سفارش تبلیغ
صبا ویژن
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آخرین مطالب
لینکستان
امکانات جانبی

ابزارهای کاربردی

لوگوی دوستان ما
پاورپوینت جنگ نرم
 
سلام به شما بازدید کننده گرامی،دعوت میکنم حتما از آرشیو پر محتوای وبسایت اتصارالحسین(ع)نوشهر دیدن فرمایید

 تبلیغات وبسایت........................  تبلیغات وبسایت

برای ورود به صفحه اصلی وبسایت انصارالحسین (ع) نوشهر ، اینجا را کلیک نمایید.

کلاهبرداری با عنوان برنده شدن در لاتاری

 مراقب باشید تا ایمیل های برنده شدن در لاتاری های خارجی شما را به اشتباه نیندازد.

کارشناس پلیس فتا با بیان مطلب فوق گفت: تعداد ای میل هایی که به کاربران اینترنت بخصوص دارندگان ای میل های Yahooو Gmail با پیغام شما برنده شده اید ارسال می گردد زیاد شده است و در این خصوص کاربران در گزارش‌های ارسالی به سایت پلیس فتا از پلیس در این خصوص راهنمایی خواسته اند.
این مورد و برنده شدن در لاتاری های خارجی از مواردی است که ذهن کاربران اینترنت را به خود مشغول کرده و افرادی که تمایل زیاد برای بدست آوردن مال زیاد و آسان دارند به دنبال بررسی صحت اینگونه موارد می باشند. هشدار پلیس فتا به کلیه کاربران این است که در هنگام مواجهه با اینگونه موارد مراقب باشند که فریب نخورند و خود را به مخاطره نیاندازند ، برخی از اینگونه ایمیلها spam است و بسیاری از آنها برای کلاهبرداری به کاربران ارسال می گردد. در اغلب موراد کاربری که پیغام برنده شدن برایش ارسال شده به سایت مورد اشاره در ایمیل حتی یک بار هم مراجعه نکرده است. قوانین موجود در فضای وب و معاملات الکترونیکی بین المللی بصورت کامل در ایران مورد قبول و اجرا نیست و حتی در مواردی که شرکت ارائه دهنده سرویس لاتاری دارای رتبه بین المللی باشد اعتبار و ضمانت اجرایی برای انجام تعهداتش در ایران وجود ندارد.
از این رو پلیس فتا از کلیه کاربران می خواهد تا در صورت مواجه شدن با این گونه موارد به آنها پاسخ نداده و از ارسال اطلاعات شخصی خود در پاسخ به اینگونه موارد خودداری نمایند.
 



:: برچسب‌ها: پلیس فتا,پیشگیری,سؤاستفاده,کلاهبرداری,امنیت,vpn,شناسایی,رمز های
نویسنده : مهدی قاسمی
در تاریخ : یکشنبه 91/3/21
 
لینک دوستان ما
نویسندگان
آرشیو مطالب
تبلیغات
سایت های مفید