جمله اموری بود که با دشواریهای خاص خود انجام گرفت، لیکن چهار روز قبل از مراسم از طرف مدیر برنامه تماس گرفته شد که میزان صلة‌(پاکت) در نظر گرفته شده چقدر است؟!

پاسخ این بوده که مبلغی به عنوان هدیه مد نظر است تشریف آوردند خدمت ایشان تقدیم میگردد. اما متأسفانه چنین بیان می‌شود که خیر! ‌مبلغ 000/000/15 ریال (برای یک شب یا بهتر برای یک ساعت) به شماره حسابی که اعلام می‌کنیم واریز نمائید. متعاقباً برگزار کنندگان اظهار میدارند که آیا این رفتار کار درستی است؟ گفته می‌شود این دیگر به شما ربطی ندارد! درجواب یادآوری می‌شوند که بالاخره مطابق رسم مبلغی به عنوان هدیه و صله تقدیم ایشان می‌کنیم. نهایتاً مدیر برنامه افاضه می‌نماید که رسم و سنت شما با رسم حاجی!؟ جور در نمی‌آید.

در پایان ضمن منتفی شدن موضوع دعوت واجرا،‌ مراسم، به مداح یاد شده و مدیر برنامه وی از طریق پیامک مطالبی از باب نصیحت یادآور می‌شوند که تنها پاسخی که می‌رسد این بوده:‌یا حق یا علی! قضاوت با اهل فن، قضاوت با خوانندة این سطور یا قصاوت با مردم،‌هر چه هست این حرکت چه عوارضی را در پی خواهد داشت؟ برای چند جوان شهرستانی با انرژی،‌ عاشق اهلبیت علیهم السلام و هیئتی با تلاش و زحمت و شوری خاص مراسمی را برنامه‌ریزی کرده لیکن با این پدیده غیرمترقبه روبرو شده و سردرگم بدنبال راه چاره‌‌ای که جز اتکا به خود و ذاکران و مداحان بومی راه دیگری را پیدا نمی‌نمایند،‌چه باید کرد؟

باشد که اخلاص و صداقت و پاکی سرلوحة کار این عزیزان قرار گیرد و مسائل مادی و مالی، هدیه‌های سنگین نقدی و دوری از اخلاص در این مسیر ارزانی آنانی باشد که به صرف داشتن نام و شهرت از این طریق ناصواب و بی‌ثواب کسب روزی می‌کنند.


گردآوری: گروه خبر سیمرغ
منبع: aftabnews.ir




:: برچسب‌ها: مداحان,نرخ میلیونی,مداحانی میلیونی, نرخ میلیونی
نویسنده : مهدی قاسمی
در تاریخ : سه شنبه 91/8/23


اینترنت اعتباری
معاون فنی و مهندسی شرکت مخابرات استان تهران اعلام کرد: متقاضیان اینترنت منطقه هفت تهران می‌توانند با استفاده از اینترنت "پری‌پید" به جای اینترنت "پست‌پید" از اینترنت اعتباری استفاده کنند.


سمیع‌الله صادقی در گفت‌وگو با خبرنگار ارتباطات خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: بیشترین استفاده این سرویس برای آن دسته از مشترکان مستاجری مورد نیاز است که از صاحب‌خانه خود اجازه دریافت اینترنت ADSL را ندارند و با ثبت هویت خود می‌توانند این سرویس را دریافت کنند.

وی با بیان این که از این نوع اینترنت با نام اینترنت اعتباری نیز ذکر می‌شود، گفت: متقاضیان پس از دایری سرویس می‌توانند با خرید اعتبار از بانک، ADSL خود را شارژ کنند و تا زمانی که خط‌شان را شارژ ‌کنند، ADSL آن‌ها اعتبار دارد اما در صورت شارژ نکردن مجدد خطشان، سرویس خود به خود قطع می‌شود.

معاون فنی و مهندسی شرکت مخابرات استان تهران، با اشاره به این که این سرویس پیش‌تر از سوی شرکت‌های PAP ارائه می‌شد،‌ بیان کرد: در حال حاضر اینترنت اعتباری در همه مناطق تهران قابل اجراست اما به صورت آزمایشی در منطقه 7 راه‌اندازی شده است و با گذشت دو ماه از راه‌اندازی این سرویس در انتظار مشخص شدن ایرادهای این سرویس هستیم تا به صورت گسترده، در دیگر مناطق هم امکان استفاده فراهم شود.

صادقی در توضیح تعرفه‌های محاسبه شده این سرویس نیز با اشاره به حجمی بودن آن گفت: این سرویس به دلیل اینکه به صورت حجمی کنترل می‌شود، مشترکان می‌توانند سرعت درخواستی خود را که از 128 تا 512 ارائه می‌شود را اعلام کنند و لازم به ذکر است ضریب یک به 10 در این سرویس در نظر گرفته نمی‌شود.

وی توضیح داد: این سرویس برای محاسبه ارزان‌تر به صورت حجمی کنترل می‌شود و مشترکان می‌توانند با حجم درخواستی این سرویس را دریافت کنند. 
گردآوری: گروه خبر سیمرغ
منبع: isna.ir




:: برچسب‌ها: اینترنت,اعتباری,اینترت ایران,اعتباری اینترنت ایران
نویسنده : مهدی قاسمی
در تاریخ : سه شنبه 91/8/23
   1   2   3      >
 
لینک دوستان ما
نویسندگان
آرشیو مطالب
تبلیغات
سایت های مفید