سفارش تبلیغ
صبا ویژن
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آخرین مطالب
لینکستان
امکانات جانبی

ابزارهای کاربردی

لوگوی دوستان ما
پاورپوینت جنگ نرم
 
سلام به شما بازدید کننده گرامی،دعوت میکنم حتما از آرشیو پر محتوای وبسایت اتصارالحسین(ع)نوشهر دیدن فرمایید

 تبلیغات وبسایت........................  تبلیغات وبسایت

برای ورود به صفحه اصلی وبسایت انصارالحسین (ع) نوشهر ، اینجا را کلیک نمایید.

(بسم الله الرحمن الرحیم)

شبکه من وتو در یکی از برنامه های خود که به مساله ازدواج می پرداخت ازدواج های بر اساس مذهب را مغایر با پیشرفت و دنیای روز عنوان کرد و گفت: «پیشرفت علوم و تکنولوژی مغایر با ازدواج هایی سنتی است که برگرفته از مذهب باشند.»

ادامه مطلب...


:: برچسب‌ها: ازدواج، تشکیل خانواده، تهاجم فرهنگی، شبکه من و تو، من و تو

نویسنده : مهدی قاسمی
در تاریخ : سه شنبه 91/4/20

(بسم الله الرحمن الرحیم)

شبکه من وتو به بهانه اکران فیلم ضدایرانی “زنان بدون مردان” در پاریس به سراغ شبنم طلوعی، یکی از بازیگران بهایی این فیلم رفت و با وی به گفتگو نشست.

گزارشگر شبکه من وتو در یکی از کافه های پاریس با این بازیگر بهایی به مصاحبه پرداخت. بازیگر بهایی پاریس نشین که با پوشش نامناسب در این گفتگو شرکت کرد در اظهاراتی گفت:

ادامه مطلب...


:: برچسب‌ها: جنگ نرم، شبنم طلوعی، شبکه من و تو، طلوعی، من و تو

نویسنده : مهدی قاسمی
در تاریخ : سه شنبه 91/4/20

این حمله توسط هکر های ایرانی ترتیب داده شده و سرور اسرائیلی به صورت کامل تحت کنترل قرار داشته است.

 

هک شدن سایت های اسرائیلی

 

به گزارش نت گارد 50 وبسایت رژیم اشغال گر قدس توسط هکرهای ایرانی هک شد.

 

این حمله توسط هکر های ایرانی ترتیب داده شده و سرور اسرائیلی به صورت کامل تحت کنترل قرار داشته است. این گروه قبلا نیز سایت های اسرائیلی را مورد حمله قرار داده است، از این نفوذ ها میتوان به سایت «صنایع اسلحه سازی اسرائیل» اشاره کرد که توسط این گروه هک و تغییر چهره داده شده بود.

 

این هکر های ایرانی با نام تیمی «iranhack security team» طی خبر ارسالی به نت گارد هدف خود را نشان دادن قدرت نفوذ هکرهای ایرانی ذکر کرده اند.

  ادامه مطلب...


:: برچسب‌ها: هک شدن, 50 ,سایت, اسرائیلی, توسط, هکرهای ایرانی,

نویسنده : مهدی قاسمی
در تاریخ : جمعه 91/4/16

آن روی سکه جنگ نرم


امروزه در دانشگاه های مختلف دنیا، دانشکده‌ های جنگ نرم و جنگ روانی تأسیس شده‌ اند و تعلیم دیدگان این دانشگاه‌ ها حتی در داخل کشور ما نیز حضور دارند و گاها نیز به نفع دولتمردان غربی کار می کنند و اغلب جوانان هستند که فریب این قبیل افراد را خورده و ذهن، افکار و زندگی خود را به دست آنها می سپارند و این دقیقا همان است که دشمن انتظارش را می کشد.

