سفارش تبلیغ
صبا ویژن
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آخرین مطالب
لینکستان
امکانات جانبی

ابزارهای کاربردی

لوگوی دوستان ما
پاورپوینت جنگ نرم
 
سلام به شما بازدید کننده گرامی،دعوت میکنم حتما از آرشیو پر محتوای وبسایت اتصارالحسین(ع)نوشهر دیدن فرمایید

 تبلیغات وبسایت........................  تبلیغات وبسایت

برای ورود به صفحه اصلی وبسایت انصارالحسین (ع) نوشهر ، اینجا را کلیک نمایید.

 

رئیس ارشاد نوشهر: مدیری که دغدغه تقویت روابط عمومی ندارد به مشکل برمی‌خورد...

 رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نوشهر گفت: مدیری که با رسانه کنار نمی‌آید و دغدغه تقویت روابط عمومی ندارد مطمئنا به مشکل بر می‌خورد.

 

حجت‌الاسلام حسن تو پاحیدری به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی بیان داشت: روابط عمومی‌ها باید در کنار اصحاب خبر و رسانه در خط مقدم مبارزه با جنگ نرم باشند و برای اینکه این نیروهای فرهنگی آمادگی کامل داشته باشند شایسته است که اقدامات پیرامون آنها با اعتماد، اعتقاد و اطمینان باشد.

وی افزود: مدیری که با رسانه کنار نمی‌آید و دغدغه تقویت روابط عمومی ندارد مطمئنا به مشکل بر می‌خورد، مردم از مدیران پاسخگویی می‌خواهند و چه ابزاری بهتر از رسانه داریم که روابط عمومی‌ها می‌توانند آنان را تغذیه و با تعامل و همکاری با هم اطلاع‌رسانی شفاف به‌وجود بیاورند.


رئیس ارشاد نوشهر: مدیری که دغدغه تقویت روابط عمومی ندارد به مشکل بر می‌خورد...

توپا حیدری ادامه داد: آموزش برای روابط عمومی‌ها باید علمی، هدفمند و دارای ابعاد تخصصی صورت بگیرد تا نیروهای مستقر در این جایگاه بتوانند با قدرت کارهای خود را انجام دهند.

وی تصریح کرد: نگاه سطحی به روابط عمومی‌ها شایسته مدیران در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نیست زیرا همواره امام راحل و مقام معظم رهبری توصیه‌های مکرری درباره گزارش‌دهی و اطلاع‌رسانی کارهای نظام داشته‌اند که این منویات باید مورد توجه و دغدغه مدیران متعهد باشد.

توپا حیدری تشکیل شورای روابط عمومی در شهرستان‌ها را کاری پسندیده، حرفه‌ای و ارزشمند توصیف و تصریح کرد: طی دیداری که سال گذشته با منتخبان روابط عمومی‌ها در شورای روابط عمومی شهرستان داشتیم این مسئله را عنوان کردیم که روابط عمومی پیشانی دستگاه‌های اجرایی است و نباید این جایگاه دست کم گرفته شود.

وی اظهار داشت: تقویت روابط عمومی‌ها در شهرستان، پویایی، نشاط و شادابی عرصه اطلاع‌رسانی را به همراه خواهد داشت و معتقدم که هر چه اطلاع‌رسانی و خبر از خروجی رسانه‌ها متنوع‌تر باشد امید در مردم بارورتر می‌شود زیرا عملکرد نظام را نشان می‌دهد.

 




:: برچسب‌ها: آشنایی با نوشهر,تاریخچه نوشهر,شهر بندری نوشهر,عکس نوشهر,اخبار نو
نویسنده : مهدی قاسمی
در تاریخ : شنبه 91/2/30
 
لینک دوستان ما
نویسندگان
آرشیو مطالب
تبلیغات
سایت های مفید