سفارش تبلیغ
صبا ویژن
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آخرین مطالب
لینکستان
امکانات جانبی

ابزارهای کاربردی

لوگوی دوستان ما
پاورپوینت جنگ نرم
 
سلام به شما بازدید کننده گرامی،دعوت میکنم حتما از آرشیو پر محتوای وبسایت اتصارالحسین(ع)نوشهر دیدن فرمایید

 تبلیغات وبسایت........................  تبلیغات وبسایت

برای ورود به صفحه اصلی وبسایت انصارالحسین (ع) نوشهر ، اینجا را کلیک نمایید.

در پی افزایش رسوایی های مفتی های سلفی و بالا رفتن سطح آگاهی عمومی ملت سعودی که به پوچ بودن اندیشه وهابیت پی برده اند، هر روزه اخبار و گزارش هایی از گوشه و کنار عربستان سعودی در مورد مسائل و بحران های مختلف به وجود آمده در این کشور به گوش می رسد.

در جدید ترین خبر در این باره، 105 تن از مفتی های سلفی معتدل در عربستان سعودی با انتشار بیانیه ای مشترک، اعتراف کردند که پدیده "کفر" و "شرک" در نقاط مختلف عربستان به ویژه در شهر جده به شدت افزایش یافته و به پدیده ای آشکار تبدیل شده است.


این بیانیه علت افزایش کفر و شرک در عربستان سعودی را نتیجه سوء و معکوس اندیشه وهابیت دانسته اند که مبلغان آن مفتی های سلفی هستند. آنها همچنین افراط گرایی را عامل دیگر این مسأله دانسته اند.


در حالی که این بیانیه توسط این 105 مفتی سعودی منتشر شد، اما شیخ «عبدالعزیز بن عبدالله آل الشیخ» مفتی اعظم عربستان سعودی ادعای آنان را رد کرد و گفت: ادعایی که در مورد افزایش "کفر" و "شرک" در عربستان و به ویژه در جده مطرح شده، واهی است و شایعه ای بیش نیست و نیاز به اثبات دارد.


مفتی اعظم عربستان سعودی همچنین گفت: جده شهری اسلامی است و تعداد زیادی از علمای دینی، مبلغان و افراد نیک و صالح در آن زندگی می کنند.

منبع: شیعه آنلاین



نویسنده : مهدی قاسمی
در تاریخ : سه شنبه 91/3/30
 
لینک دوستان ما
نویسندگان
آرشیو مطالب
تبلیغات
سایت های مفید