سفارش تبلیغ
صبا ویژن
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آخرین مطالب
لینکستان
امکانات جانبی

ابزارهای کاربردی

لوگوی دوستان ما
پاورپوینت جنگ نرم
 
سلام به شما بازدید کننده گرامی،دعوت میکنم حتما از آرشیو پر محتوای وبسایت اتصارالحسین(ع)نوشهر دیدن فرمایید

 تبلیغات وبسایت........................  تبلیغات وبسایت

برای ورود به صفحه اصلی وبسایت انصارالحسین (ع) نوشهر ، اینجا را کلیک نمایید.


زلزله 8 ریشتری در برج میلاد


مدیر عامل برج میلاد تهران گفت: کلنگ‌زنی فاز دوم برج میلاد انجام و خاک‌برداری آن آغاز شده است.

به گزارش سه نسل؛ فرزاد هوشیار پارسیان در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری جشنواره نوروزی در برج میلاد تهران گفت: این جشنواره از بیست و پنجم اسفند تا سیزدهم فروردین 91 برگزار می‌شود.

وی به جشن ویژه تحویل سال اشاره کرد و گفت: این جشن با حضور 50 نفر از معلولان، 50 نفر از ایتام و خانواده شهدای هسته‌ای برگزار و مراسم به شکل زنده از تلویزیون پخش می‌شود.


وی به جشنواره اقوام ایرانی در برج میلاد اشاره کرد و گفت: این بخش به منظور آشنایی مهمانان نوروزی با سبک زندگی اقوام ایرانی طراحی شده و بازدید‌کنندگان در ارتباطی رودررو با اقوام به ابعاد مختلف زندگی آنها آشنا می‌شوند. اقوام دعوت شده شامل کرد، لر، آذری و عرب هستند.

مدیر عامل برج میلاد تهران به بخش‌های نمایشگاهی و فروشگاهی اشاره کرد و گفت: در این بخش بازید‌کنندگان با سوغات، صنایع‌دستی و غذاهای شهرهای مختلف ایران آشنا می‌شوند.

وی در خصوص بخش جنبی این جشنواره گفت: در این بخش مراسم‌های آئینی نوروز سبک زندگی، موسیقی و غیره از اقوام مختلف به نمایش گذاشته می‌شود.

همچنین هوشیار در خصوص فاز دوم برج میلاد گفت: فاز دوم شامل هتل و مرکز تجارت جهانی است که کلنگ آن خرده و خاکبرداری آن 3 تا 4 هفته پیش آغاز شده است.

وی در پاسخ به پاسخ به این پرسش که هنوز سازه برج به صورت کامل تحویل بهره‌بردار نشده است گفت: در قراردادها 10 درصد حسن انجام کار است که باید سازنده در صورتی که مشکلی ایجاد شود آن را برطرف کند.

هوشیار پارسیان به دکل‌های مخابراتی برج اشاره کرد و گفت: اقداماتی در این زمینه انجام شده و صدا و سیما سفارشاتی را در خصوص سازه دکل از یک شرکت آلمانی خواسته است.

مدیر عامل برج میلاد تهران ادامه داد: قرارداد بسته و تجهیزات خریداری شده و باید نصب شود.

به گفته هوشیار در اردیبهشت سال 91 این دکل‌های مخابراتی نصب می‌شود.

وی در بخش دیگر سخنانش با بیان اینکه سازه برج میلاد تحمل 8 ریشتر زلزله را دارد گفت: عمر مفید برج میلاد 400 سال است.

هوشیار پارسیان در خصوص هزینه نگهداشت برج گفت: برج میلاد به صورت درآمد هزینه اداره می‌شود و بودجه‌ شهرداری تا سال 90 نگرفته است.

وی ادامه داد: هزینه نگهداشت هر ماهه برج 300 تا 600 میلیون است و درآمدهای آن دو برابر است.

مدیر عامل برج میلاد تهران در پاسخ به این پرسش که برخی از اعضای شورای شهر منتقد هستند که صوت و تصویر برج ایده‌آل نیست گفت: در مرکز همایش‌ها و سالن‌های فرعی برج صوت و تصویر خوبی وجود دارد.



نویسنده : مهدی قاسمی
در تاریخ : جمعه 90/12/26
 
لینک دوستان ما
نویسندگان
آرشیو مطالب
تبلیغات
سایت های مفید