سفارش تبلیغ
صبا ویژن
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آخرین مطالب
لینکستان
امکانات جانبی

ابزارهای کاربردی

لوگوی دوستان ما
پاورپوینت جنگ نرم
 
سلام به شما بازدید کننده گرامی،دعوت میکنم حتما از آرشیو پر محتوای وبسایت اتصارالحسین(ع)نوشهر دیدن فرمایید

 تبلیغات وبسایت........................  تبلیغات وبسایت

برای ورود به صفحه اصلی وبسایت انصارالحسین (ع) نوشهر ، اینجا را کلیک نمایید.

ما شیعه ایم، یاوران مهدی علیه السلام

امام زمان

ما شیعه ایم ، باورداران مهدویت و یاوران مهدی؛ ما شیعه ایم ، چشم انتظاران موعود و آمادگان قیام ؛ ما شیعه ایم ، دوستداران اهل بیت و اصحاب مصلح ؛ ما شیعه ایم ، منتظران ظهور و جهادگران پا به رکاب ؛ آری ما شیعه ایم ... با باورها و اعتقادات خود که متمایز از دیگران و کامل تر و بهتر از همه دیدگاه ها وباورها است . ما شیعه ایم ؛ رو به آینده ای درخشان و افقی بالا و والا . ما شیعه ایم ؛ نه مسیحی ، نه یهودی ، نه وهابی ، نه بی دین ، نه ... ما خودمانیم آن گونه که خدای ما خواسته و برای ما برگزیده و پسندیده است . وقتی چنین هستیم ، باید مسیر و هدف و مقصد خود را به خوبی بشناسیم و برای رسیدن به آن کوچک ترین مسامحه و قصوری نداشته باشیم.

ما شیعه ایم ؛ حرف ما ، فکر ما ، راه ما ، باور ما ، علم ما ، اندیشه ما ، شعار ما ، شعور ما ، رسم ما ، طریقت ما ، شیوه ما ، عقیده ما و ... همه و همه ، رنگ و بوی خدا و اهل بیت دارد ؛ بخصوص رنگ و بوی مهدی موعود(عج). به عبارت روشن تر رنگ و بوی حریت ، آزادی ، کمال ، عبودیت ، عدالت ، معنویت ، اخلاق و عرفان ، صلح ، نوع دوستی ، ایمان ، تقوا ، عمل صالح ، انسانیت و حق گرایی. ما شیعه کسی هستیم که : « یملا الارض عدلا و قسطا و نورا و برهانا » ؛ همو که زمین را آکنده از عدل و داد و نور و حکمت می کند و: « یعلی امرالله و یظهر دین الله » ؛ همو که در همه جا امر خدا را برتری می دهد و دین خدا را آشکار می کند و : « لیطهرن الارض من کل غاش و لیعملن بالعدل » ؛ همو که زمین را از هر فریب کاری پاک می کند و به عدالت رفتار می نماید» و ... .

مهم تر از همه با دشمنان و مخالفان مهدی(عج) و مهدویت دشمنی کنیم و با قدرت نظامی ، سیاسی ، علمی و حتی اقتصادی به مقابله و مخالفت با آنان بپردازیم . چه امروز و چه در عصر ظهور ، دشمنان با تمام توان به مبارزه با امام مهدی(عج) می پردازند و این ما هستیم که باید با همه توان به یاری رهبر و ولی خود بشتابیم و در برابر دشمنان تنهایش نگذاریم

این ماییم و این راه و مسیر و آینده ای که در کنار مهدی فاطمه برای ما رقم خواهد خورد و این صدای جاودانه اوست که برای این راه ، یار و همراه می خواهد و به نصرت می طلبد. ندای « هل من ناصر ینصرنی » حسینی ، از نای او بلند است ودعوت « هل من معین یعیننی » او ، شیعیان و پیروان خود را فرا می خواند تا نهضت عاشورایی خود را از سرزمین وحی آغاز کند. او آماده قیام است ؛ آیا ما نیز آماده ایم ؟! او با همه توان در حال پی ریزی نهضت جهانی خود است ؛ آیا ما نیز در حال زمینه سازی این انقلاب بزرگ هستیم ؟

