سفارش تبلیغ
صبا ویژن
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آخرین مطالب
لینکستان
امکانات جانبی

ابزارهای کاربردی

لوگوی دوستان ما
پاورپوینت جنگ نرم
 
سلام به شما بازدید کننده گرامی،دعوت میکنم حتما از آرشیو پر محتوای وبسایت اتصارالحسین(ع)نوشهر دیدن فرمایید

 تبلیغات وبسایت........................  تبلیغات وبسایت

برای ورود به صفحه اصلی وبسایت انصارالحسین (ع) نوشهر ، اینجا را کلیک نمایید.

رسانه‌های عرب زبان، از برگزاری کنفرانس بیداری اسلامی در سرزمین‌های اشغالی فلسطین در آینده‌ای نزدیک خبر دادند.

به گزارش صفحه عربی «تابناک»، این رسانه‌ها در ادامه افزودند: بر پایه اخبار و اطلاعات موجود، دولت قطر می‌خواهد در کنفرانسی با نام «در بطن بحران‌ها... اسراییل و خاورمیانه» که قرار است در تل‌آویو برگزار شود، حضور یابد و در بررسی بحران‌های پیشروی رژیم صهیونیستی به این رژیم کمک کند.

گفته می‌شود، موضوع سخنرانی قطر در این کنفرانس، انقلاب‌های عربی و بالا رفتن جایگاه اسلام سیاسی در منطقه است. نماینده قطر در این کنفرانس، «سلمان الشیخ» پژوهشگر و کارشناس مسائل سیاسی قطر و از دوستان خوب و نزدیک «حمد بن خلیفه آل ثانی» امیر قطر و همسرش شاهزاده «موزه المسند» است؛ وی کارمند مؤسسه پژوهشی «بروکینگز» در دوحه است.

قرار است، این کنفرانس با سخنرانی رییس صهیونیستی «شیمون پرز» با نام «بهار عربی یا پاییز اسلامی؟!» افتتاح شود و این خود نشان دهنده اهمیت این کنفرانس برای رژیم صهیونیستی است.

اخبار منتشره حاکی از آن است که هزینه‌های این کنفرانس توسط «دانی روچلد»، سرمایه‌دار سرشناس صهیونیست تأمین شود.

دیگر موضوعاتی که در این کنفرانس بررسی خواهد شد، عبارتند از: سناریوهای کوتاه مدت در خاورمیانه، سیاست جدید اروپا در خاورمیانه، خاورمیانه 2020، سناریوهای دو دهه آینده در منطقه، پیش به سوی آماده‌سازی دیپلماسی پیشرفته اسراییل.

ذکر این مهم لازم است، انتشار خبر حضور نماینده قطر در این کنفرانس صهیونیستی با اعتراض و واکنش شدید تحلیلگران جهان عرب به ویژه فلسطینیان روبه‌رو شده است.

گفته می‌شود، «سلمان الشیخ» از افرادی است که طرح دخالت قطر در انقلاب‌های گوناگون عربی، به ویژه مصر را مطرح کرد.

وی بر این باور بود، با توجه به اینکه جهان عرب، شاهد تغییر و تحولات گسترده ای است، اکنون گاه آن رسیده که قطر، نقش فعالی در منطقه داشته باشد، چرا که در این صورت، می‌تواند رهبری و هدایت امور را در دست گیرد.




:: برچسب‌ها: «بهار عربی یا پاییز اسلامی؟!»
نویسنده : مهدی قاسمی
در تاریخ : چهارشنبه 91/3/31
 
لینک دوستان ما
نویسندگان
آرشیو مطالب
تبلیغات
سایت های مفید