طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آخرین مطالب
لینکستان
امکانات جانبی

ابزارهای کاربردی

لوگوی دوستان ما
پاورپوینت جنگ نرم
 
سلام به شما بازدید کننده گرامی،دعوت میکنم حتما از آرشیو پر محتوای وبسایت اتصارالحسین(ع)نوشهر دیدن فرمایید

 تبلیغات وبسایت........................  تبلیغات وبسایت

برای ورود به صفحه اصلی وبسایت انصارالحسین (ع) نوشهر ، اینجا را کلیک نمایید.

به نقل از فارس، «سید حسن نصرالله» دبیر کل حزب‌الله لبنان طی سخنانی که به طور مستقیم از شبکه المنار لبنان پخش شد درباره حادثه اخیری که بر فراز حریم هوایی فلسطین اشغالی روی داد، صحبت کرد.

چندی پیش یک هواپیمای بدون سرنشین بر فراز شهرک‌های اسرائیلی به پرواز درآمد و پدافند هوایی اسرائیل پس از گذشت مدت زمان طولانی توانست آن را شناسایی و مورد هدف قرار دهد.

دبیر کل حزب‌الله لبنان در سخنان خود ضمن اعلام این موضوع که این ارسال این هواپیما کار حزب‌الله لبنان بوده، گفت آماده سازی این اقدام و قدرت، زمان زیادی نیاز داشت و این موضوع تاکید می‌کند با وجود درگیری‌های منطقه‌ای و داخلی، گروه‌های اصلی ما از دشمن اسرائیلی غافل نشده‌اند.

دبیر کل حزب‌الله لبنان گفت نام عملیات اخیر حزب‌الله در اعزام پهباد به عمق سرزمین‌های اشغالی را «شهید حسین ایوب» قرار داد که از اولین موسسین این سلاح در حزب‌الله بود و می‌خواهیم که نام این پهباد را نیز ایوب بگذاریم.

سید حسن نصرالله تاکید کرد: از حق طبیعی ماست که هر وقت خواستیم پروازهای شناسایی انجام دهیم و این اولین پرواز شناسایی نبوده و آخرین آن نیز نخواهد بود و با این نوع پهبادها می‌توانیم به مکان‌های زیادی دسترسی پیدا کنیم.

«سید حسن نصرالله» در ادامه سخنانش با اشاره به جنجال برخی رسانه‌های عربی درباره حضور نیروهای حزب‌الله لبنان در سوریه گفت: موضع سیاسی ما واضح است و تا کنون در کنار نظام سوریه مبارزه نکرده‌ایم و نظام سوریه نیز این درخواست را از ما نکرده است.


وی تاکید کرد: نمی‌توان هیچ چیزی را مخفی کرد و ما نیز هیچ موضوعی را مخفی نمی‌کنیم. زمانی که کسی شهید می‌شود به خانواده‌اش حقیقت را درباره مکان و زمان و چگونگی شهادت وی می‌گوییم. ما درباره این موضوع در لبنان شوخی نمی‌کنیم و ما هیچ چیزی را مخفی نمی‌کنیم و شهدا را نیز آشکارا تشییع کردیم چون این موضوع اشکال شرعی و اخلاقی دارد.

دبیر کل حزب‌الله لبنان تاکید کرد: شهدایی که می‌گویند در سوریه شهید شده‌اند کجا هستند این در حالی است که ما شهدای خود را آشکارا تشییع می‌کنیم و از آن خجالت نمی‌کشیم.

سید حسن نصرالله افزود: از روز اول برخی از مخالفان سوری درباره اعزام مبارزان حزب‌الله صحبت می‌کردند. این موضوع دروغ است.

سید حسن نصرالله در سخنان خود که به طور مستقیم از شبکه تلویزیونی المنار لبنان در حال پخش است ، گفت: موضع اساسی همان هواپیمای شناسایی است که ما از طریق آن به برخی سرفصل ها ورود خواهیم شد که مورد توجه و اهتمام بوده است.

دبیرکل حزب‌الله لبنان گفت: ما در برابر یک عملیات ویژه و منحصر بسیار مهم در تاریخ مقاومت و منطقه قرار داریم که همه اسرائیلی‌ها درباره اهمیت و نشانه‌های آن اتفاق نظر دادند.

وی گفت: مقاومت لبنان یک فروند هواپیمای شناسایی پیشرفته را از خاک لبنان به سمت دریا ارسال کرد و آن را صدها کیلومتر بر فراز دریا به پرواز درآورد و سپس اقدامات آهنین و پولادین دشمن را درهم شکست و به آن نفوذ کرد و از جنوب فلسطین وارد شد و برفراز بسیاری از مراکز مهم قبل از اینکه نیروی هوایی اسرائیل آن را شناسایی کند، پرواز کرد.

دبیرکل حزب الله افزود: کلام امروز اعلام انجام و برعهده گرفتن این عملیات ویژه و منحصر است.




:: برچسب‌ها: ,سوریه ,نیرو ,سید حسن نصرالله,حزب الله,لبنان,انصارالحسین نوشهر
نویسنده : مهدی قاسمی
در تاریخ : جمعه 91/7/21
 
لینک دوستان ما
نویسندگان
آرشیو مطالب
تبلیغات
سایت های مفید