 

 


جنگ نرم

امروزه و با توجه به پیشرفت های فزاینده ی ارتباطات و اطلاعات و همچنین سوء استفاده ی دشمنان اسلام از این علوم در راستای اِعمال جنگ نرم،علماء نیز بر لزوم نظارت و کنترل این فناوری تاکید داشته و در این باره پیشنهادات و انتقادات خود را ابراز می نمایند. در این میان مقام معظم رهبری نیز با پیگیری مداوم و نظارت کافی بر این مهم فرموده اند: "فشارهای آنها نتوانسته است ملت ایران را تضعیف کند یا به عقب نشینی وادار کند؛ نه تحریم اقتصادی شان، نه تهدی نظامی شان، نه فشار سیاسی شان، نه جنگ روانی شان. امروز ما از بیست و هفت سال قبل، بسیار قوی تر هستیم؛ این نشان دهنده ی این است که دشمن در دشمنی با ملت ایران و نظام جمهوری اسلامی ناکام مانده است؛ اما این دشمنی هست."

بدون شک رسانه ها در جنگ نرم در خط مقدم قرار دارند و به راحتی می توانند جریان های مهمی را هدایت و نظارت و کنترل نمایند و از طرفی هم خود جریان ساز باشند. بسیاری از کارشناسان معتقدند که با توجه به گستردگی دنیای ارتباطات، امروزه با جنگ رسانه ای نیز روبرو هستیم به شکلی که گفته می شود هر رسانه ای که قوی تر است می تواند در جهت دهی به افکار عمومی مردم م?ثر عمل کند. در جنگ نرم "رسانه ها" ابزار بسیار قوی و کارآمدی محسوب می شوند اما متأسفانه باید اذعان داشت که در جنگ نرم رسانه ها اغلب در اختیار مراکز ثروت و قدرت هستند و هر آنچه که اربابان خود دیکته می کنند همان را منعکس می نمایند.

ادامه مطلب...


:: برچسب‌ها: جنگ نرم ,جنگ سایبری,جنگ عقیده ها,جنگ اراده ها انسوی, جنگ نرم,

نویسنده : مهدی قاسمی
در تاریخ : پنج شنبه 91/4/1

کمیته اضطراری برای اسرائیل" (ECI ) یک آگهی تبلیغاتی جدید منتشر نمود که در آن اعلام شده آمریکا باید فورا ایران را بمباران نماید. در پشت "کمیته اضطراری برای اسرائیل" و آگهی تبلیغاتی متعلق به آن همان افرادی قرار دارند که آمریکا را وارد جنگ عراق ساختند.

گروه "کمیته اضطراری برای اسرائیل" سعی دارد که رأی‌دهندگان طرفدار اسرائیل را از اوباما دور سازد. ریاست این گروه بر عهده بیل کریستول، سردبیر ویکلی‌استاندارد،‌ است. در این آگهی چنین اعلام می‌شود که اوباما تعهد کافی نسبت به بازداشتن ایران از دستیابی به سلاح هسته‌ای ندارد و در پایان آن چنین نتیجه‌گیری شده که "هم‌اکنون زمان عمل فرا رسیده است". متعاقب این جمله نیز یک انفجار رخ می‌دهد.

اقدامات گروه "کمیته اضطراری برای اسرائیل" از مواضع نئومحافظه‌کارانه دست راستی و افراطی آن نشأت می‌گیرد. این سازمان حتی در همان دفتری در واشنگتن متولد شد که "کمیته آزادی عراق" (CLI) در آنجا تأسیس گشت. "کمیته آزادی عراق" یک گروه فشار دست راستی با عمری کوتاه بود که سعی در پیشبرد طرح تهاجم به عراق داشت. یکی از بازیگران بزرگ فشار برای جنگ در عراق کریستول بود که قبلا در ماه اکتبر، خواهان حمله به ایران شده است.


