سفارش تبلیغ
صبا ویژن
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آخرین مطالب
لینکستان
امکانات جانبی

ابزارهای کاربردی

لوگوی دوستان ما
پاورپوینت جنگ نرم
 
سلام به شما بازدید کننده گرامی،دعوت میکنم حتما از آرشیو پر محتوای وبسایت اتصارالحسین(ع)نوشهر دیدن فرمایید

 تبلیغات وبسایت........................  تبلیغات وبسایت

برای ورود به صفحه اصلی وبسایت انصارالحسین (ع) نوشهر ، اینجا را کلیک نمایید.

 

شب یلدا و اربعین

شــــــب یـــــلدا قــــــدم آرام بردار

کـــــمی هــــــم احترام ما نگه دار
تو می بینی ربابم غصه دار است
بــنی هاشم هنوزم داغدار است
صـــــــدای العطش در گوش مانده 
بـدن ها بی کفن هر گوشه مانده
شب یلدا تو هم چله نشین باش
ســـــیه پوش غم سالاردین باش



:: برچسب‌ها: شــــــب یـــــلدا قــــــدم آرام بردار شــــــب یـــــلدا
نویسنده : مهدی قاسمی
در تاریخ : جمعه 92/9/29

 

پیشانی تمامشان جای سجده داشت

آنـــــــان که به اسارت بردند عمه را ...





:: برچسب‌ها: السلام علی قلب زینب صبـــور سلام الله علیها السلام علی قلب زینب صبـــور زینب صبـــور سلام الله علیها
نویسنده : مهدی قاسمی
در تاریخ : جمعه 92/9/15

 


http://mahdi.goldisweb.com/upload/1385934962.jpg

خیلی ها براشون سؤال پیش میاد که چرا این همه تبلیغات بر علیه شبکه های ماهواره ای زیاد هست. معبر سایبری فندرسک هم با آیه های قرآن ثابت می کند که چه چیزی پشت این شبکه های ماهواره ای نهفته است.

أَمْ أَنَا خَیْرٌ مِّنْ هَ?ذَا الَّذِی هُوَ مَهِینٌ وَلَا یَکَادُ یُبِینُ. فَلَوْلَا أُلْقِیَ عَلَیْهِ أَسْوِرَةٌ مِّن ذَهَبٍ أَوْ جَاءَ مَعَهُ الْمَلَائِکَةُ مُقْتَرِنِینَ.
(فرعون خطاب به قومش) مگر نه این است که من از این مردی که از خانواده و طبقه پستی است و هرگز نمی‌تواند فصیح سخن بگوید برترم؟ (اگر راست می‌گوید) چرا دستبندهای طلا به او داده نشده، یا اینکه چرا فرشتگان دوشادوش او نیامده‌اند (تا گفتارش را تأیید کنند)؟! (زخرف 52/53)

طبق همین آیه از قرآن به راحتی در میابیم فرعون برای اینکه مردم قوم خود را در جهل نگاه دارد و بر ایشان حکومت کند خود را طبقه بالای جامعه می پندارد و آنان را مردمی پست و از طبقه پایین و به مردم پوچ بودن و بی ارزش بودنشان را تلقین می کند. وقتی نگاهی به نحوه شکل گیری بعضی از حکومت ها می اندازیم به راحتی در میابیم این حکومت ها برای اینکه به پیروزی دستیابند ابتدا افکار خودشان را در نزد مردم ترویج می دهند و بعد از اینکه مردم فهمیدند بسیار پوچ و بی ارزش بوده و نیاز به حکومتی دارند که از آنها بالاتر باشد بر آنان حکومت می کنند.




:: برچسب‌ها: روشنگری جنگ نرم سیدعلی خامنه ای شبکه های ماهواره ای شبکه های ماهواره ماهواره
نویسنده : مهدی قاسمی
در تاریخ : جمعه 92/9/15

 

دیدار خاطره انگیز مردم نوشهر و چالوس با رهبر انقلاب در زیر باران
دیدار مردم مهربان و با صفای چالوس با رهبر انقلاب، در زیر باران رحمت الهی صحنه‌های زیبایی از عشق و دلدادگی مردم این خطه نسبت به رهبرشان پدید آورد که در خاطره‌ها خواهد ماند.سفر مقام معظم رهبری به آمل و آمدن باران شدید در حین سخنرانی که منجربه این شد که آقا می خواستند سخنرانی را قطع کنند که مردم با شعر( باران رحمت آمد رهبر ما خوش آمد) نگذاشتند که رهبر انقلاب به خاطر باران سخنرانیشان قطع شود. این عشق مردم کشور عزیزمان به رهبر انقلاب است که در بدترین شرایط هم از ولی امرشان آیت الله خامنه ایحمایت می کنند. تا کور شود هرکه نتواند دید.

