سفارش تبلیغ
صبا ویژن
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آخرین مطالب
لینکستان
امکانات جانبی

ابزارهای کاربردی

لوگوی دوستان ما
پاورپوینت جنگ نرم
 
سلام به شما بازدید کننده گرامی،دعوت میکنم حتما از آرشیو پر محتوای وبسایت اتصارالحسین(ع)نوشهر دیدن فرمایید

 تبلیغات وبسایت........................  تبلیغات وبسایت

برای ورود به صفحه اصلی وبسایت انصارالحسین (ع) نوشهر ، اینجا را کلیک نمایید.

هنگام استفاده از عابربانک مراقب باشید



معاون اجتماعی پلیس پیشگیری گفت: هنگام استفاده از دستگاههای خودپرداز بانکی مراقب افراد شیاد در اطراف خود باشید.

به گزارش سه نسل به نقل از مهر ، سرهنگ محمد بیگی افزود: در روزهای پایانی سال و با توجه به افزایش گردش مالی و خریدهای نوروزی شاهد استفاده بیشتر شهروندان از دستگاههای خودپرداز هستیم. از سوی دیگر تبهکاران نیز در این ایام با پرسه زدن در اطراف دستگاههای خودپرداز به دنبال شکار طعمه های جدید هستند.

وی افزود: شهروندان هنگام استفاده از دستگاههای خودپرداز باید مراقب افرادی که در کنار یا پشت سر آنها ایستاده اند باشند و نگذارند آنها متوجه رمز کارت خود شوند. همچنین هنگام خرید با کارت بانکی از اعلام رمز خود با صدای بلند خودداری کنید و خودتان عملیات خرید را انجام دهید.

این مقام پلیس خاطر نشان کرد: موجودی حسابهای بانکی مخصوصا حسابهای عابر بانک را در فاصله های زمانی مناسب بررسی کنید. برگ رسیدی که از دستگاه خود پرداز دریافت می کنید در محل رها نکنید و در صورت عدم نیاز آن را از بین ببرید. از گذاشتن رمز عبور در کنار کارت خودداری کنید. همچنین کارت و رمز عبور خود را جهت دریافت پول دراختیار افراد ناشناس قرار ندهید.

معاون اجتماعی پلیس پیشگیری تاکید کرد، اگر کارت های بانکی خود را لازم ندارید با اطلاع بانک آن را باطل کرده و آن را رها نکنید . در صورتی که کارت عابر بانک خود را رها کردید رمز آن را در هیچ صورت فاش نکنید زیرا مسئولیت هر نوع استفاده خلاف از کارت بانکی به عهده کسی است که کارت به نامش صادر شده است.



نویسنده : مهدی قاسمی
در تاریخ : شنبه 90/12/27
 
لینک دوستان ما
نویسندگان
آرشیو مطالب
تبلیغات
سایت های مفید