بیل کریستول

"کمیته اضطراری برای اسرائیل" که اعضای هیأت مدیره و مدیر آن سابقه‌ای طولانی در حمایت از اقدامات خشونت‌آمیز دارند، در تلاش برای به راه انداختن یک جنگ آمریکایی دیگر در خاورمیانه – این بار با ایران – یافته‌های اطلاعاتی آمریکا، سازمان ملل و اسرائیل را نادیده می‌گیرند.

در همین حین، در اسرائیل اجماع فزاینده‌ای بین مقامات امنیتی ارشد سابق شکل می‌گیرد که حمله نظامی به تأسیسات هسته‌ای ایران تأثیرات منفی برای منافع اسرائیل در پی خواهد داشت. گزارشی که در ماه گذشته منتشر شد نشان می‌دهد که اجماع مخالفین حمله به ایران حتی شامل فرماندهان دفاعی نخست وزیر نتانیاهو نیز می‌شود.

گزارشی که اخیرا توسط یکی از اندیشکده‌های امنیتی پرنفوذ واشنگتن منتشر شده چنین بیان می‌دارد که حمله به ایران "می‌تواند نتیجه معکوس داشته باشد". دولت آمریکا معتقد نیست که ایران تصمیم به ایجاد سلاح هسته‌ای گرفته باشد و سعی دارد تا این کشور را با قاطعیت در دیپلماسی و مذاکره از اتخاذ چنین تصمیمی بازدارد. دولت اوباما این رویکرد را "بهترین و دائمی‌ترین راه" برای خاتمه بخشیدن به بحران می‌داند. اعتقاد گسترده‌ای وجود دارد که سلاح هسته‌ای احتمالی ایرانی هم برای امنیت آمریکا و هم متحدین این کشور در منطقه، و همچنین برای رژیم منع اشاعه هسته‌ای تهدیدآمیز است. برآوردهای اطلاعاتی آمریکا، سازمان ملل و اسرائیل فرصتی برای غرب ایجاد نموده تا یک رویکرد دوگانه شامل فشار و دیپلماسی را پیاده سازد.

آگهی تبلیغاتی و اظهارات "کمیته اضطراری برای اسرائیل"، که منتشر شد، تصویری ترسناک ارائه می‌کند مبنی بر اینکه دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای بسیار نزدیک است – ادعایی که واقعیات خلاف آن را نشان می‌دهند. لئون پانتا، وزیر دفاع، در ماه ژانویه و طی مصاحبه‌ای با برنامه "60 دقیقه" اعلام داشت که ایران برای ساخت یک بمب هسته‌ای به یک سال وقت نیاز خواهد داشت و "احتمالا یک یا دو سال دیگر نیز طول خواهد کشید تا آن را در نوعی وسیله حمل و نقل قرار دهد."


منبع: مشرق نیوز



نویسنده : مهدی قاسمی
در تاریخ : سه شنبه 91/3/30
(بسم الله الرحمن الرحیم)
طی دو ماه کار بروی یک پروژه دو بعدی بازی سازی توسط گروه بازی سازی استودیو نشانه این بازی منتشر میشود. بازی 3 مرحله ای “عبور از تاریکی” درمورد دو نظامی ایرانی است که توسط رژیم صهیونیستی دزدیده شده اند و طی 3 مرحله آن ها با نابودی مرکز اصلی استقرار صهیونیست ها یعنی برج بابل فرار میکنند.

[تصویر: oboor.az.tariki.pic.nemoone.01-NESHANE%20.jpg]

در این بازی به شدت نماد گرا، سعی شده که به صورت کاملا ساده حرکت نمادین بازی سازی علیه نظام سلطه نشان داده شود. در این بازی شما میتوانید آبلیسک ها و گونیا و پرگار ها را نابود و در آخر مرکز اصلی آن ها یعنی برج بابل را منفجر کنید .

[تصویر: oboor.az.tariki.pic.nemoone.02-NESHANE%20.jpg]

استودیو نشانه به زودی تولید یک پروژه بازی سازی 3 بعدی را که احتمالا ساخت آن یک سال طول میکشد را شروع خواهد کرد. برای تهاجم علیه شیطان باید درتمامی حوزه ها فعال بود.



