سفارش تبلیغ
صبا ویژن
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آخرین مطالب
لینکستان
امکانات جانبی

ابزارهای کاربردی

لوگوی دوستان ما
پاورپوینت جنگ نرم
 
سلام به شما بازدید کننده گرامی،دعوت میکنم حتما از آرشیو پر محتوای وبسایت اتصارالحسین(ع)نوشهر دیدن فرمایید

 تبلیغات وبسایت........................  تبلیغات وبسایت

برای ورود به صفحه اصلی وبسایت انصارالحسین (ع) نوشهر ، اینجا را کلیک نمایید.
رییس جمهور:ملت هر فرد، دسته و گروهی که درمسیر منافعش بایستد را زیر پا له می‌کند
رییس‌جمهور اظهار کرد: هر کس تحت هر عنوان با هر بهانه و از هر دسته و باندی، بخواهد در مسیر منافع ملت ایران بایستد، این ملت به لطف خدا آن را زیر پایش له می‌کند و به قله پیشرفت خواهد رسید.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، محمود احمدی‌نژاد در مراسم تجلیل از بازنشستگان نمونه کشوری اظهار کرد: ما اکنون دو مشکل کوچک داریم؛ نخست مشکلی موقتی است که دشمن در حال دست و پا زدن است تا محدودیت‌هایی را برای ملت ایران درست کند که ان شاءالله ما از آن عبور خواهیم کرد.

احمدی‌نژاد افزود: در فشارهایی که دشمن می‌آورد و می‌خواهد فضا را زمستانی کند، روسیاهی برای خودش باقی می‌ماند و همان‌طور که بارها گفتم آنها ملت ایران را نمی‌شناسند و ملت ایران به سرعت از این مسائل عبور می‌کند.

رییس قوه مجریه افزود: مشکل دیگر که از موقتی خارج شده به بعضی افراد و نگاه‌ها بر می‌گردد. به محض این‌که دولت تصمیم می‌گیرد مقداری پول در جیب مردم بگذارد، شروع به سر و صدا می‌کنند و از چندین جا بسیج می‌شوند تا نگذارند این اتفاق بیفتد.

هنگامی که دولت می‌خواهد کاری را انجام دهد از چندین جا می‌آیند و قیچی می‌کنند. ثروت، پول و خاک همه برای ملت است.

وی با بیان این‌که دولت، مجلس و قوه قضاییه نوکر ملت هستند، گفت: همه نوکر ملت هستند و کسی در این کشور کاره‌ای نیست.

احمدی‌نژاد خاطرنشان کرد: چهار سال است که ما داریم افرادی را که وام‌های کلان گرفته‌اند دنبال می‌کنیم. رقم 80 درصد وام‌ها در دست کمتر از 10 الی 12 درصد فعالان اقتصادی است. ما گفتیم وام گرفته‌اند نوش‌جان‌شان، اما حالا آن را برگردانند که در این هنگام از زمین و آسمان بر سر ما ریختند که شما دارید اقتصاد را به هم می‌ریزید. اگر 20 درصد از 80 درصدی را که برده‌اند به بانک برگردانند همه چیز درست می‌شود.

رییس‌جمهور یادآور شد: اکنون آمده‌اند و بر روی ارز، جنگ اقتصادی درست کرده‌اند و قیمت‌ها را به طور مصنوعی بالا می‌برند. اگر اکنون فرد یا باند یا دسته‌ای قیمتی روی ارز بگذارد و پولی ببرد به او کاری ندارند، اما به محض این‌که دولت بگوید ما می‌خواهیم مقدار پول در دست مردم بگذاریم می‌گویند اقتصاد به هم می‌خورد. اینها مباحثی است که بالاخره باید روزی مطرح شود و مطرح نیز خواهد شد.