[http://www.aparat.com/v/Mta5L]



:: برچسب‌ها: دیدار خاطره انگیز مردم نوشهر و چالوس با رهبر انقلاب در زیر باران دیدار خاطره انگیز مردم نوشهر و چالوس با رهبر انقلاب
نویسنده : مهدی قاسمی
در تاریخ : جمعه 92/9/15

 


شهید حبیب عبدالهی...
روزی پسر بزرگم نامه زد (از طرف حبیب) که بابا من مجروح شدم بیمارستان یزد هستم. هفده روز بیمارستان بودیم تا بهبود پیدا کرد و آوردیمش شهر...

شب قبل از شهادت رفته بودم اشکور، یکی شهید شده بود یه آقایی بمن گفت امشب اینجا نمون من ترسیدم به خاطر برخی مسائل آن زمان نموندم و برگشتم خونه که فردا خبر شهادت پسرم را آوردن...
چند مدت بعد آمدن دنبالم که بیا سفته امضا کردی ، رفتم میانه راه یادم افتاد من سفته امضا نکردم! فهمیدم حبیب شهید شده... رفتم بنیاد شهید ، دیدم پسرم شهید شده...
حبیب برای بار سوم رفته بود هفت تپه در شلمچه و درعملیات کربلای 5 شهید شد.
*** قسمتی از وصیت نامه شهید:
برادران و خواهران امام را تنها نگذارید و به پیامهای او جامه عمل بپوشانید و پیرو خط امام باشید.



:: برچسب‌ها: شهید حبیب عبدالهی... حبیب عبدالهی... شهید حبیب عبدالهی خاطره شهید حبیب عبدالهی
نویسنده : مهدی قاسمی
در تاریخ : جمعه 92/9/15

مراسم قرعه‌کشی جام جهانی 2014 برگزار شد و 32 تیم حاضر در این مسابقات حریفان خود را شناختند.

جام جهانی
گروه بندی مسابقات جام جهانی 2014 به شرح زیر است:

گروه A: برزیل، کامرون، مکزیک، کرواسی

گروه B: اسپانیا، شیلی، استرالیا، هلند

گروه C: کلمبیا، ساحل‌عاج، ژاپن، یونان

گروه D: اروگوئه، ایتالیا، کاستاریکا، انگلیس

گروه E: سوئیس، اکوادور، هندوراس، فرانسه

گروه F: آرژانتین، نیجریه، ایران، بوسنی

گروه G: آلمان، غنا، آمریکا، پرتغال

گروه H: بلژیک، الجزایر، کره‌جنوبی، روسیه

 




:: برچسب‌ها: گروه بندی کامل جام جهانی 2014 گروه بندی جام جهانی 2014 جام جهانی 2014 گروه بندی جام جهانی
نویسنده : مهدی قاسمی
در تاریخ : جمعه 92/9/15

 

نذری‌یاب در حالی در سال گذشته فعالیت خود را آغاز کرد که طی یک‌ساله گذشته به‌خصوص در محرم و صفر با استقبال زیادی از سوی رسانه‌ها و کاربران ایرانی در اینترنت مواجه شد و برخی رسانه‌ها خلاقیت در راه‌اندازی این سایت را تحسین کردند و برخی دیگر اهداف آن را زیر سوال بردند.

با این حال استقبال ‌میلیونی کاربران ایرانی در فضای مجازی مصداقی بر موفقیت این سایت بود. در همین رابطه داوود مظفری جوان 20ساله تهرانی و طراح سایت نذری‌یاب با اشاره به دلایل فیلترشدن این سایت می‌گوید: سایت نذری‌یاب سال گذشته در روز تاسوعای حسینی راه‌اندازی شد و طی دو روز تعداد بازدید‌کنندگان آن به یک‌ونیم‌میلیون‌نفر رسید که حاکی از استقبال بالای کاربران فضای مجازی بود.

او می‌گوید: تاکنون درباره فیلترشدن سایت ما هیچ توضیح و بحثی از سوی کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه داده نشده است و نمی‌دانیم دلیل این فیلترشدن چیست. چراکه در بسیاری از سایت‌ها وقتی این کارگروه می‌خواهد سایت را فیلتر کند، از قبل تذکراتی می‌دهد اما هیچ تذکری از سوی این کمیته به ما نرسیده است. 
نویسنده : مهدی قاسمی
در تاریخ : دوشنبه 92/8/27
برخورد شدید خودروی سواری با تیر چراغ برق فشار قوی در بزرگراه همت، مرگ مادر جوان و فرزند خردسالش را در پی داشت.

