سفارش تبلیغ
صبا ویژن
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آخرین مطالب
لینکستان
امکانات جانبی

ابزارهای کاربردی

لوگوی دوستان ما
پاورپوینت جنگ نرم
 
سلام به شما بازدید کننده گرامی،دعوت میکنم حتما از آرشیو پر محتوای وبسایت اتصارالحسین(ع)نوشهر دیدن فرمایید

 تبلیغات وبسایت........................  تبلیغات وبسایت

برای ورود به صفحه اصلی وبسایت انصارالحسین (ع) نوشهر ، اینجا را کلیک نمایید.

سارق میلیونی کارت شارژ می فروخت

نسبت به حفظ و نگهداری اطلاعات بانکی و رمز های عبوری آنها دقت بیشتری داشته و هیچ گاه این اطلاعات را در اختیار دیگران قرار ندهید.

پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا: رئیس پلیس فتا استان چهار محال بختیاری در خصوص کشف دو فقره برداشت غیر مجاز وجه از طریق اینترنت گفت: پیرو شکایت فردی مبنی بر برداشت مبلغ پنجاه میلیون ریال به صورت غیر مجاز از حساب وی، مأمورین اقدامات خود را آغاز کردند، بدواً مشخص گردید که کلیه برداشت‌ها صرف خرید اینترنتی حدود 1700 فقره کارت شارژ تلفن گردیده است. طی بررسی‌های صورت گرفته شخصی که اقدام به خرید اینترنتی از حساب شاکی و توزیع کارت شارژها در سوپر مارکت‌های سطح شهر نموده بود، شناسایی و دستگیر شد. متهم بدواً منکر برداشت از حساب شاکی شد ولی پس از مواجه شدن با مدارک موجود به جرم خود اعتراف و اظهار داشت اطلاعات کارت را یکی از دوستانم که راننده شاکی بوده در اختیارم قرار داده است که نهایتاً متهم دوم نیز دستگیر و به جرم خود اعتراف نمود.
در همین راستا سرقت دیگری از حساب فردی صورت پذیرفته و در این سرقت نیر کلیه مبالغ برداشتی صرف خرید کارت شارژ گشته بود که پس از تحقیقات مشخص گردید متهم اول در این پرونده نیز دست دارد. وی اعتراف نمود اطلاعات کارت شاکی دوم را در مقابل دستگاه خود پرداز بدست آورده و در فرصتی مناسب از طریق تلفن اقدام به خرید حدود 200 فقره کارت شارژ نمودم.
پلیس فتا هشدار داد: نسبت به حفظ و نگهداری اطلاعات بانکی و رمز های عبوری آنها دقت بیشتری داشته و هیچ گاه این اطلاعات را در اختیار دیگران قرار ندهید و نیز به هنگام استفاده از دستگاه‌های خود پرداز به صورتی عمل نمایید که دیگران امکان سرقت اطلاعات شما را نداشته باشند و به طور مرتب رمز عبوری خود را تغییر دهید.
 




:: برچسب‌ها: پلیس فتا,پیشگیری,سؤاستفاده,کلاهبرداری,امنیت,vpn,شناسایی,رمز امن
نویسنده : مهدی قاسمی
در تاریخ : یکشنبه 91/3/21
 
لینک دوستان ما
نویسندگان
آرشیو مطالب
تبلیغات
سایت های مفید