وی خطاب به حضار گفت: من از زبان شما از آنها خواهش می‌کنم که همراهی کنند. وقتی دشمن فشار وارد می‌کند، وظیفه حکومت، حمایت از مردم است. اگر مردم تامین باشند همه دزدان تاریخ اگر جمع شوند، نمی‌توانند لطمه‌ای وارد کنند. این مطالب را از زبان شما گفتم تا بشوند و مقداری همراهی کنند. اقتصاد ما در حال رشد است، اما به خاطر چاله‌کنی دشمن در دست‌انداز افتاده بنابراین باید همراهی کنند.

احمدی‌نژاد افزود: هر راهی که می‌خواهیم برویم یک قفل بر آن می‌زنند. این پول و ثروت برای مردم است.

رییس‌جمهور با بیان این‌که سنگین‌ترین موانع در طول تاریخ در برابر ملت ایران ایجاد شده است، گفت: در صحبت‌هایم اشاره کردم که شما همه جمع شدید و یک حیوان انسان‌نما به نام صدام را به جان ملت ایران انداختید. شیمیایی، موشک و کشتار را تشویق می‌کردید اما حالا صدام کجاست؟ صدام محو شده است، اما ملت ایران همچنان پابرجاست.

وی تاکید کرد: هر کس تحت هر عنوان با هر بهانه و از هر دسته و باندی بخواهد در مسیر منافع ملت ایران بایستد این ملت به لطف خدا آن را زیر پا له می‌کند و به قله پیشرفت خواهد رسید.

احمدی‌نژاد در ادامه سخنان خود در مراسم تجلیل از بازنشستگان نمونه کشوری با اشاره به سرود "ای ایران" که در این مراسم اجرا شد، گفت: پیوند قلبی ما ایران عزیز است و هر کجا که باشیم این عشق مقدس الهی در قلب ما خواهد بود و تحت هیچ شرایطی از ما جدا نخواهد شد.

رییس‌جمهور با بیان این‌که ایران را به دو دلیل دوست داریم، گفت: نخست به این دلیل که وطن ما است و شرافت یک انسان این است که به وطن خود علاقه‌مند باشد و دلیل دیگر این‌که ایران واقعا دوست‌ داشتنی است. ایران کانون توحید، تمدن، محبت، انسانیت و همبستگی است و بی‌جهت نیست که حکیم بزرگ فردوسی می‌گوید چو ایران نباشد تن من مباد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به مناسبت روز خانواده و تکریم از بازنشستگان، اظهار کرد: همه انسان‌هایی که به دنیا می‌آیند دوست دارند به کمال برسند و همه استعدادهای بزرگ الهی در آنها شکوفا شود. انسانی که به کمال نرسد مثل غنچه ناشگفته است.

احمدی‌نژاد خانواده را پایگاه اصلی برای سعادت، کمال و رشد انسان‌ها عنوان کرد و گفت: حقیقت وجودی انسان و شکوفا شدن انسان فقط بر پایه محبت است. انسان با زور و تحمیل انسان نمی‌شود، بلکه با محبت انسان می‌شود. خانواده‌ای که در آن محبت نباشد، خانواده نیست. عامل موفقیت نیز در یک خانواده محبت است که در این راستا می‌توان به عشق میان زن و شوهر اشاره کرد و از آن مهمتر نقش زنان که کانون اصلی جوشش محبت در خانواده هستند.

رییس‌جمهور یادآور شد: هنگامی که خانواده مستحکم نباشد در آن جنایتکار درست می‌شود و یکی فردی می‌شود که بمب اتم بسازد و میلیون‌ها انسان را نابود کند. اگر خانواده درست عمل کند، انسان‌های بامحبت در خدمت جامعه خواهند بود. این‌که می‌بینید عده‌ای پیدا می‌شوند که به قیمت زجر و صبر دیگران جیب‌شان را پر کنند به این دلیل است که دل‌شان از محبت خالی است.

رییس قوه مجریه با بیان این‌که بسیاری از نابسامانی‌های اجتماعی به این دلیل است که خانواده تضعیف شده است، گفت: خدا می‌داند لحظه‌ای که پیشانی یکی از پیشکسوتان را بوسیدم احساس می‌کردم عزیزترین فرد خود را می‌بوسم (این گفته رییس‌جمهور با تشویق حضار مواجه شد).

