سفارش تبلیغ
صبا ویژن
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آخرین مطالب
لینکستان
امکانات جانبی

ابزارهای کاربردی

لوگوی دوستان ما
پاورپوینت جنگ نرم
 
سلام به شما بازدید کننده گرامی،دعوت میکنم حتما از آرشیو پر محتوای وبسایت اتصارالحسین(ع)نوشهر دیدن فرمایید

 تبلیغات وبسایت........................  تبلیغات وبسایت

برای ورود به صفحه اصلی وبسایت انصارالحسین (ع) نوشهر ، اینجا را کلیک نمایید.

دستگیری عامل هتک حرمت در کیش

ایجاد هرگونه مزاحمت و انتشار مطالب دروغین علیه افراد در فضای مجازی که منجر به هتک حرمت و حیثیت دیگران شود و انتشار اطلاعات دیگران بدون رضایت آنها در این فضا جرم تلقی شده و پلیس با عاملین آن برخوردی قانونی و قاطع خواهد داشت.

پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا: رئیس پلیس فتا کیش گفت: پیرو شکایت فردی مبنی بر هتک حرمت وی در اینترنت مأمورین سریعاً اقدامات خود را آغاز نموده و بدواً مشخص گردید فردی ناشناس شماره تلفن همراه شاکیه را از طریق پرو فایلی انتشار و شاکیه را با عناوین غیر اخلاقی معرفی نموده است. که پس از بررسی‌های فنی و تخصصی صورت گرفته توسط کارشناسان، شخصی که وارد پروفایل شده و آن را ایجاد نموده مشخص و متهم که در تهران بود شناسایی گردید. که وی اظهار داشت با همکاری یکی از دوستانش که ساکن کیش می‌باشد اقدام به این کار نموده است. که پس از اعترافات وی، فرد دوم نیز شناسایی و دستگیر شد. پس از بازجویی از متهم دوم، اظهار داشت که شاکیه با همسر وی دوست می‌باشد و بخاطر اینکه وی از موضوع ارتباط نامشروع  او با متهم اول مطلع شده خواسته با این عمل رفت و آمد خانوادگی را با شاکیه قطع نمایند.
پلیس فتا هشدار داد: ایجاد هرگونه مزاحمت و انتشار مطالب دروغین علیه افراد در فضای مجازی که منجر به هتک حرمت و حیثیت دیگران شود و انتشار اطلاعات دیگران بدون رضایت آنها در این فضا جرم تلقی شده و پلیس با عاملین
آن برخوردی قانونی و قاطع خواهد داشت.




:: برچسب‌ها: پلیس فتا,پیشگیری,سؤاستفاده,کلاهبرداری,امنیت,vpn,شناسایی,رمز امن
نویسنده : مهدی قاسمی
در تاریخ : یکشنبه 91/3/21
 
لینک دوستان ما
نویسندگان
آرشیو مطالب
تبلیغات
سایت های مفید