به گزارش فرهنگ نیوز ، در پی تماس رانندگان خودروهای عبوری با سامانه 125 مبنی بر واژگونی  خودرو و گرفتاری مادر و فرزند در اتاقک در هم پیچیده آن، ساعت 19 و 52 دقیقه روز جمعه آتش نشانان به محل حادثه در شرق به غرب بزرگراه همت، بعد از چیتگر اعزام شدند.

ادامه مطلب...


:: برچسب‌ها: مرگ دلخراش مادر و فرزند در بزرگراه همت مرگ دلخراش مادر و فرزند مرگ دلخراش در بزرگراه همت

نویسنده : مهدی قاسمی
در تاریخ : دوشنبه 92/8/27

در آستانه فرا رسیدن هفته بسیج، دفتر حفظ و نشر آثار آیت‌الله العظمی خامنه‌ای، پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی در چهارمین سالروز تشکیل بسیج مستضعفان در سال 1362 را برای اولین بار منتشر کرد.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انقلاب کبیر اسلامى ایران از نخستین روزهاى پیروزى با توطئه‌هاى گسترده و سازمان یافته دشمنان اسلام روبرو گردیده به هر یک از دستاوردهاى انقلاب که بنگرید جز با ایثار و مقاومت مردم در برابر کارشکنى‌هاى مخالفان و معاندان انقلاب بدست نیامده است. و گذار از سنگلاخ معضلات و کارشکنى‌هاى دشمنان که پیوسته کوشیده‌اند چرخ انقلاب اسلامى را از حرکت و پویندگى و ملت ایران را از رشد و پیشرفت باز دارند تنها با حضور مستمر و آگاهانه‌ى مردم در صحنه‌ى مبارزه و در سایه‌ى رهبرى هوشمندانه‌ى امام امت میسور و مقدور گردیده است. عظمت اهداف انقلاب و گستردگى توطئه‌هاى دشمنان ایجاب میکرد که براى حفظ و صیانت انقلاب اسلامى و مردمى و بمنظور مقابله با دشمنان و معاندان نیرویى از خود مردم فراهم آید تا از انقلاب اسلامى و ارزشها و اهداف آن در برابر تهاجم و توطئه عمال ابرقدرتها دفاع کند. چرا که دفاع مستمر و همه جانبه از انقلاب تنها با آموزش و سازماندهى مردمى که حاضرند در راه حفظ انقلاب وجود خود و عزیزان خود را فدا کنند میتوانست کارساز باشد. فرمان رهبر کبیر انقلاب و امام امت مبنى بر تشکیل بسیج مستضعفان در شرایطى که ایران اسلامى و انقلاب شکوهمند ما از هر سو مورد تجاوز و تهاجم دشمنان قرار گرفته بود حرکتى آگاهانه در جهت خنثى‌سازى نقشه‌هاى ابرقدرتها بود که با تحمیل جنگ و محاصره‌ى اقتصادى میخواستند به خیال خود انقلاب را متوقف کنند و دستاوردهاى ملت مسلمان ایران را برباد دهند.



ادامه مطلب...


:: برچسب‌ها: پیام رهبرمعظم انقلاب سالروز تشکیل بسیج پیام رهبر انقلاب در سالروز تشکیل بسیج هفته بسیج

نویسنده : مهدی قاسمی
در تاریخ : دوشنبه 92/8/27

 

 

محمد فارس مروش یکی از فرماندهان احرار الشام است که مدت‌ها در سوریه به فعالیت تروریستی، قتل بیگناهان و غارت اموال ملت سوریه پرداخته است.

پیش از مطرح شدن مجدد در صدر اخبار رسانه های مختلف نیز تصاویر وی را درحالی که سر بریده مردم بی‌گناه را در دست و لبخند به لب داشت دیده بودیم. محمد فارس پس از مدتی غیبت از صحنه خبری مجددا بازگشت تا این بار با سر خود خبرسازی کند.

ادامه مطلب...


:: برچسب‌ها: عاقبت جنایت تروریست‌ها عاقبت تروریست‌ها 18

نویسنده : مهدی قاسمی
در تاریخ : یکشنبه 92/8/26
<      1   2   3   4   5      >
 
لینک دوستان ما
نویسندگان
آرشیو مطالب
تبلیغات
سایت های مفید