دنیا به سمت فاجعه باری دارد پیش می رود و برای نجات بشر ، راهی جز جهاد و انقلابی فراگیر و شکوهمند نیست ؛ فساد و ظلم و تباهی از حد گذشته و انسانها غرق در فرومایگی و دنیاگرایی شده اند!! آیا ما با دوری از این منجلاب شیطانی و غرقاب حیوانی ، توان همراهی با رهبر پاکی ها و مظهر خوبی ها را داریم ؟ آیا می توانیم پا به پای مقتدای معصوم خود ، زنجیرهای استحمار و انحراف را از گردن بندیان دنیا بگشاییم و پایبند طهارت و سلامت نفس کنیم ؟! آیا می توانیم از این فاجعه هولناک اخلاقی ، نجات یابیم و همراه و همدل منجی ، ناجی بشر باشیم ؟! امروز رهایی بشر از رذایل اخلاقی و رفتارهای نابهنجار همان قدر ضروری است که آزاد ساختن جهان از دست ستمگران و اهریمنان و مفسدان... .

 

پس باید امروز :

1. با جدیت تمام حافظ ، نگهبان و مدافع حریم باورها و اعتقادات و ارزشهای خود – بخصوص حریم ولایت و مهدویت – باشیم و در تقویت بنیانهای فکری و دینی خود بکوشیم .

2. خود را همواره در مسیر و طریق هدایت و طهارت امامان معصوم(علیهم السلام) قرار دهیم و راه و چاه زندگی را در کلام و پیام اهل بیت و امام مهدی(علیهم السلام) جستجو کنیم .

3. زیبایی های جامعه مهدوی را بشناسیم و در حد توان سعی در آراسته کردن خود و جامعه با این زیبایی ها و فضیلت ها و نیکی ها باشیم.

دنیا به سمت فاجعه باری دارد پیش می رود و برای نجات بشر ، راهی جز جهاد و انقلابی فراگیر و شکوهمند نیست ؛ فساد و ظلم و تباهی از حد گذشته و انسانها غرق در فرومایگی و دنیاگرایی شده اند!! آیا ما با دوری از این منجلاب شیطانی و غرقاب حیوانی ، توان همراهی با رهبر پاکی ها و مظهر خوبی ها را داریم ؟ آیا می توانیم پا به پای مقتدای معصوم خود ، زنجیرهای استحمار و انحراف را از گردن بندیان دنیا بگشاییم و پایبند طهارت و سلامت نفس کنیم ؟!

4. با یاران و دوستان مهدی(عج) دوستی کنیم و محب محبان اهلبیت(علیهم السلام) باشیم . پس از این است که می توانیم جامعه متحد و یکپارچه مهدوی را در ایران اسلامی و کشورهای شیعی تشکیل دهیم .

5. مهم تر از همه با دشمنان و مخالفان مهدی(عج) و مهدویت دشمنی کنیم و با قدرت نظامی ، سیاسی ، علمی و حتی اقتصادی به مقابله و مخالفت با آنان بپردازیم . چه امروز و چه در عصر ظهور ، دشمنان با تمام توان به مبارزه با امام مهدی(عج) می پردازند و این ما هستیم که باید با همه توان به یاری رهبر و ولی خود بشتابیم و در برابر دشمنان تنهایش نگذاریم.

6. امروزه یکی از وجوه بارز دشمنی با مهدویت ، ایجاد شبهه های گوناگون در باره حقانیت و درستی آن و یا آمیختن آن با خرافات و ناراستی ها از سوی هر کس و ناکس است. گویا شیطان که عمر خود را رو به پایان می بیند ، با تمام توان و قدرت وارد عرصه جهانی دشمنی با مهدویت شده و از همه حربه ها برای دور ساختن مردم از راه ویاد منجی موعود استفاده می کند . بر همه ما بایسته است ضمن شناسایی این هجمه های شیطانی ، علم و دانش خود را در این زمینه بالا ببریم و در برابرشبهات مجهز و آماده باشیم .

آری ما شیعه ایم ، یاور مهدی و مدافع حریم آسمانی مهدویت .

بخش مهدویت تبیان

 

 


منبع:

نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه ها

رحیم کارگر




:: برچسب‌ها: عصر انتظار,حجاب فاطمی,نشانه های ظهور,قیام آخرالزمان,مهدویت,
نویسنده : مهدی قاسمی
در تاریخ : پنج شنبه 91/3/25
 
لینک دوستان ما
نویسندگان
آرشیو مطالب
تبلیغات
سایت های مفید