وی در پاسخ به مطالبات و خواسته‌های بازنشستگان گفت: شما دعا کنید خزانه دولت پر پول باشد، در این صورت اولویت اول ما شما هستید. 





گردآوری : گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: isna.ir



:: برچسب‌ها: رییس جمهور,ملت ,,فرد,دسته,گروهی ,مسیر منافع, ,زیر پا ,له می‌کند,
نویسنده : مهدی قاسمی
در تاریخ : یکشنبه 91/8/21
وزیر زنی اسرائیلی برای بدست آوردن اطلاعات خود را به عربها می فروخت!! + عکس
من برای بد نام کردن برخی شخصیت‌های عربی و ایجاد پرونده رسوایی برایشان با آن‌ها ارتباط جنسی داشته‌ام تا...

یکی از مسئولان سابق رژیم صهیونیستی اذعان کرد که برای گرفتن اطلاعات مهم با برخی از شخصیت‌های عربی ارتباط جنسی داشته است.
تزیپی لیونی، وزیر امور خارجه سابق رژیم صهیونیستی، در گفتگو با روزنامه تایمز انگلیس اعتراف کرد: در زمان فعالیتش در سازمان اطلاعات و جاسوسی اسرائیل (موساد) برای تخلیه اطلاعات برخی شخصیت‌های عربی با آن‌ها ارتباط جنسی داشته است.


لیونی در این باره اذعان کرد: «من برای بد نام کردن برخی شخصیت‌های عربی و ایجاد پرونده رسوایی برایشان با آن‌ها ارتباط جنسی داشته‌ام تا اطلاعات مهم و امتیازهای سیاسی از آن‌ها بگیرم».

گردآوری: گروه سرگرمی سیمرغ
منبع: akharinnews.com



:: برچسب‌ها: وزیر زن,اسرائیلی,برای بدست آوردن,اطلاعات,,عربها می فروخت,عکس
نویسنده : مهدی قاسمی
در تاریخ : یکشنبه 91/8/21


نویسنده : ابراهیم نژادسلیم
در تاریخ : جمعه 91/7/28

زلال نیوز - مدینه منوره: صفحه اصلی سایت رهبر معظم انقلاب که بازگو کننده اندیشه ها و سخنان معظم له است در عربستان سعودی فیلتر بوده و کاربران اجازه دسترسی به آن ندارند!






:: برچسب‌ها: فیلتر ,سایت, امام ,خامنه ای, عربستان,انصارالحسین نوشهر
نویسنده : مهدی قاسمی
در تاریخ : جمعه 91/7/21

رئیس پارلمان اسرائیل در جریان دیدار خود با سرگئی لاوروف، وزیر خارجه روسیه در مسکو گفت: «تنها روسیه می‌تواند بدون استفاده از فشار یا تحریم‌های فلج‌کننده جلوی برنامه اتمی ایران را بگیرد.»

به گزارش سه نسل، رویون ریولین به میزبان خود گفت، روابط نزدیک روسیه با ایران این "فرصت و تعهد" را برای این کشور فراهم آورده که جلوی برنامه اتمی ایران را بگیرد.

وزارت خارجه روسیه این دیدار را تأیید کرده اما از ذکر جزئیات گفت‌وگوهای آن خودداری کرده است.

هشدار روسیه در مورد حمله به ایران

سرگئی لاوروف، وزیر خارجه روسیه، نسبت به حمله نظامی به ایران هشدار داد و گفت این اقدام به معنای پایان دادن به روند مذاکرات در مورد برنامه هسته‌ای ایران است.

سرگئی لاوروف، وزیر خارجه روسیه، تصریح کرد: "به طور مدام ما تهدیداتی را می شنویم که اگر در برنامه هسته‌ای ایران پیشرفتی حاصل نشود، تنها گزینه‌ای که باقی می‌ماند، استفاده از زور است. ما امیدواریم که این امر هرگز اتفاق نیفتد . "

به گزارش سه نسل، سرگئی لاوروف، شایعات «وحشت‌آفرین» در مورد حمله به ایران را مورد انتقاد قرار داده و گفت: «من نسبت به طراحی چنین سناریوهای وحشتناکی در مناقشه ایران و اسرائیل، هشدار می‌دهم .»