:: برچسب‌ها: عصر انتظار,حجاب فاطمی,نشانه های ظهور,قیام آخرالزمان,مهدویت,
نویسنده : مهدی قاسمی
در تاریخ : پنج شنبه 91/3/25

(بسم الله الرحمن الرحیم)

این روزها در بسیاری از کلانشهرهای ما مسئله بدحجابی به یک معضل جدی تبدیل شده است. بدحجابی گرچه خود یک ناهنجاری اجتماعی است اما به اعتقاد کارشناسان می تواند نقطه آغازین بسیاری دیگر از آسیب های جدی اجتماعی باشد.

دختران بی حجاب ایرانی

 یکی از پیامد‌های اساسی بدحجابی در منظر عمومی از بین رفتن عفت عمومی در سطح اجتماع است. در واقع با کاسته شدن از وضعیت مطلوب حجاب در کشور آمار بی بند و باری‌ها و فساد اخلاقی به شدت بالامی رود . به عنوان مثال یکی از مهمترین پیامدهای گسترش بدحجابی که بیشتر متوجه زنان هم می شود مزاحمت‌های خیابانی است. در واقع بدحجابی خود منجر به کاهش عفت عمومی و این امر به مزاحمت‌های خیابانی منجر می شود .البته در خصوص این مسئله تنها زنان آسیب نمی‌بینند بلکه مردان نیز به دلیل اتلاف وقت، درگیر شدن در کنش‌های احساسی و از همه مهمتر دور شدن از کانون خانواده دچار آسیب‌های جدی ای می شوند.

 

 

در واقع اساسی ترین و خطرناک ترین آسیب اجتماعی که پس از بدحجابی پدید می‌آید سست شدن کانون خانواده است در این حال برای مقابله با معضل اجتماعی بدحجابی باید بسیار ریشه ای برخورد کرد چرا که اقدامات سطحی و زودگذر نه تنها مثمر ثمر نیست بلکه ممکن است تاثیرات منفی نیز داشته باشد.

 

جامعه شناسان همواره برای تحلیل و یا توصیف پدیده‌های اجتماعی بیش از آنکه به دنبال علت باشند در پی علل هستند. در واقع یک آسیب اجتماعی مولود چندین مولفه است که در هم ادغام شده و یک حرکت اجتماعی را سبب می‌گردد. از این روست که برای تحلیل پدیده‌های اجتماعی غالبا دیدی اورگانیک بر مسائل حاکم است و مفسران هر پدیده را در کالبد و ساخت آن مورد فحص قرار می‌دهند. معضل « بدحجابی » در کشور ما نیز از این قاعده مستثنی نیست و برای تحلیل و واکاوی علل پیدایش، رشد و گسترش آن در میان اقشار مختلف باید این پدیده را در چارچوبی جامع دید و به ساخت‌های اجتماعی آن توجه کرد.

 

بی شک راه مقابله با چنین معضلی در جامعه تفکیک علل مختلفه و پاسخگویی جداگانه به هر کدام از ریشه هاست. نمی‌توان با زور عقاید جوانی که به دلیل نا آگاهی پوشش خاصی را انتخاب کرده و این پوشش را مایه شخصیت اجتماعی خویش می داند تغییر داد. از سوی دیگر نمی‌توان با فرهنگ سازی صرف تلاش گروه‌های سازماندهی شده برای اشاعه فحشا در جامعه را بی تاثیر کرد. از این رو به نظر ضروری می رسد که تلاشی همه جانبه برای امحای مشکل حجاب که شامل اقدامات فرهنگی و انتظامی می شود به سرعت می‌توانند الگوی حجاب و پوشش اسلامی را در میان جوانان ما بازسازی کند. اگرچه چند دهه است که برخی از افراد در جامعه سبک حجاب متفاوتی را برگزیده‌اند اما آنان در جامعه‌ای زندگی می کنند که حجاب و پوشش در آن قدمتی چند هزار ساله دارد و این طرز تفکر جزئی از فرهنگ ایرانی است که نمود آن در روح لطیف فرهنگ ایرانی جاری و ساری است. از این رو اگر صاحب‌نظران بتوانند راهی برای آشنایی جوانان با حجاب ، چیستی و چرایی آن بیابند بی شک به سرعت می توان بر معضل بدحجابی در کشور فائق آمد.