ادامه مطلب...


:: برچسب‌ها: هشدار ,روسیه ,حمله به ایران , اسرائیل,جنگ اسرائیل,انصارالحسین نو

نویسنده : مهدی قاسمی
در تاریخ : جمعه 91/7/21

به نقل از فارس، «سید حسن نصرالله» دبیر کل حزب‌الله لبنان طی سخنانی که به طور مستقیم از شبکه المنار لبنان پخش شد درباره حادثه اخیری که بر فراز حریم هوایی فلسطین اشغالی روی داد، صحبت کرد.

چندی پیش یک هواپیمای بدون سرنشین بر فراز شهرک‌های اسرائیلی به پرواز درآمد و پدافند هوایی اسرائیل پس از گذشت مدت زمان طولانی توانست آن را شناسایی و مورد هدف قرار دهد.

دبیر کل حزب‌الله لبنان در سخنان خود ضمن اعلام این موضوع که این ارسال این هواپیما کار حزب‌الله لبنان بوده، گفت آماده سازی این اقدام و قدرت، زمان زیادی نیاز داشت و این موضوع تاکید می‌کند با وجود درگیری‌های منطقه‌ای و داخلی، گروه‌های اصلی ما از دشمن اسرائیلی غافل نشده‌اند.

دبیر کل حزب‌الله لبنان گفت نام عملیات اخیر حزب‌الله در اعزام پهباد به عمق سرزمین‌های اشغالی را «شهید حسین ایوب» قرار داد که از اولین موسسین این سلاح در حزب‌الله بود و می‌خواهیم که نام این پهباد را نیز ایوب بگذاریم.

سید حسن نصرالله تاکید کرد: از حق طبیعی ماست که هر وقت خواستیم پروازهای شناسایی انجام دهیم و این اولین پرواز شناسایی نبوده و آخرین آن نیز نخواهد بود و با این نوع پهبادها می‌توانیم به مکان‌های زیادی دسترسی پیدا کنیم.

«سید حسن نصرالله» در ادامه سخنانش با اشاره به جنجال برخی رسانه‌های عربی درباره حضور نیروهای حزب‌الله لبنان در سوریه گفت: موضع سیاسی ما واضح است و تا کنون در کنار نظام سوریه مبارزه نکرده‌ایم و نظام سوریه نیز این درخواست را از ما نکرده است.

ادامه مطلب...


:: برچسب‌ها: ,سوریه ,نیرو ,سید حسن نصرالله,حزب الله,لبنان,انصارالحسین نوشهر

نویسنده : مهدی قاسمی
در تاریخ : جمعه 91/7/21

در حالیکه میلیونها زائر در سالروز میلاد امام دوازدهم شیعیان به جهت تکریم این میلاد مقدس با پای پیاده عازم کربلای معلی بودن در همان زمان خوانندگان زن و مرد عرب به بغداد آمده و به آوازه خوانی پرداختند .

در حالیکه دهها زائر شیعه در کربلا، دیوانیه و برخی دیگر از نقاط عراق توسط تروریست های وهابی به خاک و خون کشیده میشوند، از بغداد گزارش میرسد برخی مسئولین عراقی از برخی زنان آوازه خوان تونسی و لبنانی برای حضور در بغداد و برگزاری بزم های شبانه خبر میدهند .

این اقدامات در حالی صورت میپذیرد که پزشکی قانونی عراق اعلام کرده است در ماه جاری میلادی « ژوئن» خشونت های پراکنده در سراسر عراق حداقل 280 نفر کشته و صدها زخمی برجای گذاشته است .



منبع: شیعه نیوز




:: برچسب‌ها: ,حملات تروریستی,وهابی, علیه, زوار, کربلا, برگزاری بزم های, شبانه
نویسنده : مهدی قاسمی
در تاریخ : یکشنبه 91/4/18

موشک های نظامی ساخته شده اند تا مواد منفجره را به محل هدف برسانند و پس از اصابت، با انفجار حاصله آن را از بین ببرند. این محموله در بخشی از موشک که اصطلاحاً به آن سر جنگی(کلاهک جنگیWarhead-) گفته می شود قرار می گیرد.


 
در موشک های بالستیک قدیمی و برخی از موشک های بالستیک فعلی، سر جنگی ثابت است یعنی موشک در مرحله نهایی حرکت، به همراه کل بدنه خود به سمت زمین می آید. در حالی که در موشک های جدید، سرجنگی جدا شونده است بدین معنی که بخش مربوط به محموله انفجاری پس از مرحله اوجگیری از موشک جدا شده و به سمت زمین حرکت می کند.

خانواده موشک های بالستیک ایرانی که بیشترین تعداد آنها را نمونه های گوناگون شهاب تشکیل می دهند از انواع این سرجنگی ها بهره مند هستند که هر یک مربوط به عملیات خاصی است. از اینرو در این گزارش بیشتر به بررسی کلاهک های جنگی موشک های بالستیک از نسل شهاب می پردازیم.

این کلاهک ها صرف نظر از ثابت یا جدا شونده بودن، دستکم از سه منظر قابل بررسی و مقایسه هستند: وجود قابلیت هدایت، خصوصیات شکلی و نوع محموله جنگی.
ادامه مطلب...


:: برچسب‌ها: موشک های ایران,,,کلاهک,سراغ,دشمن,می روند,عکس,

نویسنده : مهدی قاسمی
در تاریخ : یکشنبه 91/4/18


روزنامه عبری معاریو نوشت:  مقامات ارشد اسرائیل از توافقی که با پوتین رئیس جمهور روسیه برای انعفال در برابر ادامه فشارهای بین المللی علیه ایران، بدست اورده اند، خشوحال هستند.

مقامات اسرئیلی پیش از ورود پوتین به سرزمین های اشغالی می دانستند که روس ها مخالف حمله ی نظامی به ایران هستند. بنابراین آنها اهداف دیگری را برای توافق بر سر آنها با پوتین تعیین کردند.

آنها به دنبال متقاعد کردن پوتین برای کنار آمدن با امریکا و اروپا و عدم توقف و تعویق تحریمات بیشتر علیه ایران بودند.

به نوشته ی معاریو، مسئولان اسرائیلی گفتند که با پوتین در این زمینه به توافق رسیده اند.
ادامه مطلب...


:: برچسب‌ها: پوتین, با, اسرائیل, به توافق رسید:, به خاطر ,حمله, به ایران ,قطر

نویسنده : مهدی قاسمی
در تاریخ : جمعه 91/4/9

معاون ستاد کل نیروهای مسلح گفت: در صورتی که مورد حمله قرار گیریم اقدام به حمله را در دستور کار خود داریم و حتی در صورت لزوم برای حملات چند جانبه و گسترده برنامه‌ریزی کرده‌ایم.

سردار سرتیپ مسعود جزایری معاون ستاد کل نیروهای مسلح در گفتگو با باشگاه خبرنگاران با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اجرای سیاست "تهدید در برابر تهدید" گفت: سیاست امروز کشور بر این مبنا شکل گرفته و این بدین معنا است که جمهوری اسلامی ایران بر سر منافع خود ایستادگی می‌کند و به هیچ وجه کوتاه نخواهد آمد.

وی امنیت ملی کشورمان و همچنین کشورهای دوست جمهوری اسلامی را بسیار مهم برشمرد و افزود: اگر این امنیت مورد تهدید قرار گیرد ایران قطعاً عکس العمل لازم و بسیار جدی نشان خواهد داد.
ادامه مطلب...


:: برچسب‌ها: در صورتی, که به ایران ,,حمله ,شود,حمله ,می کنیم,

نویسنده : مهدی قاسمی
در تاریخ : جمعه 91/4/9
<      1   2   3   4      >
 
لینک دوستان ما
نویسندگان
آرشیو مطالب
تبلیغات
سایت های مفید