ادامه مطلب...


:: برچسب‌ها: عصر انتظار,حجاب فاطمی,نشانه های ظهور,قیام آخرالزمان,مهدویت,

نویسنده : مهدی قاسمی
در تاریخ : پنج شنبه 91/3/25

(بسم الله الرحمن الرحیم)

در واکنش به تقدس زدایی و هتک حرمت امام دهم شیعیان، حضرت علی نقی، امام هادی علیه السلام توسط خواننده مرتد و اثبات ارتداد وی بر اساس حکم مراجع تقلید، بازی فلش «شلیک به مرتد» توسط مؤسسه هنر ناب اسلامی تولید شده و به صورت رایگان و آنلاین در فضای مجازی قرار گفت.

در این بازی فلش، تمام محبین اهل بیت علیهم السلام که بر اساس دغدغه و غیرت دینی، پس از اطلاع از تولید اثر موسیقیایی شیطانی شاهین نجفی و اهانت وی به امام علی النقی (ع) در متن و تصویر تبلیغ آن، می‌توانند با شلیک به این نماینده شیطان، برای کشتن او تمرین کنند.

مؤسسه هنر ناب اسلامی تولیدکننده این بازی فلش در واکنش به این هتک حرمت در مدت زمانی کمتر از ده روز، این اثر را تهیه و در روز شهادت غریب سامرا، بر روی اینترنت قرار داد.

هدف اصلی این بازی، نمایش انزجار عمومی شیعیان از چنین رفتارهای حرمت شکنانه و اعلام آمادگی همه جانبه برای اجرای حکم قتل برای این مرتد ملعون است. بدیهی است شاهین نجفی و هر عنصر خودفروخته دیگری که به پیامبر اسلام (ص) و اهل بیت ارجمندش (ع) توهین کند، ‌باید هر لحظه در انتظار به درک واصل شدن خویش توسط مسلمانان غیور بوده و مانند سلمان رشدی کثیف ، تا آن لحظه زندگی مخفی و حقارت باری را متحمل شود.

در این بازی، استودیوی بنگاه دروغ پراکنی روباه مکار، یعنی بی بی سی، به عنوان فضای بازی در نظر گرفته شده و اسامی برخی حامیان جریان تقدس زدایی و توهین به اهل بیت (ع) از جمله BBC ، بالاترین، فیس بوک (facebook) ، شبکه من و تو (manoto) ، صدای آمریکا (VOA) ، گوگل پلاس و توییتر (Twwitter) به همراه نماد رژیم غاصب صهیونیستی در این فضا ملاحظه می شود. همچنین چهره‌ای از خواننده مرتد که میکروفونی در دست دارد به عنوان مترسک این دست‌های پشت پرده به عنوان شخصیت هدف شلیک طراحی شده است.

بازی آنلاین «شلیک به مرتد» علاوه بر انتشار رایگان در فضای مجازی، در نرم افزار چند رسانه‌ای «پیشوای هدایت» ویژه امام هادی (ع) که به زودی توسط مؤسسه هنر ناب اسلامی عرضه خواهد شد،‌ ارائه می‌‌گردد.




:: برچسب‌ها: عصر انتظار,حجاب فاطمی,نشانه های ظهور,قیام آخرالزمان,مهدویت,
نویسنده : مهدی قاسمی
در تاریخ : پنج شنبه 91/3/25
 
لینک دوستان ما
نویسندگان
آرشیو مطالب
تبلیغات
سایت های مفید